شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان قیمت

۵۴۲ بازديد
منقل گازی که از سوخت گاز طبیعی استفاده می کند باعث می شود هر زمان که خواستید آن را برای مدت کوتاهی روشن کنید. گاز طبیعی سازگار با محیط زیست است ، به این معنی که دیگر برای تهیه کباب دیگر نیازی به خرید ذغال ندارید. دود آن کمتر است. بسیاری از مدل های کوره های گازی دارای تعدادی چدن هستند که روی شعله های گاز قرار می گیرند و هنگامی که چدن ها قرمز می شوند ، می توانید مانند زغال حتی از گرما لذت ببرید تا کباب های شما نسوزند و با دقت پخته نشوند.

اگر تصمیم به خرید کباب پز گازی را گرفته اید باید نکاتی در این باره بدانید تا هنگام انتخاب خرید انواع کباب پز گازی دچار سردرگمی نشوید و خرید لذت بخشی داشته باشید در ادامه ای مطلب باما همراه باشید تا با این نکات آشنا شویم.

کباب پز گازی خانگی چیست؟
این نوع جدیدی از کباب پز مدرن است که به جای استفاده از زغال از گاز طبیعی که به صورت مایع و شهری است، گرمای لازم را برای پخت انواع کباب ها فراهم می کند. این منقل های مدرن دارای دو یا چند شعله هستند که بسته به اندازه کوره در تعداد آنها متفاوت است. برای کسانی که عاشق ذغال کباب هستند ، مدل هایی وجود دارد که روی هر شعله یک تکه چدن قرار می دهند. چدن با گرم شدن مانند زغال قرمز می شود و از سوختن کباب ها با حرارت یکنواخت جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید وسایل ضروری کوهنوردی و کمپینگ با تخفیف
آشنایی با انواع کباب پز
کباب پز ها در انواع مختلفی وجود دارند که شما باید بر اساس ویژگی که هر کدام دارند و البته نیاز خود یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید. قیمت کباب پزها بسته به نوع آنها متفاوت است در نتیجه لازم است تمام نکاتی که در این مقاله راهنمای خرید کباب پز به آن می پردازیم را با دقت مطالعه کنید تا بهترین کباب پز را خریداری کنید.

کباب پز گازی
کباب پز گازی از جمله طراحی مدرن و راحت این وسیله است که به دلیل استفاده راحت جزء پر کاربردترین مدل کباب پز قرار گرفته است. باربیکیو گازی از دو نوع سوخت گاز شهری و مایع بهره می برد. بیشترین استفاده از گاز مایع یا همان کپسول ها مکان هایی که امکان استفاده از گاز شهری وجود ندارد. طراحی هی مختلفی از کباب پز گازی وجود دارد مثل: آجری، سنگی، چدنی و استیل بنابراین خرید اینترنتی کباب پز خود را به درستی انتخاب کنید.

این مدل کباب پز فوایدی دارد که اغلب به دلیل داشتن این مزایا جرء گزینه های انتخاب است که این مزایا عبارت است از:

کاربرد و استفاده آسان.
مدت زمان کم در پخت کباب.
حذف هزینه خرید زغال و سالم بودن این مدل نسبت به نوع زغالی.
به دلیل داشتن ورق های چدن روی شعله ها باعث مغز پخت شدن کامل میشود.
کباب پز برقی
کباب پز های برقی دقیقا مشابه مدل های گازی است اما به جای استفاده از گاز شهری یا مایع، از برق به عنوان سوخت استفاده می کند. اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برای خرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند.

کباب پز زغالی
و اما پر طرفدارن ترین و دوست داشتنی ترین مدل های باربیکو نوع زغالی انها است. این مدل کباب پز مورد علاقه بسیاری از مردم است و این علاقه مندی واقعا به جاست. این مدل خود در دو نوع ثابت و متحرک موجود هستند.

