شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

خرید بهترین تنور برقی خانگی

بهترین اخبار ایران و جهان

خرید بهترین تنور برقی خانگی

۵۵۴ بازديد
برای خیلی از افراد، آشپزی و پخت‌وپز شاید خیلی وقت‌گیر و کسل کننده باشد. برای پخت‌وپز و آشپزی نیاز به لوازم کاربردی است که به کمک آن‌ بتوان بهتر آشپزی کرد. یکی از محصولات جالب در این زمینه، تنورهای برقی هستند که امکان پخت انواع نان، تورتیلا و پیتزاهای خانگی را فراهم می‌کنند. هدف از تولید این محصول راحت‌تر کردن فرآیند پخت‌وپز همراه با لذت است.

ساختار تنور برقی بسیار ساده است. یعنی اصلا و ابدا با وسیله‌ای پیچیده سروکار ندارید و استفاده از آن به مهارت و تخصص خاصی در آشپزی نیازمند نیست. این تنور، سطحی محدب است که با پهن‌کردن خمیر روی آن، حرارت به خمیر منتقل و پخته می‌شود. چون وسیله با انرژی برق کار می‌کند، سرعت داغ‌شدن بالایی دارد و می‌تواند در عرض چند دقیقه به شما نانی خوشمزه تحویل دهد.

تنورهای برقی نسبت به تنورهای سنتی از مزایای زیادی برخوردار هستند. در تنورهای سنتی به علت قرار گرفتن خمیر در مقابل شعله مستقیم، مواد مضر ناشی از سوختن مواد سوختنی با نان تماس داشته که از نظر بهداشتی ممکن است سلامت فرد به خطر بیاندازد. همچنین چون با آتش سرو کار دارید خطر سوختگی و آسیب نیز وجود دارد.

راهنمای خرید تنور برقی
تنور برقی دارای سطحی محدب است از طریق المنت‌هایی که در قسمت زیرین آن وجود دارد به کمک الکتریسیته داغ می‌شود که می‌توان انواع خمیر را روی سطح محدب تنور برقی مانند نان لواش و نان پیتزا به راحتی پخت.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که بعد از اتصال آن به برق، خیلی سریع داغ می‌شود و المنت‌هایی که در زیر و بالای صفحه محدب تنور برقی وجود دارند، شروع به گرم و داغ‌شدن می‌کنند. با داغ‌شدن المنت‌ها، حرارت به صفحه‌ٔ محدب هم منتقل می‌شود و لایهٔ خمیری که روی آن قرار گرفته، خیلی ساده و سریع می‌پزد. اصلا لازم نیست که نگران چسبیدن خمیر به سطح محدب دستگاه باشید. چون این سطح، جنسی نچسب دارد و به راحتی می‌توانید نان و مواد دیگر را از آن جدا کنید.

خرید تنور برقی به هیچ وجه از ضروریات آشپزخانه نیست همه‌ی اینها به سلیقه افراد خانواده بستگی دارد که بخواهند خودشان در منزل نان بپزند یا اینکه آماده خریداری کنند. البته فقط نان لواش نیست که با تنور برقی به خوبی پخته می‌شود، انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، عربی و… هم نیاز به خمیرهایی دارند که به کمک تنور برقی به راحتی می‌توان آنها را آماده کرد.

در این مقاله ما به معرفی 5 مدل از بهترین تنور برقی بازار می‌پردازیم و با بررسی امکانات و ویژگی‌هایی که هر یک از این تنور برقی‌ها دارند به شما در خرید و انتخاب کمک می‌کنیم تا در خرید تنور برقی دچار سرگردانی نشوید پس در ادامه با ما همراه باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.