پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

7 مدل از بهترین جارو شارژی موجود در بازار + قیمت خرید

۵۳۵ بازديد
بهترین جارو شارژی که می‌توانید بخرید لزوما خیلی گران نیست. یعنی اگر مدلی قیمت بالایی داشت پس باید گفت حتماً بهترین است. خیر این جاروها را اگر از برندهای معتبر که امتحان خود را پس داده‌اند، خریداری کنید پس تا اینجا برد کرده‌اید. اما کدام مارک بهترین است؟

تمامی برنده‌هایی که لوازم خانگی تولید می‌کنند شاید همیشه برای همه‌ محصولاتشان قوی عمل نکنند. مثلا اگر مارک ال جی کولر گازی مرغوبی تولید می‌کند، دلیل نمی‌شود که جارو شارژی خوبی هم تولید کند. بهترین مارک جارو شارژی ما در این مقاله چند مدل از بهترین جاروهای شارژی مخصوص خودرو و خانه، از معروف‌ترین و پرفروشترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه
جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420
جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420
این مدل را به عنوان بهترین جارو شارژی و پیشنهاد ویژه می‌خواهم معرفی کنم. اما چرا؟ برای اینکه جارو شارژی بلک‌ اند دکر مدل PV1420 یکی از محصولات باکیفیت این برند معروف است. این جارو از نوع جاروی دستی است و ۱/۳ کیلوگرم وزن دارد. توان موتور این جاروی شارژی ۲۷/۵ وات است و در یک دقیقه ۱۰۸۰ لیتر هوا در داخل آن جریان پیدا می‌کند.

جاروی شارژی بلک‌ اند دکر فیلتر قابل شست‌وشو دارد. این دستگاه همچنین مخزنی با گنجایش ۰/۴۴ لیتر دارد اما فاقد پاکت جارو برقی است.

این دستگاه با باتری ۱۴/۴ ولتی کار می‌کند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه ۴ ساعت است. پس از شارژ شدن کامل دستگاه می‌توانید به مدت ۱۰ دقیقه از شارژ باتری استفاده کنید.

باتری این جارو از نوع لیتیومی است. پس از مدت زمان مشخصی که شارژ باتری به انتها برسد، نشانگر باتری شما را از کمبود شارژ دستگاه با خبر می‌‌سازد.

جارو شارژی بلک اند دکر در رنگ خاکستری، به همراه یک سَری اضافه و پایه‌ی شارژ عرضه می‌‌شود. این جارو بر روی دیوار قابل نصب نیست.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148 یکی از جارو شارژی‌های پرقدرت این برند در گروه جاروهای خشک است. این دستگاه در رنگ بژ و با طراحی بسیار زیبا عرضه می‌شود.

این محصول نه‌تنها مصرف کمی دارد بلکه به دلیل ارتقا سیستم‌ شارژ موجب صرفه‌جویی در انرژی هم می‌شود. به این‌صورت که پس از شارژ ۷۰ درصدی باتری، جریان برق را به‌طور خودکار قطع می‌کند.

این جاروها دارای باتری‌های لیتیومی هستند. در مقایسه با دیگر باتری‌ها، باتری‌های لیتیومی سبک‌تر هستند و عمر طولانی‌تری دارند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری ۸ ساعت است. پس از شارژ کامل دستگاه می‌توانید به‌مدت ۹ دقیقه از این دستگاه به‌طور مداوم استفاده کنید.

نازل و مخزن خاک این جارو قابل جدا شدن هستند و تنها با فشار یک دکمه می‌توانید آن‌ها را از دستگاه جدا کنید. این ویژگی به تمیز کردن دستگاه بدون تماس دست با گردوغبار کمک بسیاری می‌کند. ناز برسی و نازل گوشه هم همراه با دستگاه عرضه می‌‌شوند.

سیستم گردش هوا در این جارو به این صورت است که ابتدا ضایعات درشت و سپس ضایعات ریز توسط فیلتر جدا می‌شوند. این سیستم قدرت مکش دستگاه را تا حد زیادی بالا می‌برد.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148 قابل استفاده در محیط‌های کوچکی چون آشپزخانه است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست از جاروهای بزرگ، سنگین و پر سروصدا استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.