پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دوچرخه ثابت ساخت ایران

بهترین اخبار ایران و جهان

دوچرخه ثابت ساخت ایران

۵۴۶ بازديد
نحوه استفاده از چرخ ثابت برای کاهش وزن
برای این کار باید از تنظیمات مقاومت این دوچرخه ها استفاده کنید.خرید دوچرخه ثابت از سایت بهترین هاش شما می توانید این سطح مقاومت را بر اساس سطح آمادگی جسمانی و اهداف خود تنظیم کنید. هنگام استفاده از این دستگاه ها برای اولین بار، بهتر است سطح مقاومت را پایین نگه دارید. شما می خواهید یک تمرین خوب داشته باشید، بنابراین لازم نیست به خودتان صدمه بزنید. اگر به طور مرتب درد را تجربه می کنید، این نشانه آن است که مقاومت آن برای سطح تناسب اندام شما بسیار بالا است.

البته باید شکل حرکت را نیز به درستی دنبال کنید. اگر به یکی از کلاس های دوچرخه اسپین می روید، از مربی بخواهید که دستگاه را در سطح مبتدی تنظیم کند. زین را برای محافظت از مفاصل و استراحت در حین تمرین تنظیم می کند.

اگر در خانه از این دوچرخه ها استفاده می کنید، در حالت ایستاده، زین را با ارتفاع ران خود نسبت به زمین تنظیم کنید. این ارتفاع به شما اجازه می دهد تا به راحتی پاهای خود را دراز کنید. به علاوه، لازم نیست هر بار که رکاب می زنید، باسن خود را خم کنید.

دسته دوچرخه باید طوری باشد که پشت شما صاف و راحت باشد. فرمان نباید جایی باشد که باید خیلی به جلو یا عقب خم شوید.

برنامه تمرینی استفاده از چرخ ثابت برای کاهش وزن
استفاده منظم از دوچرخه ثابت باعث افزایش تناسب اندام می شود

اگر برنامه از پیش تعریف شده ای برای استفاده از چرخ ثابت ندارید، از برنامه زیر استفاده کنید. یادتان باشد برای شروع این تمرینات باید سلامت لازم را داشته باشید و همچنین با یک برنامه سبک و کوتاه شروع کنید.

دوچرخه سواری با سرعت ثابت: هنگام دوچرخه سواری (به مدت 15 تا 60 دقیقه) به موسیقی گوش دهید یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید. این نوع ورزش استقامت قلبی عروقی شما را بهبود می بخشد و چربی و کالری می سوزاند.

بالا رفتن: ابتدا با سرعت ثابت گرم کنید. سپس به مدت 5 دقیقه سختی را به آرامی افزایش دهید. در واقع احساس می کنید در حال بالا رفتن از یک کوه هستید. این برنامه آموزشی با گذشت زمان دشوارتر می شود. علاوه بر این، اگر با سرعت ثابت کار کنید، کالری بیشتری می سوزانید.

سرعت فاصله: باید با سرعت ثابت شروع کنید و گرم کنید. سپس سرعت را حدود 2 دقیقه افزایش دهید. 2 دقیقه با سرعت پدال بزنید. سپس به مدت 2 دقیقه با سرعت معمولی به دویدن ادامه دهید. این حرکت را برای 15-30 دقیقه دیگر ادامه دهید. اجازه دهید 5 دقیقه خنک شود.

این برنامه ها را 3 روز در هفته اجرا کنید و در بین آن ها 1 روز مرخصی بگیرید. سعی کنید هر جلسه چند دقیقه بیشتر تمرین کنید. بعد از تمرین از حرکات کششی استفاده کنید.

اگر به طور منظم از دوچرخه ثابت استفاده کنید، در عرض چند هفته متوجه بهبود سطح تناسب اندام خود خواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.