شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار

۵۵۲ بازديد
مزیت استفاده ریش تراش فیلیپس بجای تیغ چیست؟
استفاده ریش تراش

تیغ از مدت ها قبل ابزاری برای اصلاح صورت بوده است. پیشرفت های علم و فناوری در زمینه های مختلف از جمله مواد آرایشی و اصلاح منجر به جایگزینی تیغ با ریش تراش و ماشین اصلاح برقی شده است. با وجود کیفیت ، تیغ هنوز به برخی از سلول ها و پوست صورت آسیب می رساند. به همین دلیل بهتر است به جای تیغ از ریش تراش استفاده شود.

آشنایی انواع ریش تراش:
ریش تراش دستی

این نوع ریش تراش ها به صورت دست کار می کند و به آن تیغ یکبار مصرف نیز گفته می شود. وجه تمایز این مدل این است که روی پوست رشد نمی کند و هیچ مویی روی پوست دیده نمی شود و موها دیرتر از تیغ های برقی رشد می کنند.

بیشتر بخوانید
بهترین دستگاه تست قند خون موجود در بازار
ریش تراش برقی

عنصر اصلی در استفاده از این دستگاه برق است. مزیت اصلی آن سهولت استفاده از این مدل است. ریش شما را در مدت زمان بسیار کمی درست می کند. امروزه استفاده از تیغ برقی در بین آقایان بسیار رایج است و تولیدکنندگان این ابزار را متناسب با نیاز مشتری تولید می کنند. به طور کلی ، استفاده از تیغ برقی بسیار ارزان تر از نوع دستی است و پس از پرداخت هزینه ، می توانید سالها از این دستگاه استفاده کنید.

انواع ریش تراش ‌ها بر اساس نوع تیغه
ریش تراش چرخشی: این نوع دستگاه برای صورت های لاغر مناسب است.
ریش تراش فویلی: مخصوص صورتهای گوشتی و پر است.
ریش تراش تیغ توری: گزینه ای عالی برای کسانی است که روزانه یا یک روز در میان اصلاح می کنند ، هرچه مو کوتاه تر باشد ، تراشیدن با این دستگاه راحت تر است.
مایشن اصلاح سه تیغ: موی بلند را به خوبی می تراشد ، افرادی که در فواصل 2 روز یا بیشتر اصلاح می کنند ، بهتر است از این دستگاه استفاده کنند.
بهترین مارک ماشین ریش تراش کدامند؟
همیشه سعی کنید از مارک های معروف و شناخته شده استفاده کنید. طبق بررسی های ما فیلیپس (Philips)،کیمی (kemei)جیمی (gemei)، براون (Braun)، موزر (moser)، پاناسونیک (Panasonic)، از بهترین مارک های ریش تراش در ایران هستند.

بهترین-ریش-تراش

19 مدل از بهترین ریش تراش های موجود در بازار
1. ست اصلاح موی صورت و سر پروجیمی مدل GM-580
ست اصلاح موی صورت و سر پروجیمی مدل GM-580

مشخصات کلی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
تیتانیوم
اندازه اصلاح
0 تا 13 میلی‌متر
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. ماشین اصلاح جیمی مدل GM500
جیمی مدل GM500

مشخصات کلی
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
خط زن
دارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
3. ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233
ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233مشخصات کلی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
تیتانیوم
اندازه اصلاح
0.2 میلی‌متر
قابلیت اصلاح با شماره صفر
ندارد

ماشین ریش تراش (shaver) فویلی بخریم یا چرخشی؟

  • ریش تراش فویلی

ویژگی این نوع ریش تراش ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ دار روی تیغه اصلی دستگاه می باشد که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می کند. این نوع ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند و هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و یا مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. این ریش تراش برای مبتدی ها هم بسیار مناسب تر است. مدل فویلی ریش تراش عملکردی نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.‌بهترین ریش تراش های برقی

این مدل دارای ۲ یا سه سری که به صورت چرخان و تیغه هایی درون آن است که در جهت های مختلف می چرخند تارهای مو را پیدا و آن را اصلاح می‌کنند. تفاوتش با نوع فویلی این است که این ریش تراش موهای بلند و زمخت تر را نیز اصلاح می کند.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.