پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تفاوت خط چشم ماژیکی و خط چشم قلم مویی چیست

۵۵۷ بازديد
خط چشم لچیک و مداد چشم لچیک
از بهترین هایی که آرایش چشم ها را بدون آسیب و بالاترین درجه کیفی به انجام می رسانند خط چشم لچیک و مداد چشم لچیک هستند ‌با استفاده از این ابزار می توان حالت چشم ها را مطابق سلیقه تغییر داد و بالاترین کیفیت را از آن ها شاهد بود.

آسیب‌ های احتمالی در اثر مصرف محصولات شیمیایی می‌ تواند برایتان دردسرساز باشد این در حالی است که خط چشم لچیک کاملاً فاقد هرگونه ماده شیمیایی بوده و آسیبی برایتان ایجاد نخواهد کرد. از طرفی مداد چشم این مجموعه نیز یک مداد چشم ضد حساسیت بوده و شما را از هر گونه مشکل در ناحیه چشم ها دور می نماید.

رنگ های مداد چشم لچیک
مداد چشم لچیک چند رنگ مختلف دارد برخی از افراد دوست دارند که از رنگ های متفاوت استفاده کنند مثلاً استفاده از یک رنگ نقره ای برای آرایش پلک پایین یا بالا یا حتی گوشه های چشم گزینه جالبی است با استفاده از یک مداد چشم ضد حساسیت می توان قسمتهای داخلی چشم را نیز آرایش کرد اما این کار تنها باید با رنگ مشکی صورت پذیرد رنگهای دیگر انواع مداد چشم لچیک نیز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند می توانید مداد چشم های سبز رنگ، نقره ای، طلایی، سفید یا هر نوع دیگر را برای آرایش قسمت های مختلف چشم به کار بگیرید.

خط چشم ماژیکی
از پرکاربردترین خط چشم هایی که سهولت مصرف آن ها زبانزد خاص و عام است می توان به خط چشم ماژیکی اشاره کرد. بیشتر افرادی که نمی توانند به خوبی با خط چشم های قلموی کار کنند از این نوع محصول بهره گرفته و به سادگی خطوطی با ضخامت دلخواه و امتداد دلخواه را رسم می کنند.

با خرید خط چشم ماژیکی لچیک دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را تلف نموده یا دغدغه کشیدن خط یکدستی را داشته باشید. کار با خط چشم ماژیکی مانند نقاشی کردن روی یک برگه ساده است و قطعاً شما نیز از پس آن بر می‌ آیید.

خط چشم براش
در مجموعه لچیک به خط چشم های قلموی براش گفته می‌ شود این خط چشم ها قابلیت کشیدن ظریف ترین و باریک ترین خطوط را برایتان فراهم نموده و بدون هیچ آسیبی آرایش پلک شما را به عهده می‌ گیرند. با خط چشم قلمویی مجموعه آرایشی لچیک دوام و ماندگاری زیادی را شاهد خواهید بود زیبایی چشم هایتان تا زمانی که شما بخواهید روی صورتتان باقی مانده و دستخوش تغییر منفی نخواهد شد. با خرید خط چشم لچیک در هر نوعی که شما دوست دارید و کار کردن با آن برایتان راحت تر است، به هدفتان خواهید رسید.

تفاوت

تفاوت خط چشم ماژیکی لچیک با خط چشم براش این مجموعه در ضخامت خطوطی است که با آن ها قابل اجراست.

معمولا خط چشم ماژیکی نوک ضخیم تری دارند به همین ترتیب بیشتر برای آرایش های مبتدی و غلیظ به کار می رود اما خط چشم براش قلموی نازک و بسیار انعطاف پذیری دارد که باریک ترین خطوط را می توان به وسیله آن ایجاد نمود. خط چشم ماژیکی چه مارکی خوبه از خط چشم های مایع برای آرایش پلک پایین استفاده نمی شود برای زیباسازی این قسمت در بهترین حالت می توانید از یک مداد چشم مشکی رنگ بهره بگیرید.

خرید محصولات لچیک

از طریق سایت لچیک می توانید هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید، بهترین خط چشم و بهترین مداد چشم ها قابل خریداری از طریق فروشگاه آنلاین این مجموعه بوده و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت و حرفه ای ترین نتیجه آرایشی به دست شما خواهند رسید. امیدواریم که با مصرف این محصولات شما نیز به جمع خانواده بزرگ ما پیوسته و از زیبایی و تجربه یک آرایش متفاوت در چهره خود لذت ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.