جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

همکاری در فروش چیست و چطور ایجاد درآمد می‌کند؟

۵۴۴ بازديد
همکاری در فروش که به آن افیلیت مارکتینگ هم گفته می‌شود، روشی است که شما بدون داشتن محصول شروع به فروش اینترنتی می‌کنید.

در واقع شما به فروش محصولات دیگران مشغول می‌شوید و در ازای هر فروش پورسانتی دریافت می‌کنید، البته خریدار هرگز متوجه نمی‌شود که شما محصولات دیگران را به فروش می‌رسانید.

به همین جهت همکاری در فروش یکی از روش‌های معروف برای کسب‌ درآمد از اینترنت است. اشتباه نکنید، قرار نیست کار خیلی راحتی باشد، برای کسب‌ درآمد از این روش هم باید به اندازه کافی تلاش کنید.

دقت داشته باشید که در این روش، قیمت کالا برای مشتری افزایش پیدا نمی‌کند، در واقع اینجا فروشنده است که درصدی از سهم فروش خود را با شما به عنوان بازاریابی محصولاتش شریک می‌شود.



آیا واقعا می‌توان از همکاری در فروش درآمد کسب کرد؟
پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. این یک روش جا افتاده هم برای کسب درآمد مالک محصولات و هم کسب درآمد بازاریاب است. در این روش می‌توانید در خانه به فروش محصولات دیگران مشغول شوید و درآمد قابل قبولی داشته باشید، البته دقت کنید که همه چیز به این برمی‌گردد که شما تا چه حد در بازاریابی محصولات به درستی عمل می‌کنید، انتخاب روش همکاری در فروش صرفا موجب درآمد نخواهد شد.



آیا انتخاب این روش، یعنی کسب درآمد از همکاری در فروش برای من مناسب است؟
نکات زیادی در سیستم همکاری در فروش وجود دارند که آن را گزینه مناسبی برای کسب‌ درآمد از اینترنت کرده که برخی از آنها عبارت‌اند از:

هزینه رایگان: شما معمولا به صورت کاملا رایگان می‌توانید عضو سیستم همکاری در فروش سایت‌هایی مختلف شوید. و این یعنی یک شروع بدون هزینه.

عدم نیاز به محصول: شما لازم نیست فکر خود را نگران محصولات کنید، محصولات توسط وب‌سایت همکاری تامین می‌شوند.

عدم نیاز به انبار: مسلما نیازی به انبار هم ندارید.

بسته بندی و ارسال: مشکل بسته بندی و ارسال محصولات را هم نخواهید داشت، چرا که محصولات توسط سایت همکاری بسته بندی و ارسال می‌شوند.

محیط کار: نیازی به دفتر یا محیط کار مشخص ندارید و تقریبا هرجایی که یک لپتاپ و اینترنت داشته باشید می‌توانید کار کنید.



اما همکاری در فروش معایبی هم به همراه دارد که اگر با جای معتبری همکاری کنید این معایب کمتر دیده خواهند شد. برخی از این معایب عبارت‌اند از:

۱- دریافت ترافیک هدفمند کار زمان بری است. البته این یک عیب محسوب نمی‌شود چراکه در هر کسب‌وکار آنلاینی شما نیاز به ترافیک هدفمند دارید، در حقیقت منظور این است که دریافت ترافیک هدفمند چالش اصلی شماست و به راحتی به دست نمی‌آید، مگر با تلاش و رعایت اصول.



۲- هیچ کنترلی روی کیفیت محصولات ندارید. شما در حال فروش محصولات دیگران هستید و اگر محصولات با کیفیتی نداشته باشند در واقع شما به عنوان فروشنده این محصولات زیر سوال می‌روید، در واقع عدم کیفیت محصول کار شما را هم به شدت سخت خواهد کرد، برای رفع این مشکل کافیست با سایتی همکاری در فروش انجام دهید که محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند تا با اعتقاد بیشتری به فروش محصولاتش مشغول شوید.



با این وجود، چطور در استفاده از سیستم همکاری در فروش موفق باشیم؟
همکاری در فروش در صورتی می‌تواند برای شما موفقیت آمیز باشد که تا حدی با دنیای بازاریابی اینترنتی آشنا باشید و اهل تلاش و صبر باشد، که البته این موارد در راه‌اندازی هر کسب‌وکار اینترنتی دیگری هم ضروری هستند، اساسا برای کسب درآمد از اینترنت باید آدم صبوری باشد.

اگر این فاکتورها را داشته باشید قطعا کسب‌ درآمد از همکاری در فروش هم می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، اما بد نیست چند نکته زیر را مد نظر داشته باشید.

۱- فقط با فروشگاه‌هایی همکاری در فروش انجام دهید که کالاهای با کیفیتی را به فروش می‌رسانند. و بهترین راهکار این است که خودتان ابتدا محصولات آنها را امتحان کنید.

۲- درباره مسائل مالی تحقیق کنید. درصد پورسانت شما چقدر است؟ قیمت متوسط محصولات این فروشگاه چقدر است؟ میزان تقاضا برای این محصول در بازار چگونه است؟

۳- اگر وب‌سایتی دارید و قصد دارید در آن به فروش محصولات دیگران بپردازید، دقت داشته باشید که محصولاتی را به فروش برسانید که مرتبط با موضوع وبسایت شما باشد. به طور مثال اگر قرار باشد من در رونق به فروش محصولات دیگران بپردازم، قطعا محصولات آموزشی آنها را خواهم فروخت.

۴- در نهایت هرچه اطلاعات بیشتری از بازاریابی اینترنتی و جذب ترافیک هدفمند داشته باشید، میزان فروش محصولات و در نتیجه درآمد شما از همکاری در فروش بیشتر خواهد شد.

به طور کلی نمی‌توان گفت که شانس کسب درآمد از همکاری در فروش در مقایسه با دیگر روش‌های کسب درآمد از اینترنت بیشتر یا کمتر است، همه چیز بستگی به عملکرد خود شما خواهد داشت.





سیستم همکاری در فروش فروشگاه اینترنتی زرپرون
درباره همکاری در فروش زیاد صحبت کردیم، بد نیست نگاهی به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی داشته باشیم که سیستم همکاری در فروش داشته و افراد می‌توانند محصولات این سایت را به فروش برسانند.

فروشگاه اینترنتی زرپرون یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش زعفران ممتاز مشهد است که اخیرا از سیستم همکاری در فروش خود رونمایی کرده است تا افراد با مشارک در فروش زعفران هم موجب درآمدزایی برای خود شوند و هم به زرپرون در فروش زعفران کمک کنند.

در این سیستم تمامی افرادی که توانایی فروش محصولات به هر مقدار در هر زمان و مکان را داراند می توانند به راحتی با تکمیل فرم ثبت نام اقدام به فروش محصولات به صورت آنلاین و آفلاین کرده و پورسانت فروش خود را به طور دلخواه دریافت نماییند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.