جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ماگ حرارتی

بهترین اخبار ایران و جهان

ماگ حرارتی

۵۵۷ بازديد
ماگ حرارتی که همچنین به لیوان سرامیکی جادویی نیز معروف می باشد به عنوان یکی از مدل های بسیار جذاب این لیوان مورد استفاده قرار می گیرد که از آن می توان برای نوشیدن نوشیدنی های گرم استفاده نمود. این لیوان سرامیکی در زمانی که در آن مایع گرمی ریخته شود تغییر رنگ می دهد که این موضوع به خاطر استفاده از نوع جوهر اکسید شده در هنگام ساخت آن می باشد و در نتیجه حالت بسیار جذاب و منحصر به فردی به وجود می‌آید.

https://saripan.ir/%d9%85%d8%a7%da%af-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/
چقدر می پسندید؟
بررسی و خرید در دیجی کالا
ماگ حرارتی طرح مینیون مشکی
مشخصات
ابعاد
8x8x9 سانتی‌متر
وزن
330 گرم
ابعاد بسته‌بندی
12x10x11 سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی
370 گرم
جنس
سرامیک
تعداد
یک عدد
در
ندارد
قاشق
ندارد
میخواهم این کالا را خرید کنم!
ماگ
کالا های مرتبط
ماگ آکو طرح شازده کوچولو مدل B395 شیک زیبا
ماگ آکو طرح شازده کوچولو مدل B395 شیک زیبا
در دست داشتن یک ماگ بزرگ و زیبا وسوسه نوشیدن در ما چندین برابر می‌شود امری بدیهی است و هر کدام از ما را وسوسه می‌کند تا لیوان‌ها و ماگ‌هایی انتخاب کنیم که ظاهری جذاب و در عین حال از جنس مطلوبی برخوردار باشند. ماگ‌ها انواع مختلفی دارند و از جنس‌های مختلفی نیز تهیه می‌شوند.

بررسی و خرید
ماگ طرح لیوان آقا عبدالحسین زیبا جدید کاربردی
ماگ طرح لیوان آقا عبدالحسین زیبا جدید کاربردی
این ماگ سرامیکی دارای دسته بوده و دسته آن کمک به جابجایی راحتتر آن می کند و موقع داغ شدن از سوختن دستتان جلوگیری می کند. جنس این لیوان فانتزی از سرامیک بوده و لعاب محافظ آن در مقایسه با ظروف سفالی مقاوم تر است و براحتی خط و خش بر نمی دارد.

بررسی و خرید
ماگ طرح BTS - BT21 جدید
ماگ طرح BTS – BT21 جدید
ماگ ها یا در واقع لیوان های دسته دار از ظروف پرمصرف بوده و در شکل و طرح های گوناگون عرضه می شوند. . اینکه با در دست داشتن یک ماگ بزرگ و زیبا وسوسه نوشیدن در ما چندین برابر می‌شود امری بدیهی است و هر کدام از ما را وسوسه می‌کند تا لیوان‌ها و ماگ‌هایی انتخاب کنیم که ظاهری جذاب و در عین حال از جنس مطلوبی برخوردار باشند.

بررسی و خرید
ماگ آبنبات رنگی طرح یونیکورن رنگ شاد جدید
ماگ آبنبات رنگی طرح یونیکورن رنگ شاد جدید
اسب تک‌شاخ یا یونیکورن یک حیوان افسانه‌ای است که در افسانه‌های مختلفی در اروپای باستان و قرون وسطی است. این اسب‌های افسانه‌ای بسیار چابک هستند و حتی در برخی افسانه‌ها بال دارند و پرواز می‌کنند. حالا بعد از گذشت هزاران سال از پیدایش افسانه اسب تک‌شاخ، دانشمندان اسکلتی قدیمی را در کشور قزاقستان کشف کرده‌اند که احتمال می‌رود نوعی اسب تک‌شاخ باشد. این موجود باستانی که شبیه‌ترین حیوان یافت شده به اسب تک‌شاخ است، الاسموتریوم نام گرفته است.

بررسی و خرید
ماگ سرامیکی آپامه کد 118 زیبا کیفیت عالی
ماگ سرامیکی آپامه کد 118 زیبا کیفیت عالی
ماگ ها دارای رنگهای زنده و چشم نواز می باشند.تمای طرح ها برچسب هستند که بر روی ماگ قرار می گیرد.در این کارگاه ماگ ها دو بار در دمای بسیار بالا پخته میشود و از لعابها با کیفیت بالا و کاملا بدون سرب استفاده می شود.با توجه به پخت بالای آن برای نوشیدنی های داغ قابل استفاده است.بهتر است با دست شستشو شود زیرا طرح ها برچسب هستند.لذت خاص بودن را تجربه کنید.

