جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

۱۲ هدیه خاص برای روز مادر شوهر

بهترین اخبار ایران و جهان

۱۲ هدیه خاص برای روز مادر شوهر

۵۵۲ بازديد

 

12 هدیه خاص برای روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن‌ها

 

تاریخ روز مادر و روز زن سال ۹۸ مصادف با ۲۶ بهمن است و به عبارت بهتر از رگ گردن به آقایان و بچه‌ها نزدیگ‌تر است. کادو برای مادر شوهر انتخاب یک هدیه خاص و هیجان‌انگیز برای مادران و همسران ایرانی از همین حالا تبدیل به یک دغدغه برای مردان ایرانی شده است. اگر پای درد و دل خانم‌های ایرانی بنشینید از این‌که هر سال در روز مادر و روز زن هدیه‌های تکراری و نه چندان خاص از سوی همسر یا فرزندان‌شان کادو بگیرند دل پری دارند. البته که هر چه از دوست رسد نیکوست. اما دوست دارید امسال برای خرید هدیه روز مادر و زن یک حرکت هیجان‌انگیز و خاص بزنید و براساس ویژگی‌های ماه تولد و شخصیتی مادر یا همسرتان هدیه تهیه کنید؟ این حرکت هیجان‌انگیز اتفاقا به درد کادوی تولد هم می‌خورد پس با یک تیر دو نشان بزنید و ۱۲ هدیه خاص روز مادر و مادر شوهر و روز زن براساس خصوصیات ماه تولد را از سایتمجله کوروش بخوانید.

جشنواره آذر ماه

 

هدیه خاص روز مادر برای متولدین فروردین

 

12 هدیه خاص برای روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد او

 

سمبل متولدین ماه فروردین «قوچ» است و عنصر وجودشان «آتش» است. قوچ‌های آتشین همیشه دل‌شان می‌خواهد نفر اول باشند، پر انرژی هستند و دوست دارند این انرژی را به دیگران هم منتقل کنند. قوچ‌ها مستقلند. حالا بیایید فکر کنم بهترین هدیه برای یک خانم فعال، پرانرژی و مستقل چه چیزی است؟ اصلا به هدایایی مثل پازل، کتاب‌های بیوگرافی و لوازم خانگی فکر نکنید.

به نظر می‌رسد با توجه به خصوصیات قوچ‌های فروردینی بهترین هدیه خاص روز مادر این موارد هستند: یک جفت کفش ورزشی، یک وسیله ورزشی مثل لوازم وزرش TRX، هندزفری برای گوش دادن موزیک، یک عطر خوشبو، یک کیف شیک دستی یا کیف پول، بلیت کنسرت، لوازم آرایش و پیرایش مثل ست قیچی و موچین یا ست مانیکور و پدیکور و … هر کدام یک هدیه خاص برای خانم‌ها هستند. برای خرید زیورآلات هم یادتان باشد سنگ خوش‌یمن فروردینی‌ها الماس و یاقوت است.

 

متولدین اردیبهشت؛ کارت هدیه یا یک گلدان آپارتمانی

 

12 هدیه خاص برای روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد او

 

اردیبهشتی‌ها با سمبل «گاو نر» و عنصر وجودی «خاک» اتفاقا بسیار احساساتی، خاکی و آرام هستند. این دوستداران طبیعیت اگر چه عاشق گل هستند اما معمولا سلیقه‌شان لوکس و لاکچری است. اگر می‌خواهید برای یک خانم اردیبهشتی هدیه روز مادر و زن را تدارک ببینید بهتر است بدانید برخی از نمونه‌های یک هدیه خاص روز مادر و یک سورپرایز عالی برای روز زن عبارتند است: یک روسری پشمی لوکس و برند، یک جفت کفش یا دستکش چرم (کیف چرم هم قبول است)، یک کارت هدیه برای چند جلسه ماساژ، سکه، ست لوازم آرایش یا مانیکور شیک، یک جعبه شکلات توت فرنگی خوشمزه و مرغوب، یک جفت بالش پر با روبالشی ابریشمی، یک جفت دستکش باغبانی یا یک گلدان آپارتمانی شیک و مرغوب.

سنگ خوش‌یمن اردیبهشتی‌ها یاقوت کبود است پس اگر قصد خرید زیورآلات به عنوان هدیه خاص روز مادر را دارید این نکته را مد نظر داشته باشید. به ظاهر بسته هدیه اهمیت بدهید، اردیبهشتی‌ها نکته بین هستند و شکل و شمایل بسته هدیه هم برای‌شان اهمیت دارد. البته انواع کارت هدیه معمولا انتخاب نخست اغلب مدیران برای هدیه مناسب روز زن برای کارمندان هم محسوب می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.