چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

پلیس: با خاموشی معابر تهران به شدت مخالفیم

۵۴۹ بازديد

سردار حسین رحیمی در حاشیه مرحله دوم پروژه رعد و برق در مقر پلیس تهران در محل اجرای این پروژه اظهار داشت: استفاده مجرمان از سلاح سرد یکی از نگرانی های شهروندان و ما بوده است. ما دیدیم که مجرمان در زمینه سرقت ، دزدکاری و مواد مخدر از سلاح های سرد مانند چاقو ، ماچ ، خفاش و شبه سلاح استفاده می کنند ، بنابراین من تصمیم گرفتم مرحله دوم برنامه های صاعقه را تحت قانون کار با حامل ها و مصرف کنندگان فولاد سرد اجرا کنم. .

 

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه این طرح در پلیس فاتب متمرکز شده است ، گفت: در مرحله دوم طرح رعد و برق ، ما با حامل های سلاح سرد ، شبه سلاح ها و تولیدکنندگان این نوع سلاح ها کار کردیم.

پلیس: با خاموشی معابر تهران به شدت مخالفیم

وی افزود: در این طرح ۳۶۸ سارق و زورگیر که به طور مکرر از سلاح سرد در حین سرقت استفاده می کردند ، ۱۴۵ نفر از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد یا سلاح نظامی و ۱۴۹ نفر حامل یا تامین کننده سلاح سرد دستگیر شدند همچنین در این طرح ۱۰ نفر سلاح های جنگی نیز پیدا شد.

 

به گفته این افسر پلیس ، در مرحله دوم پروژه صاعقه ، ۲۴ اتحادیه تولید کننده ، توزیع و فروش سلاح سرد پلمب شده و هزاران سلاح سرد و گلوله کشف شد.

 

رحیمی همچنین در مورد بسته بودن خیابان های تهران و احتمال افزایش جرم گفت: “ما به شدت با این موضوع مخالف هستیم و رسما و کتبی مخالفت خود را در روزهای اول با مقامات ذی صلاح و شورای امنیت ابراز کردیم ، زیرا امنیت مردم بسیار زیاد است. برای ما مهم است. ”
https://today-news.ir/پلیس-با-خاموشی-معابر-تهران-به-شدت-مخالف/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.