سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بهترین لپ تاپ دانشجویی برای خرید

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین لپ تاپ دانشجویی برای خرید

۵۷۳ بازديد
اگر شما هم به دنبال خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای یک رشته ی خاص هستید. باید بدانید خرید لپ تاپ دانشجویی در بین انواع لپ تاپ ها، با برند ها و کاربری های مختلف کار بسیار دشواریست. مستر نکست با تحقیق و جستجوی بسیار توانسته بر اساس نوع استفاده ی شما از لپ تاپ در دوران دانشجویی، به یک دسته بندی منظم برسد که آنرا در ادامه ی این مطلب به شما ارایه داده ایم. با ما همراه باشید تا بهترین لپ تاپ دانشجویی خودتان را انتخاب کنید.



برای یک دانشجو کدام لپ تاپ بهتر است؟
لپ تاپ در دوره ی دانشجویی یکی از ضروری ترین وسایلی است که تقریبا برای هر رشته ای ( مخصوصا در دوران کرونا و آموزش مجازی) نیاز است. اما دسته بندی لپ تاپ ها بر اساس فیلتر صرفا دانشجویی، کاری بسیار دشوار است که نیاز به تحقیقات فراوان و آشنایی جزیی با کلیات رشته های دانشگاهی دارد. این کار را مستر نکست با تلاش بسیار انجام داده تا از سردرگمی در انتخاب خلاص شوید.

رشته های عمومی:
اگر شما هم داشجوی رشته ای هستید که صرفا برای مطالعه دروس یا نوشتن و ساخت پاور پوینت و یا حتی کنفراس و ارائه دروس از لپ تاپ استفاده می کنید نیازی نیست که هزینه ی زیادی بکنید. و تقریبا با هزینه ی زیر 15 میلیون میتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری کنید.

برای خرید این لپ تاپ ها سری به مقاله ی «بهترین لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان » بزنید.



رشته های مهندسی:
وجود نرم افزار های مختلف با توجه به سنگین یا سبک بودن نرم افزار ها باعث شده لپ تاپ های رشته ی مهندسی را به چند دسته تقسیم کنیم.

اگر نرم افزار های مربوط به رشته ی دانشگاهی شما ( مانند IT، صنایع، نرم افزار و ….) زیاد سنگین نباشد، نیاز نیست هزینه ی زیادی را پرداخت کنید. و معمولا با 20 میلیون تومان یا کمی بیشتر می توانید بهترین لپ تاپ دانشجویی را انتخاب کنید. بهترین لپ تاپ های این رنج را در مطلب « بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان » پیدا خواهید کرد.
اگر بحث نرم افزار ها رشته شما ( مانند مهندسی مکانیک، برق و … ) کمی سنگین تر باشد. برای بالابردن سرعت عملکردتان باید هزینه ی بیشتری بکنید و این هزینه ممکن است تا 25 یا 30 میلیون تومان هم افزایش پیدا کنید. اگر قصد خرید لپ تاپ در این رنج را دارید بهتر است به سراغ مطلب « بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان » بروید تا بهترین را انتخاب کرده و بخرید.
اما اگر میخواهید در رشته ی خودتان خیلی تخصصی تر کار کنید و یا رشته ی شما گرافیک یا همانند آن است باید به سراغ لپ تاپ ها بالا رده بروید. پیشنهاد من این است که به سراغ لپ تاپ ها گیمینگ بروید زیرا هم قدرت بالایی دارند و هم به گونه ای طراحی شده اند که کار کردن با آنها شما را خسته نخواهد کرد. مستر نکست محبوبترین لپ تاپ های گیمین را در مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » برای شما آماده کرده است تا در انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی، موفق باشید.




مشخصات لپ تاپ دانشجویی
مقرون به صرفه بودن: لپ تاپ های دانشجویی باید قیمتی بسیار مناسب داشته باشند تا دانشجو راحت تر بتواند هزینه کند.
سبک بودن لپ تاپ: حمل کردن زیاد لپ تاپ دانشجویی باعث میشود تا در انتخاب یک لپ تاپ به وزن آن نیز توجه زیادی بشود.
طول عمر باتری: با توجه به امکان استفاده از لپ تاپ دانشجویی که دسترسی به برق ندارد وجود دارد باید دقت کنیم که لپ تاپ مان از باتری خوبی برخوردار باشد.
داشتن حافظه ی پرسرعت: داشتن یک حافظه ی پرسرعت (SSD) باعث میشود تا سرعت خواند و نوشتن فایل بر روی لپ تاپ شما بسیار زیاد شود.
سخت افزار قدرتمند: داشتن سخت افزار قدرتمند بستگی به نوع کاربری و استفاده ی شما دارد و اینکه در نظر بگیرید نرم افزار های رشته ی شما به چه کانفیگی نیاز دارد.

7 مشکل رایج موقع اتصال لپتاپ به وای فای

1-مطمئن شوید Wi-Fi به SSID صحیح متصل است

برای شما که از Wi-Fi در خانه استفاده می کنید ، این نکات ممکن است صدق نکند. اگر در خانه دوستان یا در فضاهای عمومی مانند کافه ها و کتابخانه ها هستید ، باید واقعاً به این نکته توجه کنید.

دلیل این امر این است که ، مثلا جایی بیش از یک نام شبکه SSID یا Wi-Fi دارد ، به عنوان مثال ، ” Café_Wi-Fi1″ و “Café_Wi-Fi2”. معمولاً فقط یکی از این دو قابل استفاده است. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که از صندوقدار یا پیشخدمت خواسته اید که از Wi-Fi استفاده شود.

2-رمزعبور را وارد کنید

معمولاً در بعضی از کافه ها گذرواژه های Wi-Fi با نام های عجیب و غریب خود یک ترند است.

مشکل هنگامی است که کاربر از هجی اشتباه استفاده می کند ، مانند استفاده از حروف بزرگ یا کوچک یا استفاده از فاصله. به خصوص برای گذرواژه هایی که حاوی اعداد هستند ، دشوار است بدانید که 11 باید “11” یا “یازده” نوشته شود. سعی کنید رمزهای عبور را روی کاغذ بنویسید تا این اتفاق نیفتد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.