یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

50 مدل استند گلدان چوبی و فلزی

بهترین اخبار ایران و جهان

50 مدل استند گلدان چوبی و فلزی

۵۷۲ بازديد
دکوری و لوازم دکوراتیو یکی از بهترین و مناسب ترین وسایل برای زیباسازی دکوراسیون و چیدمان خانه است که می‌تواند به فضا روح بدهد و زیبایی آن را دوچندان کند. یکی از این لوازم دکوراتیو گلدان‌هایی است که در آن میتوان انواع گل و گیاه قرار داد و حس و حالی تازه به دکوراسیون داخلی بخشید. این گلدان‌ها معمولا برای زیبایی بیشتر در استندهایی قرار می‌گیرند که با استفاده از مصالح متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند.
خرید استند گلدان فلزی ما در این مقاله انواع مدل استند گلدان چوبی و فلزی را قرار داده‌ایم تا اگر به دنبال خرید انواع استند گل برای دکوراسیون منزل هستید بتوانید بهترین و جدیدترین مدل استند گل را انتخاب و خریداری کنید.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.



استند گل را کجا بذارم ؟
یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری انواع استند در کنار پنجره است تا هوای و نور تازه به گل برسد همچنین می‌توانید با استفاده از یک مبلمان راحتی و استندگل در کنار پنجره یک گوشه دنج بسازید و ساعاتی را در روز در این گوشه دنج به ارامش برسید. فضای دیگر در گوشه و کنار خانه است که معمولا این گوشه کنار در کنار مبلمان در فضای نشیمن یا کنار تلویزیون یا فضایی بلا استفاده است که می‌تواند بهترین جا برای قرارگیری انواع استندگل باشد.



حتما بخوانید: بهترین گلهای آپارتمانی سایه دوست | انواع گیاهان سایه دوست

استند گل را کجا بذاریم

جدیدترین و بهترین مدل استندگل چوبی کنار مبلمان در اتاق نشیمن شیک



استند گلدان فلزی
استند گلدان فلزی

استفاده از استندگل فلزی به رنگ طلایی با طراحی شیک و لوکس به رنگ طلایی



استند گلدان فلزی جدید

نمونه مدل گلدان شیک و لوکس با طراحی لوکس و لاکچری برای گلدان

ذغال فشرده

دوام گرمایی ذغال بالا است و می توان در صنایع برای ساختن فلزاتی مانند فولاد از آن استفاده کرد. ذغال طبیعی از سوختن مواد با کربن بالا در فضای کم اکسیژن به دست می آید. سوختن در فضای کم اکسیژن باعث حذف رطوبت و در نتیجه سبک تر شدن ذغال و حذف گازهای فرار چوب می شود که تولید ذغالی با دوام گرمایی بالا را به دنبال خواهد داشت.

مزایای ذغال فشرده:

۱- ارزانتر است.

۲- دوام گرمایی بیشتری دارد.

۳- کنترل دمای آن آسان تر است.

۴- به دلیل یک شکل و یک اندازه بودن قالب ها، چیدن آنها در کنار هم راحت تراست.

۵- سبک است و نیازهای شخص را برطرف می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.