دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

اردو خوری چیست + معرفی ظروف شیک اردو خوری

۵۷۳ بازديد
معنی اردو خوری چیست؟
حتما شما هم کلمه اردوخوری را شنیده اید. اما معنی این کلمه را متوجه نشده اید و یا اینکه اصلا کاربرد ظروف اردوی خوری چه چیزی میباشد برای شما بیگانه و عجیب بنظرتان رسیده است.

کلمه اردو خوری یک کلمه فرانسوی است و به معنای همان پیش غذای خودمان میباشد. پیش غذاها خوراکی هایی هستند که قبل از وعده اصلی خورده میشوند و حجم آنها از غذای اصلی کمتر است. برای خوردن پیش غذاها گاهی به جای استفاده از قاشق و چنگال، از دست استفاده میشود.

مشاهده و خرید انواع ظروف اردو خوری شیک

سوپ ها و دسرهای مختلف جز محبوب ترین پیش غذا ها میان ایرانی ها میباشد. پیشنهاد میکنیم در انتهای این مطلب در مورد انواع اردو های خوب و مقوی مطالعه کنید تا بتوانید در مهمانی خود یک پذیرایی فوق العاده داشته باشید.

ظروف اردو خوری

ظروف اردو خوری چیست؟
ظروفی هستند که برای سرو انواع اردو از آنها استفاده میشود. شما با توجه به نوع پیش غذای خود میتوانید از هرکدام از انواع اردوخوری ها استفاده کنید.

اردوخوری حلزونی یکی از انواع پرطرفدار اردوخوری ها میباشد که برای سرو کشک بادمجان، شله زرد، سالادماکارونی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده و خرید انواع ظروف اردو خوری شیک

با توجه به اینکه پیش غذا به مقدار کمی تهیه میشود پس خیلی مهم نیست که از ظروف بزرگ استفاده کنید.اما اگر به صورت سلف سرویس پذیرایی میکنید باید از پیش غذای خود به مقداری تهیه کنید که اگر ظرف اردوخوری خالی شد بتوانید دوباره آن را پر کنید.

ظروف اردو خوری

از این ظروف اردوخوری شما میتوانید برای انواع شکلات و میوه استفاده کنید. و با توجه به ذوق و سلیقه خود، از این ظروف بهره ببرید.

مشاهده و خرید انواع ظروف اردو خوری شیک

همیشه به خاطر داشته باشید که ظروف پذیرایی شما بسیار به چشم می آیند. و حتی اگر شما ساعت ها زخمت بکشید اما برای تزئین و زیبایی غذای خود کاری انجام ندهید. زحمات شما به هدر میرود. با استفاده از این ظروف شما یک سبک پذیرایی خاص و متفاوت از سایرین دارید.

ظروف اردو خوری

کاربرد ظروف اردو خوری
اصلی ترین کاربردی که این ظروف دارند تزیین و زیبایی بخشیدن به میز شماست. شما میتوانید خوراکی هایی که برای پذیرایی کردن دارید به صورت مجزا در این ظروف قرار دهید.

مشاهده و خرید انواع ظروف اردو خوری شیک

هرچه مهمانی شما بزرگتر باشد شما از پیش غذا ها و خوراکی های بیشتری برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده میکنید. از آنجایی که استفاده از ظروف زیاد و متعدد سبب بهم ریختگی و آشفتگی میز پذیرایی شما میشود. در اینجاست که به اهمیت استفاده از این ظروف پی میبرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.