چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

چرخ گوشت برتر سال

بهترین اخبار ایران و جهان

چرخ گوشت برتر سال

۵۳۷ بازديد
10 برند برتر تولیدکننده چرخ‌گوشت بازار
1-چرخ‌گوشت پارس خزر
این نام شناخته‌شده‌ترین برند ایرانی درزمینهٔ تولید انواع لوازم برقی خانگی است. به‌جرئت می‌توان گفت چرخ‌گوشت‌های پارس خزر گزینه اول خریداران در بازار ایران محسوب می‌شود. مخصوصاً مدل بوفالو که طرفداران زیادی هم دارد. این شرکت در استان گیلان واقع‌شده و تجربه کمپانی بزرگی همچون توشیبا ژاپن را به همراه دارد.

بهترین چرخ گوشت پارس خزر

توضیحات بیشتر و لینک خرید

2-چرخ‌گوشت فلر
فلر یک شرکت بین‌المللی با منشأ کشور آلمان است که از کیفیت محصولات فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. این شرکت در سراسر دنیا نمایندگی فروش داشته و درزمینهٔ تولید انواع لوازم برق خانگی فعالیت دارد. چرخ‌گوشت‌های فلر ظاهری خاص و زیبا داشته و ازنظر کیفیت در میان 3 برند برتر بازار ایران قرار می‌گیرند.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

3-چرخ‌گوشت کنوود
منشأ این شرکت کشور انگلیس بوده و بیش از 75 سال قدمت دارد. امروز کنوود یک برند جهانی و کاملاً شناخته‌شده است که در چندین کشور همانند چین و ایتالیا صاحب کارخانه‌های بزرگ تولید انواع لوازم برقی خانگی است. این شرکت تولید طیف گسترده‌ای از محصولات برقی همانند ماکروویو، اسپیکر خودرو، آمپلی‌فایر …را پوشش می‌دهد.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

4-چرخ‌گوشت بوش
این شرکت آلمانی از سال ۱۸۸۶ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی برقی و قطعات انواع اتومبیل محسوب می‌شود. برند بوش شناخته‌شده‌ترین نام آلمانی در بازار ایران محسوب می‌شود.

چرخ‌گوشت‌های بوش ازنظر کیفیت سال‌هاست که امتحان خود را پس داده‌اند. با خرید یک چرخ‌گوشت بوش تا سال‌ها و شاید تا آخر عمر نیازی به چر خ گوشت نخواهید داشت.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

5-چرخ‌گوشت تفال
تفال یکی دیگر از برندهای فرانسوی لیست ما است که قدمت حضور آن در بازار ایران به سال‌ها پیش بازمی‌گردد. عمر این برند به بیش از 70 سال رسیده و یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌ها درزمینهٔ تولید لوازم برقی خانگی محسوب می‌شود.

تفال در کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، کره، ترکیه و امارات فعالیت بسیار گسترده‌ای داشته و در ایران هم صاحب چندین نمایندگی است. پس خیالتان از بابت خدمات پس از فروش این نام جهانی آسوده باشد.

بهترین چرخ گوشت تفالتوضیحات بیشتر و لینک خرید

6-چرخ‌گوشت مولینکس
مولینکس سومین نام فرانسوی لیست ما است که نزدیک به 90 سال قدمت داشته و یکی از محبوب‌ترین برندها برای خانم‌های خانه‌دار محسوب می‌شود. این نام جهانی درزمینهٔ تولید انواع هم زن برقی، خردکن، آب‌میوه‌گیری، انواع غذا ساز، قهوه ساز…فعالیت دارد. چرخ‌گوشت‌های مولینکس تنوع بالایی داشته و قیمت قابل قبولی هم دارند.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

7-چرخ‌گوشت فیلیپس
این شرکت چندملیتی هلندی در بازار ایران بیشتر با تلویزیون‌های خود شناخته می‌شود تا چرخ‌گوشت. عمر این شرکت به بیش از یک قرن می‌رسد. فیلیپس تا چندی پیش بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم الکتریکی برقی در جهان بود.

شرکت فیلیپس با 80،000 پرسنل در 100 کشور جهان مشغول به فعالیت است. چرخ‌گوشت‌های فیلیپس قیمت به نسبت بالایی دارند. اما کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و در میان 5 برند برتر تولیدکننده چرخ‌گوشت بازار ایران قرار می‌گیرند.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

8-چرخ‌گوشت پاناسونیک
پاناسونیک یکی دیگر از شرکت‌های ژاپنی تولیدکننده انواع لوازم برقی خانگی است که قدمت بالایی در بازار ایران دارد. عمر این شرکت به بیش از 100 سال رسیده که تا اواخر قرن بیستم بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان هم محسوب می‌شد. پاناسونیک طیف گسترده‌ای از تولیدات برقی خانگی و صنعتی را پوشش می‌دهد.



توضیحات بیشتر و لینک خرید

9-چرخ‌گوشت آرزوم
شرکت آرزوم تنها برند ترکیه‌ای لیست ما محسوب شده که بیش از نیم‌قرن تجربه را با خود به همراه دارد. این شرکت تمرکز بر تولید لوازم برق خانگی کوچک دارد. چرخ‌گوشت‌های آرزوم قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.