جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در تلگرام ذخیره دارند ؟

۵۵۳ بازديد
تلگرام یک سرویس پیام رسانی ، شبیه به واتس اپ و مسنجر است . این شبکه بسیار سریعتر و مطمئن تر از بقیه رقبای خود است. . همانطور که برای ثبت نام در تلگرام باید شماره تلفنی معتبری تهیه کنید. سایر کاربران می توانند از این واقعیت سوءاستفاده کرده و از طریق این برنامه به شماره تلفن شما دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید بدانید که چه کسانی شماره ما را در تلگرام ذخیره دارند ، در جای مناسبی هستید.

https://club-news.ir/نحوه-فهمیدن-کسانی-ک-شماره-ما-را-دارند-در/
استفاده از تلگرام واقعاً آسان است. ابتدا باید برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید . همه سیستم عامل های اصلی از آن پشتیبانی می کنند. پس از آن ، روند ثبت نام ساده است. فوراً متوجه خواهید شد که شماره تلفنی از شما خواسته شده است. سپس باید شماره تلفن خود را تأیید کنید.



خوب ، بسیاری از برنامه های دیگر هنگام ورود به سیستم از اطلاعات شخصی شما را می خواهند. خوب ، این برنامه ادعا می کند بسیار امن است. آیا یک برنامه مطمئن شماره تلفن کاربران خود را به راحتی از این طریق می دهد؟



اگر حرف را باور نمی کنید می توانید این تست را انجام دهید. در واقع ، ما به شما می گوییم که ببینید چه کسی شماره شما را از تلگرام دارد و چگونه این ویژگی مزخرف را غیرفعال کنید. به نظر می رسد برای چنین برنامه ایمن بسیار غیر منطقی باشد که شماره تلفن شما را به صورت پیش فرض در مخاطبین خود قرار دهد.



شما باید مراقب باشید. مردم همیشه کسانی نیستند که ادعا می کنند. در برنامه هایی مانند تلگرام با هر کسی ارتباط برقرار نکنید. در صورت ارتباط با آن ها ، سایر کاربران می توانند شماره تلفن شما را مشاهده کنند.

چگونه بدانیم چه کسانی شماره ما در تلگرام ذخیره کرده اند ؟
می توانید این مراحل را دنبال کنید:



Telegram را در دستگاه خود راه اندازی کنید (رایانه ، تلفن هوشمند ، مهم نیست).
روی تنظیمات (Settings) کلیک کنید.
حریم خصوصی و امنیتی (Privacy and Security) را انتخاب کنید.
به همگام سازی مخاطبین ( Sync Contacts) نگاه کنید. اگر لغزنده خاکستری نیست (فعال است) ، همه مخاطبین شما می توانند با استفاده از تلگرام شماره شما را ببینند.
ما غیرفعال کردن این گزینه را توصیه می کنیم. اسلایدر را در کنار همگام سازی مخاطبین حرکت دهید و مطمئن شوید که خاموش است.


پس از غیرفعال کردن گزینه بالا ، اگر شخصی را در تلگرام با استفاده از نام کاربری خود اضافه کردید ، به جای شماره تلفن ، نام کاربری شما برای آن ها نمایش داده می شود . در صورتی که این گزینه فعال باشد ، برنامه شماره تلفن شما را به همه کسانی که آن ها را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده اید ، می دهد.



با این حال ، می توانید از این امر به نفع خود استفاده کنید. اگر شماره تلفن دوستتان را در تلگرام مشاهده می کنید ، می توانید فرض کنید که آنها شماره تلفن شما را نیز دارند. اگر فقط نام کاربری آنها را مشاهده کنید ، این بدان معنی است که آنها شماره تلفن شما را ذخیره نکرده اند.


نکات ایمنی بیشتر در مورد تلگرام
بدیهی است که به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود با افراد غریبه ایده خوبی نیست. برخی نکات ایمنی دیگری که باید هنگام استفاده از تلگرام استفاده کنید وجود دارد.



با استفاده از ******* ، آدرس IP خود را از همه مخفی می کنید. همچنین می توانید از قوانین سخت سانسور جلوگیری کنید . برای امنیت بیشتر می توانید یک کد عبور را به حساب Telegram خود اضافه کنید. از این گذشته ، هیچ وقت نمی توانید در اینترنت خیلی بی خطر باشید.



توصیه می شود : آموزش نصب و استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن


بدانید چه کسی تلگرام شماره شما را ذخیره کرده است
حریم خصوصی اینترنت شوخی نیست. شما باید هنگام به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین مراقب باشید. اگر از Telegram استفاده می کنید ، بهتر است همگام سازی مخاطب را غیرفعال کنید. اشتراک شماره خود با دوستان نزدیک خود یک مسئله رایج است ، اما به اشتراک گذاشتن آن با غریبه ها می تواند خطرناک باشد.

در شبکه های اجتماعی (و روابط) اعمال می توانند گویاتر از هر چیز دیگری باشند. برای مثال وقتی کسی شما را در توییتر یا اینستاگرام میوت می کند، به این معنی است که او نمی خواهد / نمی تواند شما را آنفالو کند، اما در عین حال تمایلی به دنبال کردن نظرات یا پست های شما ندارد. اما گاهی اوضاع کمی متفاوت می شود، و طرف مقابل پا را فراتر نهاده شما را به جای میوت، بلاک کند.

بلاک کردن یک مخاطب در اینستاگرام حکم تیر آخر را دارد. بلاک شدن نشانه این است که آن مخاطب نمی خواهد شما را ببیند، بشنود یا بخواند. در سیستم عامل ها و برنامه هایی مانند WhatsApp روش هایی وجود دارد که نشان می دهد مخاطب این عمل را انجام داده است یا نه، در ادامه به روش های بررسی بلاک شدن در تلگرام می پردازیم:

1- آنلاین بودن یا آخرین بازدید مخاطب نشان داده نمی شود

وقتی مخاطبی را در تلگرام بلاک می کنید، دیگر نمی تواند به روزرسانی های وضعیت شما را ببیند. به عبارت دیگر، دیگر نمی تواند آنلاین بودن یا آخرین بازدید شما را مشاهده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.