شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

روش ضدعفونی کردن دستگاه‌های الکترونیکی

۵۵۱ بازديد

دشوار است بدانید که یافتن یک روش موثر برای تمیز کردن دستگاه های الکترونیکی گران قیمت خود بدون آسیب رساندن به آنها ، از طرف دیگر ، ممکن است ابزاری برای مرطوب کردن دستگاه های شما وجود داشته باشد ، اما در عمل آنها قادر به ضد عفونی نیستند. آنها به همین دلیل ، وب سایت GameSpot راه های سریع و آسان برای ضد عفونی کردن تلفن ، صفحه کلید و سایر ابزارهای رایج فناوری را ارائه می دهد.

 

در عصر گوشی های هوشمند ، که اغلب توسط صفحه نمایش های بزرگ تعیین می شوند ، تمیز نگه داشتن آیفون یا آندروید تلفن شما می تواند آسان تر از همیشه باشد. از آنجا که تلفن های همراه احتمالاً یکی از مواردی است که هر کجا بروید با شما همراه است ، ضد عفونی منظم بسیار مهم است. با این حال ، اگر روش و محصول مناسبی برای تمیز کردن تلفن خود انتخاب نکنید ، ممکن است به تلفن خود آسیب برسانید.

 

اول از همه ، باید بدانید که نباید تلفن هوشمند خود را در هیچ محصول تمیز کننده غوطه ور کنید. بهترین روش برای ضد عفونی کردن آیفون استفاده از ۷۰٪ الکل ایزوپروپیل است و اپل Clorox Cleaner و ضد عفونی کننده را به شما پیشنهاد می کند.

 

همچنین ، الکل یا ضد عفونی کننده را مستقیماً روی سطح و صفحه گوشی قرار ندهید ، زیرا ورود مایعات به هیچ یک از شکاف های گوشی بسیار مهم است. در عوض ، یک پارچه نرم میکروفیبر را در الکل خیسانده و آن را بر روی تمام سطوح تلفن و سوراخهای آن مانند ناحیه شارژ ، هندزفری و لنز دوربین بمالید و پس از تمیز کردن و ضد عفونی کردن گوشی با یک پارچه خشک و نرم دیگر ، خشک شدن را ادامه دهید. آیفون خود را تهیه کنید.

 

نحوه تمیز کردن صفحه کلید و ماوس

تمیز کردن صفحه کلید و ماوس نسبت به تلفن های همراه کمی سخت تر است ، زیرا مایعات بیشتر در دستگاه ها نفوذ کرده و به آنها آسیب می رسانند. با این وجود تمیز نگه داشتن آن کار سختی نیست. برای تمیز کردن این دستگاه ها می توانید از همان الکل ۷۰٪ ایزوپروپیل که برای تلفن خود استفاده می کنید ، استفاده کنید. تنها تفاوت در این است که شما باید مقداری از رطوبت حوله را قبل از پاک کردن ماشین های خود فشار دهید. در این مرحله می توانید صفحه کلید و ماوس را با خیال راحت تمیز کنید ، البته باید قسمت بالایی و کناری کلیدها را تمیز کنید و اگر می خواهید پایین کلیدها را تمیز کنید ، باید هر کدام را در جای خود بردارید. آن را حذف کنید.

روش ضدعفونی کردن دستگاه‌های الکترونیکی

پس از پاک کردن کل صفحه کلید ، می توانید از یک پارچه میکروفیبر یا پارچه ای بدون پرز برای خشک کردن آن استفاده کنید. حتی اگر هیچ مایع روی صفحه کلید خود مشاهده نمی کنید ، بهتر است این کار را انجام دهید تا دستگاه شما ایمن تر و مقاوم شود. خوشبختانه ماوس بسیار کوچکتر از صفحه کلید است ، بنابراین تمیز کردن آن دشوار نخواهد بود. با این حال ، برای تمیز کردن آن باید بسیار مراقب باشید.

برای تمیز کردن ماوس ، ابتدا پارچه ای آغشته به الکل ایزوپروپیل ۷۰٪ را فشار دهید تا مایعات اضافی آن خارج شود ، سپس ماوس را با دستمال پاک کرده و سپس با پارچه میکروفیبر یا پارچه بدون پرز پاک کنید. این روش برای تمیز کردن تمام اجزای لپ تاپ نیز مثر است ، اگرچه باید در تمیز کردن مناطق با ترک های باز مراقب باشید ، زیرا نباید مایع را به دستگاه الکترونیکی خود تزریق کنید ، که این امر می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.

کنترل کننده های بازی ویدیویی به راحتی تمیز می شوند ، اما مراقب باشید زیرا هر دکمه راه را برای دستگاه الکترونیکی باز می کند. کنترل بازی را با الکل ۷۰٪ ایزوپروپیل تمیز کرده و بلافاصله آن را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید. اگر می توانید اجزای کنترل بازی را از هم جدا کرده و سپس آن را تمیز کنید ، این کار را انجام دهید. با این کار تمیز کردن هر دکمه به صورت جداگانه آسان می شود ، اما نیازی نیست همه دکمه ها را جداگانه تمیز کنید مگر اینکه دستگاه شما خیلی کثیف باشد. یک روش بهتر برای تمیز نگه داشتن جوی استیک و تمیز کردن شکاف بین دکمه ها استفاده از برس تمیز کننده است که می تواند برای گردگیری و تمیز کردن دستگیره های دستگیره بسیار مفید باشد.

نحوه تمیز کردن صفحه نمایش

صفحات احتمالاً ساده ترین ابزار برای تمیز کردن است. تا زمانی که محصول تمیزکننده صفحه مناسب داشته باشید ، کمتر مرتکب اشتباه می شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محلول ضد عفونی کننده را روی پارچه میکروفیبر اسپری کنید ، صفحه کثیف خود را پاک کنید و سپس آن را با طرف دیگر خشک کنید. این روش برای مانیتورهای رایانه ، صفحه نمایش لپ تاپ و صفحه نمایش تبلت بسیار مناسب است و حتی می توان از آن برای تمیز کردن عینک استفاده کرد.

 https://today-news.ir/روش-ضدعفونی-کردن-دستگاه%e2%80%8cهای-الکترونی/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.