پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

۱۴ راه شاد بودن

بهترین اخبار ایران و جهان

۱۴ راه شاد بودن

۵۵۲ بازديد

افراد خوشحال و مثبت اندیش کمتر از دیگران دچار حمله قلبی ، سکته مغزی و حتی سرماخوردگی می شوند. آنها همچنین بیشتر از افرادی که فکر منفی دارند زندگی می کنند. علاوه بر سلامت روان ، خوشبختی در سلامت جسمی شما نیز تأثیر بسزایی دارد. اگر از افراد غمگین و منفی نگر هستید ، این روش ها را امتحان کنید.

مسیر آرامش و خوشبختی را پیدا کنید

همه افراد تصور خاصی از آرامش و خوشبختی در ذهن خود دارند. به اطراف خود نگاه کنید و دلیل خوشبختی خود را بیابید.
برخی از افراد با دیدن دوستان و خانواده خود و برخی دیگر با تعظیم از غم و اندوه نجات می یابند. دعا با خدا و دعا می تواند بهترین و ایمن ترین راه برای رسیدن به سعادت و آرامش باشد.

در شرایط استرس زا لبخند بزنید

لبخند می تواند کلید خوشبختی شما باشد و با کاهش ضربان قلب در شرایط استرس زا و افزایش تولید آندورفین ، بدن شما را آرام خواهد کرد.
بنابراین ، در شرایط استرس زا مانند تأخیر در ترافیک سنگین و … ، لبخند برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در سخنرانی ها و گفتگوها شرکت کنید

برای شرکت در سخنرانی ها روزهایی را در تقویم خود اختصاص دهید. به ویژه سخنرانی هایی که در آنها درباره مسائل معنوی و شخصی مانند عزت نفس ، مثبت اندیشی و … بحث می کنند. این کار شما را به خوشبختی تشویق می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.
حتی شرکت در سخنرانی ها درباره موضوعات دیگر می تواند انگیزه شما را برای تلاش برای رسیدن به هدف و در نهایت خوشبختی افزایش دهد.

دوستان منفی خود را حذف کنید

همین حالا لیستی از دوستان منفی خود تهیه کنید و سعی کنید کم کم آنها را از زندگی خود بیرون کنید. در عوض ، فکر کنید که این کارهایی است که باید بطور منظم انجام دهید ، از جمله افرادی که می توانند به شما انرژی و نشاط بدهند و به دوستی خود متعهد هستند.

داوطلب

گاهی باید از مشکلات خود فاصله بگیریم و مشکلات دیگران را حل کنیم. انجام فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه می تواند احساس رضایت را در شما ایجاد کند و روح شما را به آرامش معنوی نزدیک کند.
شما می توانید به کودکان بی سرپرست یا بی سرپرست کمک کنید تا احساس رفاه و خوشبختی ایجاد کنند.

به سعادت و آرامش برسید

برای برقراری روابط دوستانه به دنبال افراد مثبت و شاد باشید.

14 راه شاد بودن

با یک دوست قدیمی تماس بگیرید

مکالمه تلفنی یا ارسال پیامک یا ارسال ایمیل به یک دوست قدیمی و دعوت او به یک جلسه به طرز عجیبی می تواند روح و قلب شما را آرام کند. این روش را حتما امتحان کنید.
https://holoo1.ir/14-راه-شاد-بودن/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.