شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مدل شلف دیواری و دکوری شیک و لاکچری

بهترین اخبار ایران و جهان

مدل شلف دیواری و دکوری شیک و لاکچری

۵۷۲ بازديد
خرید شلف دیواری یکی از لوازم تزیینی و دکوری است که امروزه روی دیوار هر خانه ای از آن استفاده می شود در واقع شلف دیواری یا باکس دیواری به طاقچه های چوبی اطلاق می شوند که در طرح ها و مدل های متنوعی روی دیوار نصب می شوند که در نهایت علاوه بر اینکه بعنوان طاقچه می توان از آن استفاده کرد، جلوه زیبایی را به دیوارهای منزل می دهد. در این مقاله می خواهیم بیش از 70 مدل شلف دکوری و تزیینی را برای شما به نمایش بگذاریم.




مدل شلف دیواری 2020 با طرح و رنگ های شیک و جدید

شلف و باکس دیواری در انواع طرح و رنگ و شکل های هنــــدسی مختلف موجود هستند که هر کدام از این مـــدل ها برای بخش خاصی از منزل طراحی شده اند. در اینجا چند مدل کتابخانه دیواری و مدل قفسه دیواری می بینید .


تقسیم بندی شلف دیواری

شلف های دیواری به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند که قفسه های دیواری ثابت به کمک وسایل خاصی طراحی می شوند و در انتها نیز این مدل قـــــفسه ها با سنگ و گچ یا چوب پوشش داده می شوند.

شلف و باکس های دیواری متحــرک نیز جزء وسایل دکوراتیو به شمار می روند و این مدل وسایل تزیینی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دیوار سالن پذیرایی می شوند و در طراحی آن ها از متریال های خاص نظیر ام دی اف و پلی استر و … استفاده می شود.




شلف تزیینی آینه ای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.