شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راه های شاد کردن خانم ها

بهترین اخبار ایران و جهان

راه های شاد کردن خانم ها

۵۵۵ بازديد

راههای خوشبختی خانمها

این دستورات مختص یک جفت خاص نیستند. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که تعداد زیادی از شوهرها از همسران خود می خواهند توجه کنید که این خواسته های آنها است نه نیازهای معنوی آنها. به طور جداگانه ، هر کس مسئول نیازهای عاطفی خود است و باید آنها را برآورده کند.

 

خوشبختی

ما معتقدیم که ۴ نیاز اساسی معنوی وجود دارد

** شما باید دوست داشته باشید و دوست داشته شوید

** شما باید تعلق داشته باشید

** شما باید تصویر ذهنی خوبی از خود داشته باشید

** نیاز به آزادی

 

با پیروی از این روش ها می توانید شوهر خود را خوشحال کرده و خواسته های او را به طور کامل برآورده کنید:

هر روز به او بگویید که او را دوست دارید

همه دوست دارند مورد تأیید واقع شوند و بدانند دیگران آنها را دوست دارند.بهترین روش تأیید همسرتان – که برای او بسیار مهم است – این است که به او بگویید هر روز دوستش دارید. گاهی اوقات با او دست می دهید و می گویید وقتی او شما را بدرقه می کند.

 

درک و بخشش

روزهایی وجود دارد که همسرتان اشتباه می کند یا علاقه کمتری به شما دارد. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست. در این موارد همسرتان می خواهد شما درک کنید ، و او شما را لایق بخشش می داند ، زیرا می داند هیچ رابطه ای بدون بخشش ادامه پیدا نمی کند.

– وقتی اشتباه کردید ، ابراز تأسف کنید. وقتی گناهی ندارید ، دوباره ابراز تأسف کنید!

وقتی ماه در عقرب است ، لبخند زدن را فراموش نکنید. اگر بخندی ، دنیا با تو می خندد و اگر گریه می کنی ، یقین بدان که دنیا تو را تنها خواهد گذاشت.

 

من صحبت می کنم

اجازه ندهید کار به جایی برسد که هیچ حرفی برای گفتن به همسرتان نداشته باشید ، در مورد فرزندان ، شغل خود و یا حتی آب و هوا صحبت نکنید. زیرا صحبت نکردن اولین جرقه رابطه سرد است.

 

نکات مهم:

* هرگز با شریک زندگی خود جنگ نکنید ، زیرا پیروزی در جنگ غیرممکن است. در عوض ، از قلم برای نوشتن منظورتان استفاده کنید. سپس آن را با یک شاخه گل سرو کنید.

هر روز از شوهر خود بپرسید چه کاری می توانید برای او انجام دهید.

 

به جای نه ، بیشتر بله بگویید

عادت منفی و کینه شما را از عزیزانتان دور می کند. سعی کنید به برخی خواسته ها نه بگویید. با گفتن این کلمه ساده “بله” ، شوهر خود را متعجب و خوشحال کنید

راه های شاد کردن خانم ها

خوب گوش کن

با این مهارت می توانید عاشق شوهر خود شوید. شوهر شما نه تنها می خواهد گوش های شما بشنوند ، بلکه شما باید با قلب خود به او گوش دهید و درک کنید.

* وقتی ماه در عقرب است ، حتما لبخند بزنید. اگر بخندی ، دنیا با تو می خندد و اگر گریه می کنی ، یقین بدان که دنیا تو را تنها خواهد گذاشت.

 

برای همسر و فرزندان خود وقت بگذارید

این زمان توسط شما تحقق می یابد و شما باید کیفیت کنار هم بودن را ارتقا دهید ، یعنی همه برنامه ها و برنامه های روز را مطابق میل خود هماهنگ کنید. فقط خالی کردن برنامه روزانه برای کنار هم بودن کافی نیست ، بلکه باید این زمان را برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که عزیزان خود را در زندگی خود دوست دارید و به آنها احترام می گذارید.
https://safir-ac.ir/راه-های-شاد-کردن-خانم-ها/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.