پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اموزش رابطه شب اول ازدواج

بهترین اخبار ایران و جهان

اموزش رابطه شب اول ازدواج

۵۴۹ بازديد
اولین شب عروسی را بکشید
رسم شب اول عروسی از آن آداب و رسوم آزار دهنده و غیرمنطقی است که همیشه استرس زوجین را بیشتر می کند. نقاشی شب اول عروسی ، اگر به زندگی شخصی زوجین جلب شود ، استرس آن شب را چند برابر می کند. به عنوان مثال ، رسم شب اول عروسی در بعضی از خانواده ها این است که پس از پایان مراسم ، اقوام عروس و داماد را به پشت اتاق می برند و منتظر بیرون آمدن داماد می شوند و به آنها اطمینان می دهند که رابطه دارند و مشکلی نیست.

با توجه به اینکه امروزه با مشاوره با یک متخصص می توان گواهی بهداشت بکارت را دریافت کرد ، بنابراین هر آیین دیگری برای اثبات این امر غیرضروری و خسته کننده است و این مسئله کاملاً مربوط به عروس و داماد است. به یاد داشته باشید که شب اول عروسی شخصی ترین شب برای شما و همسرتان است ، بنابراین به دلیل آداب و رسوم غیر منطقی کیفیت آن را زیر سوال نبرید.

اولین شب عروسی شما چگونه است؟
اولین شب عروسی شما چگونه است؟ این سوالی است که مطمئناً در ذهن همه شکل خواهد گرفت. شما می توانید با تماس با یک روانشناس یا مشاور ازدواج و یک متخصص خانواده ، س yourالات خود را در مورد اینکه اولین شب عروسی شما چیست کاملا حل کنید. شب اول عروسی یا شب عروسی فقط به معنای شب عروسی نیست ، زیرا این زن و شوهر از لحظه ازدواج رسماً ازدواج کرده اند ، بنابراین می توانند با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند ، اما برخی معتقدند رابطه جنسی فقط در شب عروسی اتفاق می افتد . بنابراین شب عروسی به معنای اولین رابطه جنسی زوجین است نه شب عروسی.

استرس در شب اول عروسی
استرس در شب اول عروسی کاملاً طبیعی است. این استرس ممکن است به این دلیل باشد که مردان بعد از آن به مسئولیت زندگی مشترک و زنان به دلیل خداحافظی از دنیای بکر و ورود به دنیای زنانگی فکر می کنند. از بین بردن استرس شب اول عروسی به طور کامل ممکن نیست ، اما مطمئناً با مشاوره قبل از ازدواج می توان آن را کاهش داد. اگر شما و همسرتان از کسانی هستید که در طول ازدواج با هم رابطه داشته اید ، بیشترین توجه را به همسرتان در شب عروسی داشته باشید ، به طوری که این احساس که فقط شب عروسی می تواند برای شما مهم باشد ، حتی باکره باشید. نمی گیرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.