چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

بهترین ماشین ریش تراش های 2021

بهترین اخبار ایران و جهان

بهترین ماشین ریش تراش های 2021

۵۶۱ بازديد
در این راهنمای خرید از سایت گاسی وب، ما 10 تا “بهترین ماشین ریش تراش” های سال 2020 را با مارک های مختلف معرفی می کنیم. برای انتخاب مناسب ترین موزر مردانه یا زنانه دنیا برای خود همراه ما باشید. اگر به دنبال خرید ریش تراش با کیفیت و کاربردی هستید، این بخش از راهنمای لوازم شخصی برقی را با دقت بخوانید.

اما سوال اینجاست که:

مشخصات یک ریش تراش مناسب و کاربردی چیست؟
بهترین نوع ماشین ریش تراش های موجود در بازار کدام یک از ریش تراش ها هستند و امکاناتشان چیست؟
چطور می شود بهترین استفاده را از انواع ریش تراش داشت و نحوه استفاده از انواع ماشین اصلاح صورت چگونه است؟
ما به شما کمک می کنیم تا بهترین ماشین ریش تراش را با توجه به نیاز تان انتخاب و خرید کنید.

ماشین ریش تراش فویلی بخریم یا چرخشی؟
ریش تراش فویلی
ویژگی این نوع ریش تراش ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ دار روی تیغه اصلی دستگاه می باشد که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می کند. این نوع ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند و هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و یا مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. این ریش تراش برای مبتدی ها هم بسیار مناسب تر است. مدل فویلی ریش تراش عملکردی نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.‌

ریش تراش چرخشی
این مدل دارای ۲ یا سه سری که به صورت چرخان و تیغه هایی درون آن است که در جهت های مختلف می چرخند تارهای مو را پیدا و آن را اصلاح می‌کنند. تفاوتش با نوع فویلی این است که این ریش تراش موهای بلند و زمخت تر را نیز اصلاح می کند.



خرید ماشین ریش تراش با سیم مناسب تر است یا بی سیم (شارژی)؟
امروزه ریش تراشی که شارژی باشد، یا باطری خور باشد، بسیار کاربردی تر از ریش تراش های سیمی هستند. البته ممکن است ریش تراش های سیمی مقداری پرقدرت تر از انواع شارژی باشند، اما نباید از مزیت قابل حمل بودن ریش تراش بی سیم (شارژی) به سادگی عبور کنیم که با آن در زمان سفر هم نگران چیزی نخواهید بود.

✳ در ادامه با گاسی وب همراه باشید تا 12 مدل از بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار را برای خرید به شما معرفی کنیم:

بهترین ماشین های ریش تراش در بازار ایران
قطعاً استفاده روزانه از ماشین اصلاح و ریش تراش، در جذابیت شما آقایان اثر قابل توجهی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی کرده ایم با معرفی بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار شما را در خریدی آسان راهنمایی کنیم، از اینکه با گاسی وب همراه هستید از شما متشکریم.

اولین ریش تراش را سرهنگ جاکوب شیک در سال ۱۹۳۱ ساخت اما از آن روز تا الان شرکت های مختلفی محصولات متنوع و کاربردی از انواع گوناگون ریش تراش را به بازار معرفی کرده اند. یکی از مزیت های کاربردی اصلاح با ریش تراش نسبت به اصلاح صورت با تیغ، استفاده نکردن از کف ریش تراش و صرفه جویی در وقت شماست.

بهترین ماشین ریش تراش براون مدل 7899cc
مدل 7899cc از مارک براون یکی از بهترین ماشین های ریش تراش در بازار می باشد، زیرا تمام ویژگی های یک ریش تراش خود را دارد. از ویژگی های این ماشین اصلاح صورت می توان به تکنولوژی اصلاح خطی (فویلی)، تک سرعته، دستگیره با طراحی ضد لغزش، صفحه نمایش دیجیتالی، تیغه های قابل تعویض، باتری لیتیوم یونی و استند با قابلیت شستشوی خودکار اشاره کرد. در جدول زیر امکاناتی که این ماشین اصلاح صورت دارد را بیان می کنیم.

قیمت این دستگاه در بازار بین 5/400/000 تا 5/600/000 است. برای خرید ماشین ریش تراش با ارزان ترین قیمت، می توانید به دیجی کالا سر بزنید و از طریق لینک زیر مشخصات کامل محصول را ببینید. نوآوری و طراحی ارگونومیک بکار رفته در این ریش تراش، شما را بی نیاز از هر چیزی می کند

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.