شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راهنما و قیمت صندلی گیمینگ

بهترین اخبار ایران و جهان

راهنما و قیمت صندلی گیمینگ

۵۴۰ بازديد
راهنمای خرید صندلی گیمینگ یک وسیله ضروری برای گیمیرها محسوب می‌شود، زیرا قرار است چندین ساعت مقابل کنسول بازی یا کامپیوتر شخصی‌شان بنشینند. اگر شما گیمر هستید، باید یک صندلی گیمینگ با کیفیت بخرید تا موقع بازی اذیت نشوید. اما انتخاب یک صندلی مناسب خیلی هم آسان نیست، زیرا انواع مختلف صندلی در بازار موجود هستند. برای اینکه بتوانید تجربه خوبی از بازی‌های کامپیوتری داشته باشید، حتماً باید یکسری نکات را در خرید صندلی بازی یا همان گیمینگ بدانید.

در این مقاله از سایت چی‌بگیر خرید صندلی گیمینگ ما فاکتورهای مختلفی که باید هنگام خرید صندلی گیمینگ در نظر داشته باشید را پوشش خواهیم داد. این به شما کمک می‌کند تا دریابید که به دنبال چه ویژگی‌هایی بگردید، مارک‌های مختلف و بسیاری موارد مهم دیگر را بشناسید.

پس بدون اتلاف وقت، به موارد ضروری می‌پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید:

چرا به صندلی گیمینگ نیاز دارید؟
انواع مختلف صندلی گیمینگ؟
نکاتی که در انتخاب صندلی گیمینگ باید در نظر داشته باشید

چرا به صندلی گیمینگ نیاز دارید؟
مهم‌ترین سؤالی که باید قبل از اقدام به خرید از خودتان بپرسید آن است که چرا نیاز به صندلی گیمینگ دارید؟ اگر جز گیمیرهای هاردکور هستید، احتمالاً وقت زیادی را برای بازی‌های ویدئویی صرف می‌کنید. یک صندلی بد می‌تواند مشکلات فیزیکی زیادی برای شما ایجاد کند. یک صندلی بازی خوب، ازنظر ارگونومی و راحتی دقیقاً متناسب با بدن شما است.

آن‌ها به شما کمک می‌کنند که هنگام نشستن وضعیت خوبی داشته باشید و منجر به تجربه بهتر بازی شود. علاوه بر این، یک صندلی مخصوص بازی یک بالشتک راحت سر و کمر دارد که از کمردرد پیشگیری می‌کند.

معرفی بهترین صندلی‌های گیمینگ موجود در بازار:
صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4

4.1
صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4
اطلاعات بیشتر و خرید
این صندلی گیمینگ بسیار راحت و مناسب برای گیمرها مناسب می‌باشد. زاویه پشتی این صندلی تا 45 درجه قابلیت تنظیم را دارد. شما می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها از این صندلی استفاده کنید. زیرا این صندلی مجهز به بالشتک طبی است و همچنین گودی کمر شما را به خوبی پوشش می‌دهد. جنس رویه صندلی از چرم مصنوعی بسیار باکیفیت است. شما در این صندلی می‌توانید به راحتی از اهرم های کنترل ارتفاع استفاده کنید.

صندلی گیمینگ صنعتگران شاهپور مدل 2021

1
صندلی گیمینگ صنعتگران شاهپور مدل 2021
اطلاعات بیشتر و خرید
این صندلی گیمینگ باکیفیت قابلیت تنظیم ارتفاع را د ارد. مجهز به فنر پشتی است. و جنس روکش پشتی آن از چرم مصنوعی می‌باشد. قابلیت تنظیم پشتی و تنظیم ارتفاع در این صندلی وجود دارد.

صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 ZB2

صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 ZB2
اطلاعات بیشتر و خرید
صندلی گیمینگ میزیمو یکی از بهترین صندلی گیمینگ برای دوستداران گیم و بازی های کامپیوتری می‌باشد. اگر به دنبال یک صندلی نرم و راحت و کاملا استاندار می‌باشید این مدل یکی از بهترین صندلی‌های گیمینگ می‌باشد. دسته‌های این صندلی ابری است و پشتی آن تا 45 درجه قابلیت تنظیم را دارد. نشیمنگاه این صندلی بسیارنرم است و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.

صندلی گیمینگ پرودو مدل PDX512-BK0

5
صندلی گیمینگ پرودو مدل PDX512-BK0
اطلاعات بیشتر و خرید
صندلی گیمینگ پرودو یک صندلی بسیار حرفه‌ایی بسیار عالی برای گیمرهاست. جنس رویه صندلی از چرم بسیار باکیفیت و مقاوم است. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی را دارد. این صندلی تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد.

معرفی انواع صندلی گیمینگ:
صندلی مخصوص بازی PC

صندلی مخصوص رایانه یا کامپیوتر رایج‌ترین صندلی مخصوص بازی و شبیه صندلی‌های اداری معمولی است اما بیشتر مناسب بازی طراحی شده است. این مدل صندلی‌ها طراحی‌های ارگونومیک، دسته‌های راحت، زیر پایی‌های مناسب، پشتی سر راحت و بالشتک‌های پشت کمر دارند. جدا از این، آن‌ها از یک‌پایه چرخ 5 ستاره باقابلیت چرخش عالی برخوردارند. در مقایسه با صندلی‌های اداری، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای کمک به شما در ایجاد حالت نشستن مناسب برای بازی‌های راحت و ایمن روی کامپیوتر ارائه می‌دهند. صندلی مخصوص بازی Merax یکی از بهترین صندلی‌های موجود در بازار امروز است.
صندلی بازی گهواره‌ای

این صندلی‌ها فاقد پایه و مفصل گردنده هستند، به‌راحتی می‌توانند روی زمین قرار بگیرند تا بتوانید ساعت‌ها از بازی‌های کنسول لذت ببرید. در عوض، آن‌ها از یک صندلی راحت به شکل L با پشتی کاملاً بالشتی برای سر و کمر برخوردار هستند تا در حالت نشستن راحتی بیشتری را برای شما فراهم کنند. بیشتر صندلی‌های راکر (گهواره‌ای) دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای هستند اما صندلی‌های گهواره‌ای V شکل ویژگی‌های پیشرفته مازادی دارند. آن‌ها شامل یک سیستم بی‌سیم داخلی، بلندگوهای داخلی و ورودی‌های استریوی RCA و غیره هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.