پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین مدل سشوار چرخشی بابلیس کدام است؟

۵۴۲ بازديد
سشوار چرخشی بابلیس یکی دیگر از محصولات این برند است که می‌توانید از آن برای صاف کرده و حالت داده به موهای خود استفاده کنید. این نوع سشوارها که درواقع به شکل برس طراحی شده‌اند دارای یک موتور AC یا گاهاً DC هستند که با تولید حرارت گرم و سرد به شما در مرتب کردن موها کمک می‌کند.

با استفاده از سشوار چرخشی برس‌دار می‌توانید از هوای گرم برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید. از انجایی که این حرارت موجب تولید الکتریسیته ساکن می‌شود، در نتیجه بابلیس برای اینکه از این نظر مشکلی نداشته باشید آن را به فناوری تولید یون مجهز کرده است. صفحه همه مدل ها هم سرامیک است که باعث می‌شود حرارت در سرتاسر برس به یک میزان باشد. در نهایت از هوای سرد نیز می‌توانید پس از اتمام رسیدن انجام برس استفاده کنید تا موها حالت خود را برای مدت بیشتری حفظ کنند.

پیش از این در پست راهنمای خرید سشوار چرخشی به بررسی نکات خرید این نوع سشوار پرداخته و در کنار آن برندهای مختلفی را به شما معرفی کردیم. حال در ادامه این پست قصد داریم به بررسی برند بابلیس پرداخته و در خرید سشوار چرخشی بابلیس به شما کمک کنیم.

سشوار چرخشی بابلیس 2736E
سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736E
سشوار چرخشی 2736E تولید شرکت بابیلیس(Babyliss)، شامل برس گرد 50 میلی‌متری و 20 میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت دادن به موهاست. یک سری دیگر نیز برای صاف و خشک‌کردن موها که به صورت دندانه‌دار و متمرکزکننده است را شامل می‌شود.

برس 50 میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد. ویژگی دیگر سرامیک پخش یکسان دما در تمام قسمت‌ها می‌باشد. در کنار این صفحه از فناوری تولید یون هم برای از بین بردن الکتریسیته ساکن استفاده شده که علاوه‌براین به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های تاپترین را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.
توان 1000 وات
نوع موتور AC
مناسب مصارف خانگی و آرایشگاهی نیمه حرفه‌ای
دارای فناوری تولید یون
ولتاژ 220 ولت
وزن 200 گرم
دارای سه سری مختلف
طول سیم 1.5 متر
سشوار برس دار چرخشی بابیلیس 2736E
سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736E
سشوار چرخشی بابلیس 2736E مشابه مدل قبلی دارای دو سری برس گرد 50 و 20 میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها است. برای صاف و خشک‌کردن موها هم یک سری دندانه‌دار و متمرکزکننده درنظر گرفته شده است.

در این مدل برس نیز از فناوری تولید یون استفاده شده است. این فناوری با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، باعث خشک شدن موها در مدت زمان سریعتری می‌شود؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها به نرمی و لطافت تارهای مو می‌افزاید. با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت می‌توان موهای خشک و مرطوب را راحت‌تر صاف کرد یا حالت داد و به کمک باد سرد می‌توان حالت موها را تثبیت کرد.

توان 1000 وات
نوع موتور AC
مناسب مصارف خانگی و نیمه حرفه‌ای
فناوری تولید یون
ولتاژ 220 ولت
دارای سه سری مختلف
دارای صفحه سرامیکی
طول سیم 1.5 متر
سشوار چرخشی بابلیس برس‌دار AS250E
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E دارای 4 سری مختلف است که علاوه بر داشتن سری چرخشی دارای یک سری برس نیز می‌باشد. برس گرد 50 و 38 میلی‌متری برای براشینگ، حالت‌دادن، صاف‌کردن و برس‌کشیدن موهاست.

در همین زمینه بخوانید: بهترین برس حرارتی

با این مدل می‌توانید از دو حالت باد گرم و یک حالت باد سرد استفاده کنید. باد سرد هنگام حالت دادن به موها بسیار کاربردی است و از سوختن موها یا گرم شدن بیش از حد سر جلوگیری می‌کند. فیلتر هوای جداشدنی هم نظافت آن را ساده‌تر می‌کند.

فناوری تولید یون یکی از قابلیت‌های اصلی مدل AS250E است. با وجود این قابلیت موها وز نمی‌شوند و از آسیب‌دیدن آن‌ها جلوگیری می‌شود. وجود قابلیت تولید یون در خوش حالت شدن موها تاثیر بسزایی دارد.

توان 1000 وات
نوع موتور DC
نوع مصرف خانگی
فناوری تولید یون
برس گرد 50 میلی‌متری چرخشی
برس گرد 38 میلی‌متری
دارای یک سری باریک برای صاف کردن موها
دارای یک سری برس
سشوار برس دار چرخشی بابیلیس AS551E
سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل AS551E
توان 800 وات
نوع موتور DC
نوع مصرف خانگی
فناوری تولید یون
دارای دو برس گرد با قابلیت چرخش به چپ و راست
برس گرد 50 میلی‌متری با روکش سرامیک
2 برس گرد 35 میلی‌متری
تنظیم سرعت و دمای 3 حالته
سشوار چرخشی بابیلیس AS570SDE
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS570SDE
سشوار چرخشی بابلیس AS570SDE مجهز به فناوری تولید یون که باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به سریع‌‌تر خشک شدن موها کمک می‌کند. همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود.

محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. المنت سرامیکی این مدل، برای سلامتی مو مناسب‌ است؛ زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد.

در همین زمینه بخوانید: خرید سشوار پرومکس

همچنین حرارت زیر المنت سرامیکی، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را یکپارچه داغ می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد. دارای دو دکمه‌ی تنظیم شدت حرارت و سرعت باد است که با توجه به موهای خشک و مرطوب می‌توان از تنظیمات مختلف آن استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.