جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

۵۴۷ بازديد
برای خوردن چنین غذایی می توانید به رستوران بروید یا یک فست فود بروید. یا یک سرخ کن خانگی بخرید و به عقیده مادرتان که هر غذای خانگی خوشمزه تر است پایبند باشید.
بهترین سرخ کن بدون روغن چیست؟

چند سالی است که سرخ‌ کن های توسط برند ها و تولید کنندگان مختلف وارد بازار شده اند. سرخ کردن سیب زمینی بدون روغن و کم کالری بهتر از سرخ کن های قدیمی و مایع تابه است و برای تهیه هر غذایی که دوست دارید بدون روغن تهیه کنید می توانید از این دستگاه های سرخ کن بدون روغن استفاده کنید.

سیب زمینی سرخ کرده 80٪ چربی کمتری دارد و در نتیجه کالری کمتری دارد. علاوه بر این ، کار با سرخ کن بدون روغن و تمیز کردن آن بسیار آسان تر از سرخ کردن در تابه ها آشپزی است.

کاربرد سرخ کن چیست؟
سال ها پیش ، سرخ کن فقط در رستوران ها بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. اما به تدریج ، این دستگاه به ابزار کوچکتر با طرح های مختلف تبدیل شد و امروزه یکی از محبوب ترین لوازم آشپزخانه است.

انواع و اندازه های سرخ کن وجود دارد. این دستگاه به دلیل اندازه ای که دارد می تواند در مصارف خانگی ، آشپزخانه ، رستوران ها و حتی کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. با کمک این راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن ، می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما قبل از تصمیم به خرید سرخ کن ، باید به طور کامل کارایی آن و مواد غذایی که می توانید از سرخ کن برای سرخ کردن استفاده کنید را بشناسید.

سرخ کردن سبزیجات
اگر از غذاهای که به صورت آب پز پخته شده خسته شده اید ، می توانید از یک سرخ کن برای غنی سازی رژیم غذایی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. می توانید از سرخ کن برای پخت سیب زمینی سرخ کرده ، قارچ سرخ شده ، پیاز سرخ شده ، لوبیا سبز سرخ شده و سایر غذاها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
تخته گوشت آشپزخانه قصابی چوبی و پلاستیکی
سرخ کردن انواع گوشت
گوشت غذایی است که همیشه باید با روغن ترکیب شود تا طعم خوبی داشته باشد. گوشت مرغ بیشتر برای سرخ کردن استفاده می شود و محبوب ترین آن مرغ KFC است. حتماً این غذای خوشمزه را چشیده اید.

می توانید از سرخ کن برای تهیه غذاهای زیادی مانند بوقلمون سرخ شده ، مرغ سرخ شده ، میگوی سرخ شده ، خرچنگ سرخ شده ، ماهی سرخ کرده و با استفاده کنید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن کدام است؟
برای انتخاب بهترین چرخ گوشت ایرانی و خارجی از میان برترین برند ها می توان به این موارد اشاره کرد: سرخ کن فیلیپس، سرخ کن تفال، سرخ کن دلونگی، سرخ کن دسینی، سرخ کن میگل، اشاره کرد.

در ادامه ای مطلب برای سهولت در انتخاب شما عزیزان 11 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن و کم روغن موجود در بازار را معرفی میکنیم باما همراه باشید.

15 مدل از پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن
1.سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1100
سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1100

مشخصات کلی محصول
توان مصرفی
1400 وات
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
صفحه نمایش
ندارد
سایر مشخصات
همزن خودکار
قابلیت شست و شوی قطعات در ماشین ظرفشویی
بدنه پلاستیکی
درپوش قابل جدا شدن
خنک ماندن بدنه حین فعالیت
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2.سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394
سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394مشخصات کلی محصول
ظرفیت
1.7
توان مصرفی
1400+800 وات
فیلتر قابل تعویض
ندارد
سایر مشخصات
درپوش شفاف
7 عملکرد پخت تعریف شده
جنس بدنه پلاستیک
ظرف داخلی فلزی
دارای پیمانه کوچک روغن
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
3.سرخ کن دلونگی مدل 38233
سرخ کن دلونگی مدل 38233

مشخصات کلی محصول
ظرفیت
1.5
توان مصرفی
1800 وات
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
فیلتر قابل تعویض
دارد
صفحه نمایش
دارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
4.سرخ کن دلونگی مدل RotoFry F28533
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.