جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

راهنمای خرید یخچال فریزر کوچک

بهترین اخبار ایران و جهان

راهنمای خرید یخچال فریزر کوچک

۵۳۹ بازديد
یخچال فریزر یکی از اصلی ترین ، کاربردی ترین و البته مهمترین لوازم خانگی هر خانه ای است که قیمت خرید بالایی دارد و با رعایت برخی نکات ساده ، می توان حداقل 10 سال از آن استفاده کرد. بدون مسئله زیاد یخچال و فریزرهای امروزی از نظر کارایی و مقرون به صرفه بهتر از همیشه هستند و از فناوری های بسیار جالبی استفاده می کنند تا بهترین عملکرد را از نظر حفاظت از مواد غذایی داشته باشند.


راهنمای خرید یخچال کوچک

یخچال و فریزر مانند سایر لوازم خانگی در اندازه ها ، گزینه ها و قیمت های مختلف موجود است. این روزها استفاده از یخچال از یک لیوان آب سرد یا چند تکه یخ بدون بازکردن بیشتر است و بسیاری از ویژگی های دیگر به آنها اضافه شده است. با استفاده از پنل های شخصی می توانید یخچال فریزر داشته باشید که با کابینت آشپزخانه شما سازگار است و برخی از یخچال های جدید بیش از 5 درب دارند. در زیر می خواهیم انواع یخچال و فریزر را به شما معرفی کنیم و نکاتی را که هنگام خرید یخچال فریزر مناسب باید به خاطر بسپارید.

نکاتی که هنگام خرید یخچال فریزر باید رعایت کنید:
• ظرفیت
• فضا
• یخ زدایی
• انواع یخچال و فریزر
• میزان مصرف انرژی
• کمپرسور
• ویژگی های اضافی

ظرفیت
اگرچه یخچال و فریزر به صورت پیاده در ایران خریداری می شود ، اما باید بدانید که ظرفیت واقعی یخچال ها بر اساس لیتر است. کوچکترین یخچال ها از 40 لیتر شروع می کنند و بزرگترین یخچال ها تا 850 لیتر ظرفیت دارند ، اگرچه این ظرفیت هر روز در حال افزایش است. مهمترین عامل در انتخاب ظرفیت یخچال ، اندازه خانواده است ، زیرا ظرفیت یخچال با توجه به میزان غذایی که می توان در آن ذخیره کرد ، تعیین می شود. بنابراین ، هرچه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد ، یخچال بزرگتر با ظرفیت لیتر بیشتر باید خریداری شود. برای زوجی که صاحب فرزند می شوند ، یخچال با ظرفیت 150 تا 250 لیتر کافی به نظر می رسد.

راهنمای خرید یخچال فریزر

برای خانواده های بزرگتر 5 نفره باید از یخچال و فریزرهای 250 تا 500 لیتری استفاده کنید. اما اگر یک خانواده چهار نفره با والدین و دو فرزند دارید ، یخچال فریزر 250 تا 350 لیتر (19 تا 22 فوت) کافی است. خانواده های شش یا هفت نفره نیز بدیهی است که نیاز به یخچال و فریزرهای بزرگتر دارند که می توانند بین 550 تا 850 لیتر ذخیره کنند. کوچکترین یخچال و فریزر نیز دارای ظرفیت 40 تا 100 لیتر است که برای یک نفر مناسب است. اما گاهی اوقات در خانواده های کوچک ، شما نیاز به یخچال با ظرفیت بیشتر دارید ، زیرا تعداد اعضای خانواده تنها عامل اندازه یا اندازه کوچک یخچال فریزر نیست.

فضا
میزان فضایی که در خانه دارید نیز نقش مهمی در انتخاب یخچال فریزر مناسب دارد. همیشه می توانید به ابعاد یخچال فریزر انتخابی خود نگاه کنید و ببینید آیا با فضای آشپزخانه شما متناسب است یا خیر. هنگام اندازه گیری اندازه یخچال و فضایی که در آشپزخانه دارید ، به خاطر داشته باشید که درهای یخچال فریزر نیز به فضای کمی برای باز شدن آزادانه و همچنین حداقل چند اینچ فضای اضافی در بالا و عقب احتیاج دارند. از یخچال برای دور شدن شما به سرعت از یخچال فریزر به گرما نیاز خواهید داشت. گاهی اوقات حمل یخچال خریداری شده با فریزر در منزل نیز می تواند به دلیل کمبود جا روی پله ها یا آسانسور مشکل ساز شود. داشتن فضای کافی یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید یخچال فریزر جدید است که باید به آن توجه شود.

یخ زدایی: خنک کننده مستقیم در برابر انجماد
همه یخچال ها و فریزرها برای خنک نگه داشتن غذا ، میوه ها و سبزیجات به محفظه خود به هوای سرد احتیاج دارند. در مورد گزینه های خنک کننده مستقیم ، این امر از طریق جابجایی طبیعی و بدون کمک خارجی اتفاق می افتد. یکی از معایب این روش اتلاف ناهموار و ناهموار دما است که منجر به تشکیل یخ در یخچال می شود. به این ترتیب ، گاهی اوقات لازم است یخچال را به صورت دستی تمیز و یخ زدایی کنید. مزایای این فناوری شامل صرفه جویی و مصرف برق کمتر است.
عبارت بدون برف همچنین به ما می گوید که یخ یا برفی برای خلاص شدن از شر وجود نخواهد داشت. یخچال ها و فریزرها با این فناوری هوای خنک را به کمک فن های برقی به طور یکنواخت در فضای یخچال پخش می کنند و بنابراین دمای یخچال در همه مکانها یکسان خواهد بود. این روش از تشکیل یخ و آب شدن در محفظه های یخچال جلوگیری می کند تا غذا یخ نزند و سیاه نشود. یخچال های دارای این فناوری گرانتر از مدل قبلی هستند و همچنین به دلیل استفاده از فن های برقی برق بیشتری مصرف می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.