پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

روفرشی ترک بخرم یا روفرشی یزد؟

بهترین اخبار ایران و جهان

روفرشی ترک بخرم یا روفرشی یزد؟

۴۹۸ بازديد
روفرشی محصولی پارچه ای اما ضخیم است، که برای پهن کردن بر روی فرش استفاده میشود ، این پارچه ضخیم پهن شده بر روی فرش باعث میشود که فرش منزل شما بر اثر آفتاب های طولانی مدت و رفت و آمد زیادی که صورت میگیرد کیفیت خود را از دست ندهد و فرش شما مانند روز اول با کیفیت باقی بماند.

در طراحی روفرشی ها بیشتر از نقش و نگار گلیم و همچنین فرش های دستی استفاده میشود و در بیشتر زیرانداز های طرح ایرانی از نقشه های اسلیمی ، ترنج و همچنین لچک نیز مانند محصولات فرش ماشینی در آن به کار رفته شده است.

بیشترین تولید روفرشی جدید متعلق به یزد بوده و از درخواست های صورت گرفته برای خرید روفرشی بیشتر به سمت یزد بوده است که بدون شک روفرشی های تولید شده نیز دارای بهترین کیفیت و ضخامت می باشد.

بهترین و باکیفیت ترین روفرشی ها را در انواع مختلف ترک و ایرانی را می توانید در فروشگاه اینترنتی یکتا فرش با تخفیف ویژه خریداری نمایید. جهت مشاهده انواع خدمات و تخفیفات ارائه شده با سایت یکتا فرش مراجعه کنید.

از انواع زیرانداز های عرضه شده به بازار می توان به روفرشی های کوبلنی و ابریشمی اشاره داشت. از انواع دیگر روفرشی روفرشی مخمل و روفرشی مخمل ابریشم می توان نام برد. استفاده از زیرانداز برای خانه های شلوغ و همچنین آنهایی که دارای فرزند کوچک هستند انتخابی ضروری می باشد.

زیرا که اگر از روفرشی برای این خانه ها استفاده نگردد خیلی زود فرش از بین خواهد رفت و راه برگشتی نخواهد بود ، پس بهترین راه حل برای شما استفاده از روفرشی های با کیفیت و ضخیم برای محافظت و نگهداری از کیفیت فرش می باشد.

* ویژگی استفاده از روفرشی
در صورتی که شما از خانه دار هایی می باشید که تمیز بودن خانه دارای اهمیت برای شما می باشد ، پس استفاده از یک روفرشی مناسب برای خانه بسیار ضروری خواهد بود.

همچنین اگر در منزل خود از فرش های دستباف استفاده می کنید با توجه به اینکه این فرش ها از قیمتی بسیار بالا برخوردار هستد و قیمت هر تخته فرش میلیونی می باشد ، باید از آن به وسیله روفرشی مناسب محافظت بشود.

1
روفرشی
از زیرانداز هایی که برای پهن کردن بر روی محصولات فرش دستباف استفاده میشود می توان به روفرشی مدرن ، ابریشمی ، زری دار ، دوشانل و مخمل ابریشم اشاره کرد.

علاوه بر اینکه از روفرشی می توانید برای پهن کردن بر روی فرش و محافظت از آن استفاده کنید ، این محصول انتخابی عالی برای مسافرت رفتن نیز خواهد بود و می توانید در پارک ها و مکان هایی که میخواهید بنشینید از این زیرانداز ها تهیه کنید.

قیمت محصولات زیرانداز بسته به نوع آن متنوع بوده و از محصولات پرفروش که از قیمتی ارزان و مناسب نیز برخوردار است می توان به روفرشی یزد اشاره داشت.

* درباره روفرشی یزد
همانطور که گفته شد این محصول پارچه ای ضخیم می باشد که مانند قالی است و بر روی فرش پهن می گردد و همچنین برای نشستن در مسافرت هم نیز از آن استفاده میشود.

روفرشی یزد دارای سابقه ای 50 ساله می باشد و تقریبا توانسته است تمامی بازار را برای خود کند و محصولات خود را با بهترین کیفیت و خدمات به فروش برساند.

از هنر های اصلی شهر یزد تولیدات روفرشی های این شهر می باشد که به وسیله مواد اولیه درجه یک و کاملا ایرانی به تولید میرسد.

برای آشنایی بیشتر با روفرشی ها باید گفت که ، نخستین زیرانداز های عرضه شده به صورت چهارخانه ای بودند و بافت این محصولات نیز با وسیله ماشین های ماکویی صورت گرفته است که برای حفاظت از فرش دستباف استفاده میشد.

امروزه از روفرشی علاوه بر نگهداری از فرش های خانگی از آن به عنوان یک زیر انداز عالی و با وزن کم که قابلیت شست و شوی آسان را نیز دارد استفاده میشود.

2
مدل روفرشی
* مدل های روفرشی عرضه شده
برای اینکه یک انتخاب مناسب برای روفرشی منزل خود داشته باشید در ادامه توضیح میدهیم که هر مدل زیرانداز دارای چه مشخصه و ویژگی هایی می باشد :

روفرشی های مخمل دارای ضخامت بالایی می باشند که به وسیله یک نخ معمولی و یک نخ مخمل به تولید رسیده اند.

زیرانداز دوشانل نیز مانند مخمل ها دارای ضخامت بالایی هستند و علت این موضوع استفاده از دو نخ مخمل برای بافت این زیرانداز می باشد.

در صورتی که ضخامت برای شما دارای اهمیت می باشد می توانید از روفرشی مخمل و همچنین دوشانل خریداری کنید.

نوع باکیفیت تر آن روفرشی مخمل ابریشم نیکزاد می باشد. که از نخ ابریشم مصنوعی و نخ مخمل ممتاز بافته می شود و بالاترین کیفیت روفرشی بازار را دارد.

از روفرشی مدرن می توانید برای خانه های تازه ساز که بیشتر عروس و داماد ها هستند استفاده کنید ، این زیرانداز ها بیشتر به صورت شانل یا همان مخمل می باشند که به صورت فوق العاده زیبا می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.