شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما و برطرف کردن آن ها

۵۴۴ بازديد
اگر تا به حال از ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کرده‌اید حتما با برخی از خطاها روبه‌رو شده‌اید. اگر هم برای اولین بار است که قصد خرید این محصولات را دارید، بهتر است با این موارد بیشتر آشنا شوید. اگر این خطاها را بدانید و از علت آن‌ها آگاه باشید، بهتر و سریع‌تر می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید. زیرا هر کدام از این خطاها نشان‌دهند‌ه‌ی بروز یک مشکل در دستگاه شما است.

برخی از ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما عبارتند از:
PE
CL
DE
OE
U3
ارور PE
زمانی‌که با ارور PE مواجه می‌شوید، باید بدانید که در هیدروستات ماشین لباسشویی شما مشکلی به‌وجود آمده است. هیدروستات در واقع قطعه‌ای است که سطح آب ورودی به مخزن ماشین لباسشویی را کنترل می‌کند. این مشکل را تنها یک متخصص می‌تواند برطرف کند. پس بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید تا هیدروستات دستگاه شما را بررسی کند.

ارور CL
CL مخفف عبارت Child Luck است. ابتدا باید بدانید که این پیام یک ارور نیست بلکه تنها قصد دارد قفل بودن دکمه‌ها را به شما اعلام کند. در واقع زمانی‌که این پیام را می‌بینید می‌توانید از فعال بودن قفل کودک مطمئن باشید. اگر می‌خواهید سیستم قفل کودک را غیرفعال کنید کافی است دکمه‌ی قفل کودک را چند ثانیه نگه دارید.

ارور DE
زمانی‌که با پیغام DE روبه‌رو می‌شوید باید بدانید که میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب است. این پیغام به شما اطلاع می‌دهد که باید این قطعه را تعویض کنید. این مشکل از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید حتما از یک فرد متخصص ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

ارور OE
خطای OE خراب بودن پمپ تخلیه‌ی ماشین لباسشویی را به شما اطلاع می‌دهد. در این صورت باید کاور ماشین لباسشویی باز شود تا بتوانید لوله‌ی تخلیه‌ی آب ماشین را بررسی کنید. برای بررسی پمپ تخلیه بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید. اگر پمپ دستگاه مشکلی نداشت، احتمالا مشکل از برد الکترونیکی است.

ارور U3
هر وقت با خطای U3 مواجه شدید بدانید که دستگاه شما بالانس یا تراز نیست. برای رفع این مشکل باید ماشین لباسشویی را روی یک سطح صاف قرار دهید تا تراز شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟
ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم منزل است و وجود آن در هر خانه‌ای لازم است. مسلما هیچ‌کدام از ما دوست نداریم وقت زیادی برای شستن لباس صرف کنیم. به‌علاوه، شستن حجم زیادی از لباس‌ها با دست نه‌تنها وقت‌گیر است بلکه به پوست دست شما آسیب می‌رساند. ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از محصولات ایرانی است که می‌توانید برای منزل خود خریداری کنید.

سوالات رایج درباره ماشین لباسشویی پاکشوما
پاکشوما

آیا پاکشوما برند خوبی برای خرید ماشین لباسشویی است؟
پاکشوما یکی از برندهای قدیمی و معتبر ایرانی است که از سال ۱۳۵۴ در حال فعالیت است. این برند توانسته در این سا‌ل‌ها رضایت مشتریان را جلب کند. اگر تصمیم به خرید محصول ایرانی برای خانه‌ی خود دارید، محصولات پاکشوما گزینه‌ای ایده‌آل هستند.

پاکشوما چند نمایندگی برای تعمیرات محصولات خود دارد؟
این شرکت ۶۰۰ مرکز نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.

اگر ماشین لباسشویی روشن نشود چه کاری باید انجام دهیم؟
اگر ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود باید فیوز را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. اگر فیوز سوخته باشد باید آن را تعویض کنید.

چرا دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد؟
اگر دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد، حتما لباس زیادی در آن قرار داده‌اید. سعی کنید تعادل را در دیگ برقرار کنید یا لباس‌ها را به میزان کافی در دیگ قرار دهید.

چرا از زیر ماشین لباسشویی آب نشت می‌کند؟
یکی از علل نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی می‌تواند تراز نبودن ماشین باشد. همچنین می‌تواند مشکل از شلنگ ماشین یا سفت نبودن واشر آن باشد.

سخن آخر
همه‌ ما از اهمیت وجود یک ماشین لباسشویی در خانه‌ی خود باخبر هستیم. انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب که بتواند حداقل تا چند سال نیازهای شما را برآورده کند کار سختی نیست. اما پیش از خرید این دستگاه باید موارد زیادی را در نظر داشت.

اگر ماشین لباسشویی پاکشوما را برای خرید انتخاب کرده‌اید، بهتر است با انواع محصولات این برند ایرانی آشنا شوید. انواع ماشین،‌برنامه‌ها و حتی خطاهای آن را بدانید و سپس برای خرید اقدام کنید. پاکشوما یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است که در این سال‌ها محصولاتی با کیفیت روانه‌ی بازار کرده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.