سه شنبه ۲۱ فروردین ۰۳

خرید ساید بای ساید

بهترین اخبار ایران و جهان

خرید ساید بای ساید

۵۳۲ بازديد
سایر ویژگی های برجسته مانند راهنمای خرید جامع کنار هم، مجهز بودن آنها به دستگاه یخ ساز است. یخ سازها به صورت خودکار و خودکار یخ را به صورت مکعبی یا بدون قالب گیری خاص تولید می کنند. با این قابلیت همیشه یخ و آب سرد دارید، کافیست دکمه یخ ساز را فشار دهید. می دانید که هر چه امکانات بیشتر باشد، قیمت نهایی بالاتر است. در کنار هم یک آبسردکن اتوماتیک تعبیه شده است. می دانید که در کولرهای آبی اتوماتیک، آب از طریق شیلنگ از آب شهری تامین می شود. راهنمای خرید ساید بای ساید همه را به صورت موازی با یخ ساز اتوماتیک در این ارتباط ببینید

6- سیستم خنک کننده
خوشبختانه سیستم خنک کننده این یخچال ها در دهه ها و سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و امروزه سیستم خنک کننده یخچال فشار بسیار کمتری به موتور خنک کننده آن وارد می کند. بنابراین حتی بسیاری از مدل ها قابلیت تنظیم دما را دارند. البته علاوه بر این مشکل، بسیاری از مدل های جدیدتر این یخچال ها دارای محفظه مخصوص نگهداری مواد غذایی نیز هستند که دمای آن حتی پایین تر است و معمولاً برای نگهداری برخی از اقلام و مواد غذایی که می خواهید مدت زمان بیشتری در یخچال نگهداری کنید. مدت طولانی است. آن را نگه دارید، اما به دلایلی نمی خواهید آنها را در فریزر بگذارید، بسیار راحت است.

7- فضای داخلی
این موضوع هنگام خرید یخچال در راهنمای خرید جامع ساید بای ساید و اینکه آیا می توان آنها را از نظر ارتفاع تنظیم کرد نیز مهم است. مشکل دیگر پهنای طبقات یخچال است که البته هر چه بزرگتر و بزرگتر باشد، نگهداری گلدان ها و ظروف بزرگ حاوی مواد غذایی راحت تر است. همچنین بسیاری از یخچال های ساید بای ساید فضای بزرگی دارند که به آن «وزن خانواده» می گویند. زمانی که درب این نوع یخچال را باز می کنید، می توانید در هر قسمت از دو ردیف درب آن ها استفاده کنید و غذا، نوشیدنی یا سایر اقلام مورد نظر خود را در آنجا قرار دهید.

در نظر داشته باشید که در یخچال های دارای یخ ساز و آبسردکن، بخشی از فضای داخلی یخچال فریزر اشغال خواهد شد. پس هنگام خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید، اگر فضای داخلی برایتان مهم است، به دل خود شک نکنید و در صورت تمایل، یخچال فریزر را بخرید و یخچال ساید ساید مورد نظر خود را خریداری کنید.

8- تابع InstaView
یخچال های هوشمند ساید بای ساید ال جی Instaview از یک صفحه شیشه ای نیمه شفاف استفاده می کنند که با دو بار ضربه زدن روی آن کاملا شفاف می شود و بدون از دست دادن هوای سرد می توانید داخل یخچال را ببینید. Instavio یک درب مجزا است که شکل خاصی دارد. یخچال به گونه ای طراحی شده است که از یخچال جدا باشد. هدف از طراحی یخچال درب منزل جلوگیری از باز شدن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفتن سرما در داخل یخچال می باشد. با این یخچال می توانید به راحتی با لمس یک دکمه به غذاها و نوشیدنی های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. در یخچال های InstaView می توانید یخچال را به یک برنامه (smart thinQ) متصل کرده و دمای یخچال را از طریق گوشی خود کنترل کنید. مشکلات را شناسایی کنید یا به حالت ذخیره انرژی بروید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.