پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

تبدیل هارد اینترنال رایانه به هارد اکسترنال بررسی کنید

۵۵۴ بازديد

یک هارد اکسترنال شامل یک هارد داخلی لپ تاپ یا یک هارد داخلی دسکتاپ است.

هنگامی که یک هارد دیسک اضافی در خانه دارید و نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید ، توصیه می کنیم که همیشه اطلاعات خود را با تبدیل آن به یک هارد اکسترنال داشته باشید.

قبل از تبدیل هارد اینترنال رایانه به هارد اکسترنال بررسی کنید

هرگز برای خرید باکس تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال عجله نکنید و حتماً مشکلات مختلفی را از قبل بررسی کنید تا بعد از آن با مشکلی روبرو نشوید.

در این مقاله این موارد مورد بحث قرار می گیرد تا مطمئن شوید هارد قدیمی شما توانایی تبدیل شدن به یک هارد اکسترنال را دارد.

ما چندین ویژگی هارد اینترنال را بررسی کرده ایم که اگر این ویژگی ها در هارد دیسک شما وجود داشته باشد و شما بتوانید آنها را شناسایی کنید ، می توانید از هارد اینترنال را به اکسترنال تبدیل کنید.

آزمایش سلامت هارد اینترنال قبل از تبدیل به هارد اکسترنال

برای تبدیل هارد داخلی خود به هارد اکسترنال ، باید از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. در برخی موارد ، ممکن است صداهایی از درایو دیسک سخت مانند صدای ضربه زدن را بشنوید که ممکن است نشان دهنده آسیب دیده شدن یکی از اجزای داخلی درایو دیسک سخت باشد.

برای اطمینان از سالم بودن هارد دیسک خود ، باید آن را از نظر سلامت آزمایش کنید. برای این منظور ما از نرم افزار Crystal Disk Info استفاده می کنیم. این نرم افزار برای دسترسی به تاریخچه هارد دیسک و سایر اطلاعات و تنظیمات می توانید آن را دانلود و نصب کنید.

راهنمای خرید هارد اکسترنال (2021)

امروزه هارد‌های اکسترنال در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و حتی بیشتر نیز عرضه می‌شوند. شاید تصور کنید که پرکردن ۱ ترابایت (۱۰۰۰ گیگابایت) امری نشدنی باشد؛ اما وقتی شروع به‌ استفاده از هارد اکسترنال برای انتقال اطلاعاتتان کردید، آنگاه متوجه می‌شوید که یک حافظه‌ ۱ ترابایتی چقدر سریع می‌تواند پر شود.

هارد های مختلف اکسترنال

برای خرید یک هارد اکسترنال، همیشه باید آینده را در نظر داشته باشید. شاید در نظرتان اکنون نیازی به حافظه‌ ذخیره‌سازی زیادی نداشته باشد؛ اما قطعاً داده‌‌های شما با‌ گذشت زمان زیادتر و حجیم‌تر می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود که هنگام خرید هارد اکسترنال، همیشه گزینه‌ای را خریداری کنید که ظرفیت ذخیره‌سازی آن از نیاز فعلیتان بیشتر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.