چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

بهترین پایه نگهدارنده موبایل

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین پایه نگهدارنده موبایل

۵۴۴ بازديد
نگهدارنده موبایل مکنده ای
محل نصب این هولدرها معمولاً به دو صورت روی داشبورد یا شیشه جلو راننده است و اتصال آن ها از طریق Suction cup یا چسبنده های مکنده ای تنظیم میشود. حواستان باشد که در هنگام خرید این نوع، حتماً از کیفیت بالای ساکشن کاپ ها اطمینان حاصل کنید چرا که قدرت این مکنده ها بعد از مدتی کم میشود و دیگر بر روی سطوح باقی نمیمانند. بهترین پایه نگهدارنده موبایل همچنین این هولدرها اگر بر روی شیشه نصب شوند، ممکن است بخشی از دید راننده را مختل کنند. از مزایای اهولدر های قابل نصب بر روی شیشه میتوان به فضای زیاد شیشه و داشبورد اشاره کرد. پس جای نگرانی وجود ندارد و خیلی سریع میتوان محل مناسب را پیدا کرد.


هولدر موبایل رومیزی

3. هولدر موبایل چسبی
به دلیل چسب قوی استفاده شده در این هولدرها، باید قبل از هر چیز از مکان نصب آن ها مطمئن شوید. زیرا بعد از نصب، جا به جایی یا برداشتن آن ها کار آسانی نیست. علاوه بر این ممکن است آثار باقیمانده چسب بر روی شیشه باقی بماند که این مورد برای خیلی ها اذیت کننده است.


هولدر مغناطیسی موبایل

4.هولدر مغناطیسی گوشی موبایل
اگر از گیره، چسب و مکنده بگذریم، به هولدرهایی میرسیم که با قابلیت مغناطیسی خود، گوشی شما را محکم سر جای خود قرار میدهند. هولدر های مغناطیسی میتوانند هم بر بروی شیشه نصب شوند و هم بر روی دریچه کولر. تنها تفاوت هولدر های مغناطیسی با هولدر های گیره ای، استفاده سریع و آسان از گوشی در زمان برداشتن و قرار دادن بر روی هولدر است. یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در مورد این نوع اتصال میپرسند، این است که آیا استفاده از مغناطیس برای گوشی مضر است؟

در پاسخ باید بگوییم که خاصیت مغناطیسی این پایه های نگهدارنده به دلیل شدت پایین، هیچ خطری ندارد و شما میتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. نکته ای که باید در مورد هولدرهای مغناطیسی بدانید این است که حتماً از قوی بودن مگنت استفاده شده در آن ها مطمئن باشید چراکه قدرت پایین مگنت باعث میشود با عبور از یک دست انداز، گوشی از هولدر جدا شده و به گوشی صدمه بزند.

انواع دیگری از cell phone car mount وجود دارد که به نسبت مدل های رایج، کمتر از آن ها استفاده میشود. برخی از این مدل ها شامل هولدرهای اسلات CD، هولدر انگشتی، گردنی، هولدر موبایل روی فرمان و هولدرهای دوچرخه و موتور هستند. مواردی که برای خرید نگهدارنده های گوشی در این مقاله به شما میگوییم، برای تمام مدل ها صدق میکند و میتواند به عنوان راهنمای خرید از این نکات استفاده کنید.

بهترین هولدر گوشی برای من کدام است؟
این سوالی است که ممکن است با خواندن قسمت قبل به ذهنتان رسیده باشد. اینکه چند محصول را برای شما لیست کنیم و بگوییم این ها بهترین هولدرهای موبایل در بازار هستند نمیتواند کمکی به شما کند. چرا؟ به 2 دلیل:

معیار خوب یا بد بودن هولدر برای هر کس متفاوت است؛ مثلاً ممکن است قابلیت چرخش 360 درجه اصلاً برای شما اولویت نباشد و تنها به ارزان بودن و کار راه اندازه بودن هولدر فکر کنید.
به دلیل بازار داغ هولدرهای موبایل، تنوع مدل ها روز به روز بیشتر میشوند؛ برای همین انتخاب بهترین مدل ها کار آسانی نیست.
در قسمت بعدی نکاتی را برای شما آوردیم تا بتوانید مثل یک فرمول جهانی به آن مراجعه کنید و بر اساس نیازهای خود، بهترین هولدر را تحت هر شرایطی برای خود انتخاب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.