بررسی و خرید
ماگ جی جی ساب طرح میکی موس
ماگ جی جی ساب طرح میکی موس
ماگ های سرامیکی جی جی ساب از سرامیک مرغوب شفاف شده که در دمای ۱۲۵۰- ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد پخته اولیه شده و پس از لعاب دادن در دمای ۱۲۶۰ – ۱۱۰۰ درجه دوباره پخته شده، تهیه میشوند و در دمای 200 درجه سانتیگراد چاپ به روی آن ها با رنگ های مخصوص چاپ سرامیک با خلوص 100% و با کیفیت جهانی انجام میگیرد، به همین سبب برای شستشو با دست یا ماشین ظرفشویی مشکلی نخواهند داشت، همچنین این ماگ بخاطر لعاب خوردن دوباره در دمای بالا مشکلی برای استفاده در فر یا ماکروویو نخواهد داشت و بعد از مدتی شفافیت و کیفیت رنگ از بین نخواهد رفت.

بررسی و خرید
ماگ آبنبات رنگی طرح ریک اند مورتی رنگ شاد زیبا
ماگ آبنبات رنگی طرح ریک اند مورتی رنگ شاد زیبا
. لیوان های سرامیکی سایز های متفاوتی دارند ولی به طور معمول حدود 350 میلی لیتر حجم دارند که این حجم 2 برابر حجم یک لیوان چای خوری معمولی است. لیوان های سرامیکی به دلیل شیک بودن ، هم به عنوان وسیله دکوری که از روی میز گرفته تا داخل دکورهای شیشه ای قرار میدهند و در زمان نیاز از آن استفاده میکنند. با تمام این اوصاف استفاده از ماگ ها به عنوان یک وسیله شخصی و در کاربردهای روزانه برای صرف نوشیدنی گرم و دلچسب باعث استفاده بیش از بیش از این نوع لیوان ها شده است.

بررسی و خرید
ماگ طرح GOOD MORNING صورتی روشن
ماگ طرح GOOD MORNING صورتی روشن
این مدل شامل یک عدد ماگ، یک پیشدستی چوبی آهنربادار و همچنین یک عدد قاشق چای خوری میباشد که شما را از تهیه هر کدام از این وسایل برای سرو نوشیدنی بی نیاز میکند. جنس این محصول از سرامیک مقاوم است که سرما و گرما را مدت بیشتری حفظ میکند،ظرافت در طراحی این محصول باعث جذابیت دو چندان این ماگ روی میز شما شده است. همچنین این محصول میتواند هدیه ای زیبا و کار آمد برای عزیزانتان باشد. امیدواریم از استفاده این محصول لذت ببرید.

بررسی و خرید
ماگ مدل نوروز کد nor34 زیبا چشم نواز
ماگ مدل نوروز کد nor34 زیبا چشم نواز
یک نوشیدنی گرم در این سرمای عجیب پاییزی بیشتر از همیشه حالمان را خوش می‌کند. یک لیوان شیر گرم قبل از خواب یا چای خوش‌طعم ایرانی وقتی سر کار هستیم، پیشنهادی است که معمولاً ردش نمی‌کنیم. این حس خوب نوشیدنی را ماگی قشنگ تکمیل می‌کند. ماگ یا همان لیوان‌های دسته‌دار مخصوص نوشیدنی، دنیای متنوعی از طرح و رنگ دارند.

بررسی و خرید
ماگ طرح سیما صورتی خاص
ماگ طرح سیما صورتی خاص
طراحی ماگ‌ها بیشتر به صورت غیررسمی است و بیشتر شکل و طرح فانتزی دارند و در مهمان‌های خیلی کم از آن استفاده می‌شود. ماگ‌ها بیشتر به عنوان یک وسیله شخصی کاربرد دارد به همین دلیل میان کودکان و دختران طرفداران زیادی دارد به همین دلیل طراحان این ظروف از نقش‌های و طرح‌های جذاب و دیدنی روی ماگ‌ها استفاده می‌کنند.

بررسی و خرید
ماگ هیدورا طرح فیل های رنگی رنگ شاد جدید
ماگ هیدورا طرح فیل های رنگی رنگ شاد جدید
آنچه در مجموعه هیدورا مهم است، کاربردی کردن هنر و زنده کردن رنگها و نشان دادن روی زیبای زندگیست. نشر شادی نهایت خواسته ی هیدوراست. تیم هیدوار از هنرمندان جوان و خوش ذوق طراح پترن، تصویرساز و طراح گرافیک ایرانی تشکیل شده است. ما روزانه برای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.