کباب پز زغالی ثابت: امکان جابجایی آن وجود ندارد و به صورت ثابت در یک جا استفاده می شود.

بیشتر بخوانید
11 مدل بهترین مارک عینک شنا طبی و حرفه ای در بازار
کباب پز زغالی متحرک: قابل حمل است و می توانید به هر جا و مکانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید.

نکاتی که قبل از خرید کباب پز باید بدانید:
خرید کباب پز

قیمت کباب پز
مقدار بودجه که قرار است برای خرید کباب پز هزینه کنید را مشخص کنید تا راحتتر بتوانید انتخاب کنید. این کار باعث می شود از میان مدل ها و طرح های گوناگون مورادی را انتخاب کنید که با مقدار بودجه ی شما هماهنگی داشته باشد.

نوع کباب پز
با انواع مختلف باربیکوها و کاربرد هر کدام آشنا شدید. بهتر است بسته به نیاز خود اقدام به خرید این وسیله نمایید. به طور مثال اگر قصد خرید اینترنتی کباب پز گازی را دارید و به گاز شهری دسترسی ندارید مناسب ترین گزینه انتخاب کباب پز گازی با سوخت گاز مایع است.

اندازه کباب پز
کباب پز ها در اندازه های متنوعی موجود هستند که انتخاب این گزینه هم به نیاز شما بستگی دارد. اما توصیه می شود که اندازه کباب پز را اندکی بزرگتر از مصرف خانوادگی خود در نظر بگیرید تا در مهمانی ها نیز بتوانید در مدت زمان کمتر کباب های بیشتری آماده کرد.

نوع پایه کباب پز
کباب پز ها به دو نوع رومیزی و ایستاده یا بلند موجود هستند. اگر کمر درد دارید بهتر است انواع رومیزی را انتخاب کنید در غیر اینصورت مدل های پایه ای نیز برای خرید اینترنتی کباب پز موجود هستند.

جنس و کیفیت کباب پز
جنس باربیکیو ها مهم است گه ضد زنگ باشد جنس آهن به دلیل قیمت پایین معمولا مشتری زیادی به خود جذب می کند اما بعد از مدتی زنگ می زند و عملا به درد نمی خورد. دیگر جنس های کباب پز مثل استیل و ورق سفید نیز در بازار موجوداند. که خرید کباب پز استیل به دلیل مقاومت و راحتی در تمییز کردن آن بهترین گزینه است.

13 مدل از پرفروش ترین کباب پز های موجود در بازار
1. کباب پز روگازی صبا مدل رعنا
کباب پز روگازی صبا مدل رعنا

مشخصات کلی
ابعاد
25×28×7 سانتی متر
وزن
1100 گرم
جنس بدنه
فلز
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. باربیکیو صنعتکاران مدل sanb 80
باربیکیو صنعتکاران مدل sanb 80

مشخصات کلی
ابعاد
800x500x1300 میلی متر
وزن
13 کیلوگرم
نوع باربیکیو و گریل
گازی
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
3. کباب پز مدل m50
کباب پز مدل m50

مشخصات کلی
ابعاد
220*430*530 سانتی متر
وزن
9500 گرم
جنس بدنه
استیل
قابلیت نصب روی دیوار
ندارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
4. کباب پز روگازی مدل p5000
کباب پز روگازی مدل p5000

مشخصات کلی
ابعاد
25x28x7 سانتی متر
وزن
1100 گرم
جنس بدنه
فلز
قابلیت نصب روی دیوار
ندارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
5. کباب پز دادلیسان مدل 2020
کباب پز دادلیسان مدل 2020

مشخصات کلی
ابعاد
53 * 44 *26 سانتی متر
وزن
7000 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
قابلیت نصب روی دیوار
ندارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
6. کباب پز مدل m880
کباب پز مدل m880

مشخصات کلی
ابعاد
80*40*54 سانتی متر
وزن
10000 گرم
جنس بدنه
استیل
قابلیت نصب روی دیوار
ندارد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.