چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین ماشین ظرفشویی

۵۳۸ بازديد
ایرانی و خارجی در سال ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

بهترین برندهای ماشین ظرف شویی کدامند؟برندهای مختلفی به تولید ماشین ظرف شویی می پردازند که از معروف ترین آنها می توان به ماشین های ظرف شویی بوش، ال جی، سامسونگ، هیتاچی، مجیک و… اشاره کرد که همگی از برندهای خارجی و محبوب هستند، در میان برندهای ایرانی هم برندهای پاکشوما و اسنوا هم به تولید ماشین ظرف شویی مشغول هستند که البته ماشین های ظرف شویی پاکشوما شهرت نسبتا خوبی دارند.

۱- ماشین های ظرف شویی بوش، مطمئن و با کیفیت
بدون شک برند بوش یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبایش است و در ایران هم طرفداران زیاد و البته خاص خود را دارد و قیمت محصولاتش هم به مراتب بالاتر از رقباست که البته این برند مشهور آلمانی ارزش این قیمت ها را دارد.

شاید به جرات بتوان گفت که شاه برند بوش، بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی است و اگر محدودیت هزینه ندارید هرگز برند بوش را فراموش نکنید.

اگر نظرات کاربران را در مورد محصولات بوش مشاهده کنید کاملا متوجه می شوید که در جلب رضایت کاربران بسیار موفق عمل کرده است و میزان رضایت خریداران محصول بوش قابل مقایسه با رضایت کاربران از محصولات سایر برندها نیست، در مورد ماشین ظرف شویی بوش، رضایت کاربران بسیار بالا بوده است بخصوص در مورد ماشین های ظرفشویی سری ۸ بوش.

مشاهده ماشین های ظرف شویی بوش + قیمت

با بررسی نظرات کاربران در خصوص ماشین های ظرف شویی بوش هیچ کس به نقطه ضعف بارزی اشاره نکرده است و فقط در چند مورد به پیچیده بودن کار با محصولات این شرکت و همچینن کمیاب بودن قطعات و خدمات پس از فروش این شرکت در ایران است که البته به دلیل تحریم‌ها این کامل طبیعی است.

تماشا کنید: ماشین ظرفشویی چطور ظرف ها رو میشوره؟





۲- ماشین های ظرف سامسونگ، مطمئن و قابل اعتماد
سامسونگ از برندهای محبوب در ایران است که سال هاست با محصولات متنوع و با کیفیت خود جای خود را میان ایرانیان پیدا کرده است، خریداران محصولات سامسونگ جدای از کیفیت محصولات از خدمات پس از فروش و نمایندگی های زیاد این برند در ایران رضایت بالایی دارند.

در مورد ماشین های ظرف شویی سامسونگ باید گفت که این محصول هم مانند سایر محصولات سامسونگ در رده کیفی بالایی قرار دارد، هرچند که در سال های اخیر برخی از کاربران به کاهش کیفیت آن اشاره کرده اند اما همچنان ماشین های ظرفشویی سامسونگ در بین ماشین های ظرفشویی پرفروش قرار دارند.

مشاهده ماشین های ظرف شویی سامسونگ + قیمت

۳- ماشین های ظرف پاکشوما، برند مطمئن ایرانی
پاکشوما از برندهای ریشه دار ایرانی در تولید لوازم خانگی است که مشهورترین تولید آن ماشین های لباسشویی پاکشوما هستند که از نظر کیفی ثابت شده هستند و خریداران زیادی هم از لباسشوی های این برند ایرانی رضایت دارند.

ماشین های ظرفشویی پاکشوما شاید به اندازه لباسشویی هایش مشهور نباشند اما در رده کیفی خوبی قرار دارند و بد نیست بدانید که ماشین های ظرف شویی پاکشوما تحت لیسانس ال جی تولید می شوند.

مشاهده ماشین های ظرف شویی پاکشوما + قیمت



بسیاری از خریداران پاکشوما معتقدند که شاید برخی قابلیت های پیشرفته ماشین های ظرفشویی خارجی در پاکشوما وجود نداشته باشد اما از عملکرد و کارایی بسیار عالی است و اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی با عملکرد بالا هستید، پاکشوما گزینه مناسبی است.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی 2020


راهنمای خرید ماشین ظرف شویی، نکاتی که پیش از خرید باید بدانید
۱- ظرفیت ماشین ظرفشویی
اولین نکته در انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی مناسب شما این است که به اندازه آن دقت کنید، شما یک خانواده چند نفره هستید؟ باید دقت کنید که آیا این ماشین ظرفشویی برای تعداد خانواده شما مناسب است یا خیر.

