شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لینک شماره تلفن

بهترین اخبار ایران و جهان

لینک شماره تلفن

۶۰۲ بازديد
در سایت های مشاهده می کنید که قسمت های مختلف شماره تماس جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت فراهم شده است که مشتریان در صورت نیاز به تماس تلفنی از آن استفاده نمایند که این موضوع در سایت های فروشگاهی به وضوع دیده می شود. یک موضوع که در سایت ها توسط طراحان سایت رعایت نمی گردد و مشتریان از آن غافل هستند “قرار ندادن لینک تماس” می باشد.
https://elementorthemes.ir/%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/
کاربرد قرار دادن لینک شماره تماس
در نسخه موبایل این موضوع قابل انجام است، در نظر داشته باشید که شما یک مشتری یا خریدار هستید و به دنبال طراح سایت در اینترنت می باشید، بعد از جستجو در موتور جستجوگر گوگل وارد یک سایت خواهید شد، سپس اقدام به مطالعه می نمایید و در نهایت نیاز به تماس تلفنی جهت ادامه روند سفارش خود می گردید.

بعد از اینکه شماره تماس را مشاهده کردید باید آنرا در ذهن خود ذخیره یا بروی کاغذ یادداشت نمایید و وارد phone خود شده و شماره را وارد نمایید و تماس را برقرار نمایید. حال در نظر داشته باشید که اینکار به سادگی و با یک خط کد کوتاه قابل انجام است و مشتری یا بازدیدکننده شما با کلیک بروی شماره تماس شما اقدام به برقراری تماس می نماید و نیاز به ذخیره شماره و امکان اشتباه گردد.

قرار دادن کد لینک شماره تلفن در طراحی سایت
برای انجام این منظور وارد کدهای سایت خود شده و شماره تماس خود را پیدا کرده و با کد زیر آنرا تغییر دهید.

مثال شماره تماس : 22222

کد لینک شماره تماس:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.