جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خرید صندلی اداری باید بدانید

بهترین اخبار ایران و جهان

خرید صندلی اداری باید بدانید

۵۴۸ بازديد
پیش تر در مورد خرید صندلی مدیریتی و مبل به نکاتی اشاره کردیم؛ حال میخواهیم به 10 نکته طلایی که قبل از خرید صندلی و مبل باید بدانید اشاره کنیم و به بررسی صندلی اداری می پردازیم. می دانید که بیش از 30 نوع صندلی اداری در بازار وجود دارد.

امروزه شغل اکثر افراد به گونه ای است که بیشتر ساعات شبانه روز را پشت میز کار خود می گذرانند پس برای انتخاب یکصندلی اداری مناسب باید نهایت دقت را داشت. در ادامه به انواع صندلی اداری و کاربرد ان ها اشاره می کنیم.

صندلی مدیریت: از پرطرفدار ترین نوع صندلی اداری محسوب می گردد که ابعاد بزرگ و بلندتری نسبت به سایر صندلی های اداری دیگر دارد و نسبت به آن ها از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.
صندلی 24 ساعته: برای افرادی طراحی شده است که که در مدام بر روی صندلی می نشینند که به صورت ارگونومیک یا طبی طراحی شده است.
صندلی ارگونومیک: با خرید صندلی اداری ارگونومیک در واقع شما مبل راحتی منزل را به محل کار خود آورده اید! طراحی این صندلی متناسب به حالت فیزیکی افراد می باشد و از ایجاد آسیب هایی که در طول نشستن بر روی صندلی اداری برای افراد پیش می اید اعم از کمر درد، زانو درد، گردن درد، دیسک کمر و ... جلو گیری می کند.
صندلی کامپیوتر: مخصوص میز های کامپیوتر می باشد چون با میز های کامپیوتر ارتباط خوبی دارند و به راحتی با توجه به قابلیت ارگونومیک بودن آن، تنظیم می گردد.
صندلی کنفرانس: این صندلی اداری نسبت به سایر صندلی های دیگر از ویژگی ها و قابلیت های کمتری برخوردار می باشد که به آن صندلی هیئت مدیره نیز می گویند.
که با توجه به مکان مورد نظر می توانید صندلی اداری مناسب را انتخاب نمایید.

از جمله لوازمی که در طول روز همه ما با آن سر و کار داریم مبل و صندلی می باشد. خرید مبل و خرید صندلی یکی از مهمترین اموری است که برای حفظ سلامت جسمانی و فیزیکی بدن نیاز به یک انتخاب خوب و سودمند می باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی انواع صندلی و مبل مناسب با هر نوع سلیقه ای در بازار وجود دارد که کار ما را هنگام انتخاب و خرید مبل و رید صندلی آسان کرده است. اما بهتر است قبل از خرید مبل و صندلی دلخواه خود به نکات طلایی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم توجه نمایید!

نکات مهم قبل از خرید صندلی اداری !

مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید! اینکه بدانید چه نوع صندلی اداری مورد نیاز شماست به شما کمک می کند تا در خرید صندلی تقریبا نیمی از راه را رفته باشید.
هنگام خرید صندلی ، صندلی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد بدنی شما باشد!
اگر در طول شبانه روز بیشتر وقت خود را صرف نشستن پشت میز کار خود می کنید، بهتر است که از صندلی ارگونومیک یا همان صندلی طبی استفاده نمایید.
برای خرید صندلی به فروشگاه هایی که برند های معتبر را به فروش می رسانند مراجعه نمایید.
هنگام خرید صندلی از دارا بودن ضمانتنامه و گارانتی صندلی مطوئن شوید.
روکش صندلی را به گونه ای انتخاب کنید که سبب تعریق بدن پس از اندکی استفاده نشود.
صندلی انتخابی شما حتما قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد.
هنگام خرید صندلی اگر وزنتان بالا است حتما از صندلی هایی که قابلیت تحمل وزن بالا را دارند خریداری کنید.
و ...
با رعایت نکات بالا می توانید انتخابی مناسب و آسان در خرید صندلی تجربه کنید. در ادامه به نکاتی مهمی که قبل از خرید مبل باید به آن توجه کرد اشاره می کنیم.

با رعایت این نکات می توانید خرید مبل را به آسانی و با کمال رضایت انجام دهید.

نکات طلایی قبل از خرید مبل !

در این مورد نیز ابتدا تعیین کنید که برای چه مکانی می خواهید مبل خریداری کنید؟ پذیرایی، نشیمن، اتاق کار و ...
پس از تعیین مکان مورد نظر به ابعاد منزل و یا محل کار خود توجه نمایید. در صورتی که منزل و یا محل کار شما کوچک می باشد سعی کنید هنگام خرید مبل از مبل هایی که دارای ابعاد کوچکتر و سبک هستند استفاده نمایید.
در نمایشگاه ها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید مبل نمایید و از دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
دقت نمایید که از پارچه های مرغوب و با کیفیت برای پارچه مبل استفاده کرده باشند.
اگر کودکان خردسال دارید بهتر است به خرید مبل هایی با رنگ تیره تر بپردازید تا مدام دردسر شسشتشو را نداشته باشید.
هنگام خرید مبل، مبلی را انتخاب کنید که از چارچوب و بدنه محکمی برخوردار باشد تا بر اثر استفاده در طول مدت زمان اندک، مقاومت خود را از دست ندهد و مجبور به هزینه دوباره برای خرید مبل نباشید.
سعی کنید متناسب با دکوراسیون منزل خود رنگ مبل را انتخاب نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.