شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل

۵۴۲ بازديد
قطعا در دنیای عکاسی سه پایه های مختلفی برای نگه داشتن دوربین دیده اید. سه پایه های موبایل دقیقا نمونه کوچک شده همان سه پایه های دوربین عکاسی هستند که ابعاد کوچک تری پیدا کردند. سه پایه های موبایل معمولا سبک، بسیار محکم و کوچک هستند و برای کارهای مختلفی باز آنها استفاده می شود. در ادامه این مطلب قصد دارم تا شما را بیشتر با سه پایه موبایل آشنا کنم و به معرفی بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل بپردازم. تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

کار اصلی سه پایه ها نگه داشتن موبایل شما در یک وضعیت ثابت بدون تکان خوردن و یا افتادن است. یعنی این سه پایه ها شما را در یک ارتفاع خاصی به صورت ثابت نگه می دارند. اما کاربرد اصلی آنها چیست؟

از سه پایه های موبایل برای کار های مختلفی استفاده می کنند. یکی از کاربرد های آن برای عکاسی و فیلم برداری است. برخی از سه پایه ها بسیار شبیه به سه پایه های دوربین عکاسی طراحی شدند و دقیقا همان کاربرد را دارند. بهترین سه پایه موبایل این سه پایه ها در واقع تنها نیاز به یک موبایل دارند تا شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل کنند. با داشتن یک سه پایه نگهدارنده گوشی دیگر نیازی نیست نگران لرزش دست در هنگام فیلم برداری یا عکاسی باشید و می توانید با خیال راحت مانند یک عکاس حرفه ای به عکاسی و فیلم برداری بپردازید.

برخی از سه پایه ها نیز ابعاد بسیار کوچک تری دارند و برای نگه داشتن گوشی و فیلم دیدن مناسب هستند. در واقع این سه پایه ها گوشی شما را در یک جای ثابت مانند یک تلویزیون نگه می دارند تا شما خیلی راحت بتوانید ویدیو یا فیلمی که می خواهید را تماشا کنید.

بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل D909

بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل
قطعا هر فردی نیازمند یک سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل است. چه برای عکاسی و فیلم برداری و چه برای تماشای فیلم و کار کردن با گوشی موبایل یک سه پایه خوب با قیمت مناسب می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

در ایران برند های مختلفی به تولید انواع و اقسام سه پایه ها پرداختند و اگر قصد خرید داشته باشید قطعا با تعداد بسیار زیادی از محصولات مختلف رو به رو می شوید که کار را برای انتخاب شما سخت می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مطلب به معرفی پرفروش ترین و بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل بپردازم.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120

مشخصات سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120:
وزن: 365 گرم
جنس: آلومینیوم
نوع هد: پن هد
بیشترین ارتفاع: 100 سانتی متر
قطعا اگر به دنبال یک محصول با قیمت مناسب و کیفیت متوسط هستید این سه پایه موبایل یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم می باشد اما با این حال مقاومت بدنه و کیفیت ساخت آن در سطح متوسط به بالا قرار میگیرد که با این قیمت طبیعی است. وزن 365 گرمی موجب شده تا هم برای حمل و نقل یک گزینه مناسب باشد و هم بتواند موبایل شما را به خوبی نگه دارد.

هولدری که به همراه این سه پایه نگهدارنده موبایل عرضه می شود قابل حرکت است و می تواند از حالت افقی به عمودی تغییر حالت دهد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی بتوانید عکاسی کنید.

این محصول قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و در کمترین حالت ارتفاع آن به 34 سانتی متر می رسد و در بیشترین حالت به 100 سانتی متر می رسد. این قابلیت به شما کمک می تواند تا بتوانید به خوبی از این سه پایه در هر جایی استفاده کنید و از هر سوژه ای که می خواهید عکس بگیرید.

نقاط قوت:

قیمت مناسب

قابلیت تغییر ارتفاع

هولدر به صورت عمودی و افقی

ظاهر مناسب

وزن خوب

نقاط ضعف:

کیفیت ساخت متوسط

نظر خریداران سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120:
نظر خریداران سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120






تو این رنج قیمت کیفیت قابل قبولی داره، گیره های سه پایه خوب هستند و به راحتی هولدر موبایل و گوشی را نگه می داره. من روش نور هم بستم و از خریدم با این قیمت راضی هستم. فکر می کنم اونایی که انتظار بیشتری از سه پایه دارند باید قیمت خیلی بیشتری پرداخت کنند.
حتما بخوانید: بهترین دوربین های عکاسی
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

مشخصات سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909:
وزن: 284 گرم
جنس: پلاستیک فشرده
ارتفاع: بین 26 الی 35 سانتی متر
اگر شما هم مشکل لغزش گوشی در هنگام فیلم برداری و عکاسی دارید قطعا این سه پایه می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات دارای 280 گرم وزن می باشد که با توجه به جنس پلاستیک فشرده آن اصلا عجیب و دور از انتظار نیست. این وزن و ساختار جمع و جور آن باعث شده تا مناسب برای حمل و نقل باشد. ارتفاع این مدل در حالت بسته 26 سانتی متر و در حالت باز 35 سانتی متر می باشد که واقعا زیاد نیست و خیلی نمی تواند در همه شرایط نیازتان را برطرف کند.

نگهدارنده این سه پایه برای گوشی های موبایل تا 6 اینچ مناسب می باشد و در حالت عالی 54 میلی متر می باشد و اگر آن را تا انتها باز کنید 88 میلی متر خواهد بود. بنابراین نمی توان از ان برای همه گوشی ها استفاده کرد.

قسمت نگهدارنده این محصول قابلیت جدا کردن دارد و می توان با جدا کردن آن منوپاد یا دوربین عکاسی سبک خود را به آن متصل کنید. همچنین امکان چرخش 360 درجه دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از زوایای مختلفی به فیلم برداری بپردازید.

نقاط قوت:

جنس خوب

قیمت متوسط

سبک

ابعاد بسیار کوچک

زیبایی

نظر خریداران سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909:
نظر خریداران سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909


محصوا بسیار عالی خیلی خوبه . یعنی محشره . واقعا کیفیت این محصول رو دوست دارم . برای تولید محتوا در شبکه های مجازی و اینا عالیع .

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A

مشخصات سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A:
مناسب برای: گوشی تا 7 اینچ
جنس: آلومینیوم
حداکثر ارتفاع: 100 سانتی متر
یک محصول با قیمت کم اما ویژگی های فراوان که باعث شده در لیست بهترین سه پایه نگهدارنده موبایل قرار بگیرد. این سه پایه از جنس آلومینیوم می باشد و طراحی خوبی دارد. به لطف وزن کم و ساختار جمع و جور بودنش فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این محصول از یک هولدر با امکان نصب موبایل تا 7 اینچ بهره می برد که همین باعث شده تا انواع و اقسام گوشی ها بر روی این نگهدارنده سوار شوند. هد این سه پایه قابلیت تغییر حالت از افقی به عمودی دارد که باعث شده تا در موقعیت های مختلف به کارتان بیاید. ارتفاع این محصول در کمترین حالت 34 سانتی متر و در بیشترین حالت 100 سانتی متر می باشد. هر کدام از پایه های این محصول 4 گیره دارند که می توانید از طریق آنها آنها به تنظیم ارتفاع سه پایه بپردازید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.