شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

خرید 39 مدل بهترین اسپیکر رومیزی و دسکتاپ ( بلندگو )

۵۵۵ بازديد
استفاده از اسپیکر رومیزی سبب می‌شود که کیفیت بسیار بالاتری از صدا را تجربه کنید، دارای انواع مختلفی است که در فضاهای مختلف کاربرد دارد، ممکن است انتخاب مدل کاربردی کمی دشوار باشد. به همین دلیل در این مقاله به بیان نکات مربوط به خرید اسپیکر رومیزی می‌پردازیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

ضرورت خرید اسپیکر رومیزی
اگر از افرادی هستید که به گوش دادن موسیقی علاقه دارید، استفاده از اسپیکر رومیزی می‌تواند باعث افزایش کیفیت صدای شده و می‌توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. اسپیکر دارای انواع مختلفی اعم از رومیزی، بی‌سیم، قابل حمل و… بوده که به شما این امکان را می‌دهد صدا را با کیفیت بهتری دریافت کنید. شرکت‌های مختلفی به تولید این محصول روی آورده‌اند و انواع مختلفی را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

از جمله‌ی انواع اسپیکر رومیزی می‌توان Floor، قفسه‌ای، ایستاده، فراگیر، کانون محور، ساب ووفر، نواری، پایه، قابل نصب، مخصوص رایانه و پرتابل را نام برد که هر کدام در محیط و شرایط مختلفی کاربرد دارد. آگاهی داشتن از نکات مربوط به خرید می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری را برایتان به همراه داشته باشد که در ادامه به بیان نکات مربوط به آن می‌پردازیم.

نکات مربوط به خرید اسپیکر رومیزی
استفاده از اسپیکر رومیزی سبب می‌شود که صدای موسیقی را با کیفیت بهتری دریافت کنید، حال به بیان نکات مربوط به آن می‌پردازیم:

قبل از خرید تعیین کنید که در چه مکانی قصد دارید اسپیکر رومیزی را مورد استفاده قرار دهید، چرا که مدل­های مختلف اسپیکر، کاربردهای مختلفی دارند، به طور مثال مدل floor برای تماشای فیلم مناسب است، مدل قفسه‌ای برای ایجاد صداهای بم‌تر مناسب است و در فضاهای کوچک کاربرد دارد، افرادی که خواهان کیفیت بالاتری از اسپیکر هستند، مدل ایستاده به آنان توصیه می‌شود. مدل رایانه، مخصوص انواع سیستم‌های کامپیوتری است، پرتابل برای افرادی مناسب است که می‌خواهند اسپیکر را با خود حمل و در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار دهند، مدل وایرلس نیز کوچک و سبک بوده و برای جابجایی مناسب است.

ظاهر اسپیکر رومیزی می‌تواند تعیین کننده‌ی کیفیت پخش صوت باشد، چرا که مدل‌هایی که طراحی ضعیف‌تری دارند ممکن است پس از مدتی دچار افت کیفیت شوند.

ابعاد بزرگ‌تر اسپیکر خانگی دارای کیفیت صدای بیشتری هستند و اگر می‌خواهید همواره کیفیت بالاتری از موسیقی داشته باشید، ابعاد بزرگ‌تر برای خرید مناسب‌ می‌باشند.

میزان حساسیت به صدا را با واحدی به نام دسی بل بیان می‌کنند، میزان حساسیت 90 دسی بل برای خرید مناسب بوده اما واحد‌های کمتر 88 نرمال رو به پایین بوده و کیفیت اسپیکر رومیزی برای پخش کاهش می‌یابد.

قابلیت پشتیبانی از USB را داشته باشد تا بتواند کاربرد وسیع‌تری را برایتان به همراه داشته و همچنین بهتر است قابلیت اتصال به واسطه‌ی بلوتوث و و یا کانکتور را نیز داشته باشد.

سعی کنید از برندهای معتبر اسپیکر رومیزی، خرید خود را انجام دهید، چرا که برندهای ضعیف ممکن است در استفاده‌ی اولیه مناسب باشند و پس از مدتی کیفیت خود را از دست بدهند، اما برندهای معروف سالیان سال امتحان خود را پس داده‌اند و توانسته‌اند کیفیت خود را حفظ کنند.

مقاومت در برابر گرد و غبار را در هنگام خرید در نظر داشته باشید، چرا که پس از مدتی گرد و غبار سبب افت کیفیت اسپیکر می‌شوند.

دلایل سیاه شدن صفحه دسکتاپ ویندوز + (راه حل مشکل)

آیا هنگام بوت شدن یا هنگام استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ، صفحه سیاه یا صفحه خالی در ویندوز مشاهده می شود؟ مواقعی وجود دارد که مانیتور شما کاملاً خوب به رایانه شما متصل شده است، اما شما پیغامی مانند No Input یا Cable Not Connected دریافت می کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که نمایشگر کامپیوتر ممکن است سیاه شود و من سعی می کنم تمام دلایل را برای شما بگویم. بیشتر اوقات این مسئله به برخی از سخت افزارها مربوط می شود، خواه کارت ویدیو، کابل ها، مانیتور، رم یا مادربرد.

گاهی اوقات، می تواند یک مسئله مرتبط با نرم افزار نیز باشد. در ابتدا اصلاحات آسانتر را ذکر خواهم کرد زیرا بدترین سناریو این است که یک قطعه سخت افزار را در رایانه خود جایگزین کنید.

 سیاه شدن صفحه دسکتاپ

چک کردن پاور جهت رفع مشکل صفحه سیاه ویندوز

احتمالاً قبلاً این کار را انجام داده اید، اما هنوز هم ارزش دارد دوباره امتحان کنید، زیرا این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد. بررسی کنید که مانیتور روشن شده باشد، که معمولاً توسط نوعی نور در خود دکمه روشنایی نشان داده می شود. اگر چراغ روشن است، مانیتور روشن است و باید پیامی را مشاهده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.