پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

فرش کاشان طرح ریزماهی

بهترین اخبار ایران و جهان

فرش کاشان طرح ریزماهی

۵۴۹ بازديد

ویژگی های فرش کاشان طرح ریزماهی چیست؟

فرش کاشان طرح ریزماهی از طراحی خاص و متفاوت برخوردار است و انتخاب افراد با سلیقه خاص است که به دنبال خید فرش با طراحی منحصر به فرد هستند . طرح و نقش به کار رفته در طرح ریزماهی تلفیقی از طراحی سنتی و مدرن است . این طرح زیبا یکی از طرح های به کار رفته در فرش ماشینی با طراحی حیوانی است و تصویری از ماهی های درهم را به نمایش می گذارد . نقش و نگار خمیده و درهم تنیده در زمینه فرش دسته ای از ماهی ها را به ذهن بیننده می آورد .

زمینه فرش پوشیده از این طرح های یکسان است که با تغییر رنگ آن ها بخش های مختلف فرش مانند لچک ترنج ایجاد شده اند . لچک ترنج از طرح های دیرینه در فرش ایرانی است که در اکثر فرش ها دیده می شود .

فرش طرح ماهی برای چه دکوراسیونی مناسب است ؟

فرش طرح ریزماهی جلوه ای خاص و ویژه به فضای منزل شما می دهد و مناسب افرادی است که به دنبال خرید فرش ماشینی با طرح و نقش خاص و زیبا هستند. این طرح زیبا برای دکوراسیون های مدرن گزینه ای مناسب است . هم چنین طرح و نقش این فرش زیبا به گونه ای است که باعث جلوه و زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون های شلوغ و بهتر دیده شدن ان می شود .

ترنج میانی قرار گرفته در فرش به شما کمک خواهد کرد تا چیدمان منظم و متقارندر مبلمان و دکوراسیون خود تجربه کنید . اگر به دنبال ایجاد جلوه زیباتر در منزل خود هستید تضاد رنگ در دکوراسیون با زمینه فرش را فراموش نکنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.