دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

7 دستگاه لیزر خانگی برتر دنیا به همراه عکس و توضیحات

۵۴۱ بازديد
کدام نوع از دستگاه لیزر خانگی برای شما مناسب است؟
احتمالا این موضوع را شنیده اید که اگر پوستی روشن و موهای تیره ای داشته باشید، بهترین نتیجه دریافت خواهید کرد. اگر پوست و موی شما دارای این ویژگی نیستند، اشکالی ندارد! دستگاه های مختلفی برای رنگ پوست ها و رنگ موهای مختلف وجود دارند و کافیست شما دستگاه مناسب خودتان را پیدا کنید. قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی رنگ پوست به طور کلی پزشکان از مقیاس Fitzpatrick برای دسته بندی رنگ پوست استفاده می کنند. در این مقیاس، رنگ پوست افراد به 6 دسته و بر اساس میزان رنگدانه در پوست تقسیم بندی می شود. اگر پوست شما کمترین مقدار رنگدانه را داشته باشد نمره 1 خواهید گرفت و افرادی که پوستشان بیشترین میزان رنگدانه را دارد، نمره 6 می گیرند. در زیر تصویری از این مقیاس را می بینید.

رنگ پوست

رنگ مو
پوست های روشن نور کمتری جذب می کنند و به همین دلیل نور لیزر بیشتری به موها می رسند و آن را از بین می برند. همین موضوع درباره موهای زائد نیز صدق می کند و اگر موهای شما تیره باشند نور بیشتری را جذب می کنند و همین امر باعث می شود تا سریع تر و بیشتر از بین بروند!

با توجه به نکاتی که گفته شد شما می بایست دستگاهی را انتخاب کنید تا سازوکار مناسبی برای رنگ پوست و موی شما داشته باشد.

دستگاه Philips Lumea BRI956 Prestige
دستگاه Philips Lumea BRI956 Prestige
این دستگاه یکی از بهترین و قدرتمند ترین لیزرهای خانگی موجود در بازار است. طراحی منحنی خروجی لیزر باعث می شود تا به خوبی با فرم بدن انسان مطابقت داشته باشد و عملکرد بهتری را ارائه کند. همچنین می توانید تنظیماتی برای رنگ پوست و موی خود انجام دهید تا بهترین عملکرد را برای ویژگی های شما داشته باشد. این قابلیت تنظیم منجر به کارایی بالای این لیزر برای طیف زیادی از افراد خواهد شد و به همین دلیل است که یکی از پر فروش ترین محصولات در سراسر جهان به حساب می آید. به صورت کلی پس از انجام 3 دوره لیزر با این دستگاه، 92 درصد از موهای زائد بدن از بین می روند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.