چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

چگونه هر روز یک چیز جدید یاد بگیریم؟

بهترین اخبار ایران و جهان

چگونه هر روز یک چیز جدید یاد بگیریم؟

۴۹۸ بازديد


درست است که نمی توانیم به یکباره همه دانش دنیا را به دست بیاوریم اما می توانیم هر روز چیز جدیدی یاد بگیریم و برای این کار هر روز باید به دنبال راهی برای پیدا کردن اطلاعات جدید باشیم. کتاب ها و اینترنت دوست ما هستند. به علاوه می توانید مهارت جدیدی را یاد بگیرید و هر روز آن را تمرین کنید. همیشه باید ذهن تان هوشیار باشد زیرا نمی دانید چه زمانی قرار است فرصت یادگیری پیش بیاید.

 

به دنبال اطلاعات جدید باشید

خبرهای روزانه را دنبال کنید: هر روز با خواندن اخبار چیزهای جدیدی یاد می گیرید. می توانید به اخبار تلویزیون یا رادیو گوش بدهید یا روزنامه بخوانید و یا اخبار آنلاین را دنبال کنید. هم اخبار بومی و هم اخبار بین المللی را دنبال کنید.

 

مهارت های یادگیری, مهارت های زندگی

هر روز با خواندن اخبار چیزهای جدیدی یاد می گیرید

 

برای بالا بردن آگاهی کتاب و مقاله بخوانید: مطالعه یکی از موثرترین روش های یادگیری است. هر روز ساعتی را به مطالعه اختصاص دهید. یک ساعت قبل از خواب و یا ۱۰ دقیقه در زمان استراحت. حتی با مطالعه رمان هم خیلی چیزها درباره فرهنگ های کشورهای مختلف یاد می گیرید. به علاوه می توانید هنگام درست کردن غذا به یک کتاب صوتی گوش بدهید.

 

نحوه یادگیری چیزهای جدید,راهنمای یادگیری چیزهای جدید

مطالعه یکی از موثرترین روش های یادگیری است

 

برای کشف چیزهای جدید در اینترنت جستجو کنید: اینترنت منبع نامحدود اطلاعات است و هر روز به اطلاعاتش اضافه می شود. البته باید مراقب باشید وارد سایت معتبری بشوید که اطلاعاتش درست است.

 

طرز یادگیری چیزهای جدید,نحوه بالا بردن اطلاعات خود

اینترنت منبع نامحدود اطلاعات است و هر روز به اطلاعاتش اضافه می شود

 

برای به کار گرفتن ذهن تان کلاس ثبت نام کنید: اگر هنوز دانش آموز هستید باز هم می توانید در کنار کلاس های درس کلاس های آموزشی دیگری ثبت نام کنید. کلاسی که انتخاب می کنید از روانشناسی گرفته تا هنر باید به آن علاقه داشته باشید.

 

آموزش یادگیری,آشنایی با مهارت های یادگیری

کلاسی که انتخاب می کنید از روانشناسی گرفته تا هنر باید به آن علاقه داشته باشید

 

ویدیوهای آموزشی ببینید: در فضای مجازی علاوه بر خواندن متن می توانید ویدیوهای آموزشی هم تماشا کنید و هر چیزی که نیاز به یاد گرفتنش دارید در ویدیوها پیدا کنید.

 

مهارت های زندگی, نکاتی برای یادگیری

هر چیزی که نیاز به یاد گرفتنش دارید در ویدیوها پیدا کنید

 

برای گردآوری اطلاعات سوال بپرسید: این یکی از ساده ترین روش ها برای یادگیری چیزهای جدید است. مهم نیست چه سوالی می پرسید مهم این است که چیز جدیدی یاد می گیرید. به عنوان مثال از دوست تان که اهل کشور دیگری است بپرسید زندگی در آن کشور چگونه است؟

 

راهنمای یادگیری چیزهای جدید,مهارت های یادگیری

سوال یکی از ساده ترین روش ها برای یادگیری چیزهای جدید است

 

مهارت های جدید یاد بگیرید

یک زبان جدید یاد بگیرید: یادگیری یک زبان جدید بهترین روش برای گسترش دادن اطلاعات است. می توانید به کلاس های گروهی بروید یک معلم خصوصی بگیرید و یا با اپلیکیشن های آموزشی یاد بگیرید. زبانی بیاموزید که از آن منفعت ببرید. به عنوان مثال اگر شرکتی که در آن کار می کنید با ژاپن در ارتباط است ژاپنی یاد بگیرید.
منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/learn2-something2-every-day2.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.