دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

۲۵ مدل صندلی اپن باکیفیت و شیک با قیمت روز و خرید اینترنتی

۵۴۹ بازديد
آشنایی با انواع صندلی اپن (از نظر اسکلت بدنه)
مدل های چوبی: این دسته از صندلی ها از قدمت بیشتری همواره برخوردار بوده اند و بیشتر مناسب استفاده برای خانه هایی هستند که دارای دکوراسیونی به سبک کلاسیک می باشند.
مدل های فلزی: صندلی های اسکلت فلزی به نسبت صندلی های چوبی کاملا جدیدتر هستند. این دسته از صندلی ها بیشتر مناسب استفاده در فضاهای فانتزی و سبک های مدرن هستند و از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردارند.
مدل های پلاستیکی: این نوع از صندلی ها نیز که هم از وزن کمتری در مقایسه با دو نوع دیگر برخوردار هستند و با قیمت به مراتب پایین تری هم در بازار به فروش می رسند، از دیگر صندلی های رایج در انتخاب خریداران به عنوان نشیمنگاه های مخصوص اپن هستند.
نکات مهم هنگام خرید صندلی اپن
انتخاب نوع: نخستین نکته ای که هنگام خرید صندلی اپن باید به آن توجه کنید، انتخاب نوع صندلی است که بنا به اطلاعات گفته شده در بخش قبلی می تواند صندلی شما یا از ساختاری فلزی و مدرن برخوردار باشد و یا دارای ساختاری چوبی و کلاسیک باشد و یا اصلا از جنس پلاستیک ساخته شده باشد!

ابعاد کفی صندلی: دومین نکته ای که هنگام خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید، اندازه کفی یا همان قسمتی است که بر ر وی آن خواهید نشست؛ یادتان باشد کفی صندلی حتما باید از اندازه مناسب برخوردار باشد تا شما بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و از عدم افتادن و یا سُر خوردن خود از روی صندلی کاملا مطمئن باشید.

جنس محصول: فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید صندلی اپن توجه به جنس آن است که خوشبختانه امروزه در این خصوص می توان گفت هیچگونه محدودیتی در انتخاب شما وجود ندارد؛ زیرا تا دلتان بخواهد صندلی های جورواجور با متریال های صنعتی مختلف طراحی شده است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم به جنس سایر صندلی های موجود در خانه و یا سبک دکوراسیونی آشپزخانه خانگی تان توجه داشته باشید.

ارتفاع آن: ارتفاع معمول برای صندلی های غذاخوری چیزی بین ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر است اما ارتفاع یک صندلی اپن بطور استاندارد کمی با این اعداد متفاوت است و اندازه آن حدودا ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد. با این حال هیچ نگرانی از بابت ارتفاع صندلی مورد نظرتان با سطح اپن و پیشخوان آشپزخانه خود نداشته باشید؛ زیرا می توانید در صورت عدم یافتن صندلی با ارتفاع ثابت برای این منظور به سراغ خرید صندلی اپن جک دار رفت. ناگفته نماند از صندلی های اپن امروزه به عنوان صندلی های اداری و کاری نیز استفاده می شود؛ پس توصیه می کنیم به وجود قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی خود حتما توجه داشته باشید.

جک دار بودن یا نبودن: همانطور که در نکته قبلی نیز به آن اشاره کردیم، برخی از صندلی های اپن بصورت ثابت و برخی دیگر با قابلیت تنظیم ارتفاع توسط جک هایی مخصوص طراحی و تولید می شوند که انتخاب میان آن ها فقط و فقط بسته به میل و سلیقه شما دارد. ناگفته نماند در خصوص خرید صندلی های جک دار حتما بایستی کیفیت جک بالابرنده و یا پایین آورنده محصول نیز تست شود تا به درستی کار کند و بی صدا باشد.

پشتی صندلی: مورد مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید صندلی اپن مربوط به پشت دار بودن یا نبودن آن است که این موضوع هم بسته به سلیقه و میل شما خریداران عزیز دارد. بد نیست در این خصوص بدانید وجود پشتی سبب ایجاد شرایطی مطلوب برای تکیه دادن شما به آن می شود. با این حال اغلب صندلی های اپن و یا بار کافه ها و رستوران ها فاقد پشتی بر روی خود می باشند.

قابلیت حفظ تعادل: با توجه به مرتفع بودن صندلی های اپن، توصیه می کنیم به سراغ خرید محصولاتی بروید که از بتوانید به هنگام استفاده و نشستن بر روی آن ها موفق به حفظ تعادل خود شوید. معمولا حفظ تعادل بر روی صندلی های ثابت و بدون جک بسیار راحت تر است. خرید صندلی اپن ارزان رنگ و مدل: در خصوص رنگ و مدل صندلی اپن آشپزخانه محل زندگی و یا کار خود نیز باید خودتان تصمیم بگیرید و از میان هزاران مدل و رنگ موجود برای تک تک صندلی هایی که اکنون در بازار موجود می باشند، مناسب ترین گزینه را از نظر همخوانی با دیگر وسایل خانه و محل کار و همچنین سبک دکور و تزئینات فضای مدنظرتان انتخاب نمایید.

محل قرارگیری پا: یادتان باشد یک صندلی اپن از ارتفاع بیشتری نسبت به یک صندلی معمولی غذاخوری برخوردار است و به همین خاطر معمولا حتی افراد قد بلند نیز به هنگام نشستن بر روی آن، پایشان به زمین نمی رسد و به همین خاطر حتما باید صندلی مورد نظرتان دارای فضایی مخصوص قرار گرفتن پاهایتان بر روی خود باشد وگرنه خیلی زود از نشستن بر روی آن احساس ناراحتی و کلافگی بدست خواهید آورد.

میزان راحتی: از آنجایی که صحبت ما در خصوص نوعی صندلی نشیمنی است، پس توجه به فاکتور راحتی در استفاده و آسایش به هنگام نشستن بر روی آن نیز بایستی از دیگر موارد مهم به هنگام خرید آن ها باشد.

قیمت صندلی اپن: موارد مختلف و متعددی بر روی قیمت صندلی اپن تاثیر گذار است که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با مهمترین آنان آشنا نماییم و اکنون این شما هستید که باید با توجه به بودجه و همچنین سبک تزئیناتی و دکوراسیونی فضای داخل خانه و یا محل کارتان اقدام به خرید یک محصول مناسب برای خود کنید.

مفاهیم پایه اینترنت

شبکه گسترده جهانی اینترنت

شبکه گسترده جهانی (World Wide Web) یا همان WWW بخشی از اینترنت است که استفاده زیادی دارد. بارزترین ویژگی آن، Hypertext است که روشی برای انتقال متقابل و گسترده متون به شکلی سریع می باشد. همچنین در بیشتر وبسایت ها، کلمات یا عبارات مشخصی در متن با رنگ متفاوتی از بقیه متن، ظاهر می شوند که گاهی به آن حالت زیرخط دار (Underlined) هم گفته می شود. وقتی که روی این کلمات یا عبارات کلیک کنید، به صفحه یا سایتی که محتوای آن به این کلمات مرتبط است منتقل می شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.