۲- قابلیت آسیاب ماشین ظرفشویی
برخی مدل های ماشین ظرفشویی دارای قابلیت آسیاب هستند، کار این قابلیت این است که خرده های غذا را آسیاب کرده و همراه با آب به بیرون می فرستند، در این حالت نیاز به پاک کردن کامل ظروف نیست، اما اگر دستگاه شما این قابلیت را نداشته باشد باید به طور کامل ظروف را از برنج و آثار غذا پاک کنید و سپس در ظرف شویی قرار دهید.

دقت کنید که اگر حوصله تمیز کردن ظروف را ندارید، بهتر است ماشین ظرف شویی را انتخاب کنید که قابلیت آسیاب داشته باشد، در غیر این صورت وجود قابلیت ضروری نیست.

۳- قابلیت ضد عفونی ماشین ظرف شویی
ماشین های ظرفشویی به صورت عادی قابلیت ضد عفونی کردن را ندارند و نیاز به یک ماده کمی جهت انجام این کار دارند، اما قابلیت استرلیزه کردن ظروف به شکل دیگری در برخی ماشین های ظرف شویی وجود دارد و آن به این شکل است که حرارت آب را تا حدی بالا می برد که موجب ضد عفونی شدن ظروف می شود، در برخی ماشین های ظرفشویی این قابلیت با نام “شستشو بسیار داغ” وجود دارد.

۴- قابلیت میوه شور ماشین ظرف شویی
بسیاری از فروشندگان به شما می گویند که ماشین های ظرفشویی همگی قابلیت شستن میوه را دارند، اما در حقیقت منظور میوه شور همان طبقه اول ماشین ظرفشویی است که می توانید میوه ها را در آن قرار دهید، اما شرط اینکه بتوانید در طبقه اول ماشین ظرفشویی میوه را بشویید این است که ماشین شما قابلیت شستن با آب سرد را داشته باشد، چرا که آب بسیار داغ میوه ها را خراب می کند.

۵- سبدهای ماشین ظرفشویی
در ماشین های ظرفشویی سبدهای مختلفی برای ظروف کثیف در نظر گرفته شده است، سبدی برای قاشق و چنگال ها، سبدی برای بشقاب ها، سبدی برای لیوان‌ها و…. در برخی مدل‌ها این سبدها قابلیت جا به جایی دارند، هنگام خرید دقت کنید که این سبدها از نظر تنوع و اندازه باب میل شما باشند.

۶- داشتن قابلیت فیلترینگ آب
یکی از ایراداتی که برخی از بانوان از ماشین های ظرفشویی می‌گیرند این است که لکه های آب روی ظروف بخصوص لیوان ها باقی می ماند و این خوشایند نیست، اما اگر ماشین ظرفشویی مورد نظر دارای قابلیت فیلترینگ آب باشد، این لکه یا نخواهند بود یا به میزان قابل توجهی کمتر می‌شوند.

۷- جنس مخزن ماشین ظرفشویی
مخزن ماشین های ظرفشویی در دو نوع استیل(فولاد ضد زنگ) و همچنین پلاستیک هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند، اما به طور خلاصه اگر بگوییم، جنس استیل یا فولاد ضد زنگ مناسب تر است چرا که بهداشتی تر است، همزنگ نمی زند، چرب نمی‌شود و مقاوم تر هم هست.



انواع ماشین ظرفشویی را بشناسید
ماشین های ظرفشویی در دو نوع رومیزی و ایستاده(توکار) تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و این کاملا به نیاز شما بستگی دارد که کدام مدل برای شما مناسب است.

ماشین ظرفشویی در ظرفیت های ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۲، و ۱۴ نفره طراحی می شوند که در ظرفیت ۲ ،۴ ،۶، ۸ و ۱۲ نفره (۱۴۰ تکه ظرف) و در ظرفیت ۱۴ نفره (۱۶۰ تکه ظرف) جای می گیرد، در ادامه مدل های مختلف را بررسی می کنیم.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602Fماشین ظرفشویی رومیزی:
این مدل ماشین های ظرفشویی برای قرار دادن روی اپن طراحی شده اند و از نظر اندازه کوچکتر هستند و برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشند، هچنین در نظر داشته باشید که اگر آشپزخانه شما در کف کوچک است اما روی اپن جا وجود دارد، این مدل ماشین ظرفشویی رومیزی می تواند مناسب باشد.

در بین ماشین های ظرفشویی رومیزی برند ایرانی مجیک محصولات خوبی تولید کرده است، از مزایای ماشین ظرفشویی رومیزی می توان به حجم کم، جا به جایی راحت و قیمت مناسب اشاره کرد و از معایب آن اشغال کردن بخشی از اپن آشپزخانه است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.