جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

یخچال هیمالیا چی بخرم؟

بهترین اخبار ایران و جهان

یخچال هیمالیا چی بخرم؟

۵۵۵ بازديد
اما نظرات کاربرانی که از خدمات پس از فروش هیمالیا راضی بوده اند نیز کم نیست و بسیاری که از دیرباز یخچال های این شرکت را در خانه ها و فروشگاه های خود همچون دوستی صمیمی که پا به پای آنها مسیر زندگی را میپیماید میهمان کرده بودند و چه بسا هستند کسانی که بعد از گذری 30 ساله یخچال هیمالیا را در خانه خود دارند .
بهترین  مدل های یخچال فریزر هیمالیا چیست؟

برخی از کاربران کیفیت یخچال فریزر های شرکت هیمالیا را چه از نظر طراحی و همینطور کیفیت داخلی و موتور بشدت بالا ارزیابی میکنند . این شرکت طبق پیشینه و تاریخچه خود در دهه 80 با شرکت هایی همچون AEG آلمان و بتاکو ایتالیا همکاری تنگاتنگی داشته است و در انتقال تکنولوژی که طی یک دهه قبل صورت گرفته و همچنان ادامه دارد محصولاتی با کیفیت را روانه بازار های داخل و همینطور بازار های جهانی میکند .

قابلیت یخساز یخچال فریزر هیمالیا
قابلیت یخساز یخچال فریزر هیمالیا
طبق تماسی که سایت آیومگ با واحد خدمات پس از فروش شرکت هیمالیا داشته است این شرکت یخچال سازی ایرانی از واحد پشتیبانی بشدت قوی برخوردار میباشد ، اپراتور های پاسخگو با لحنی شیوا و بیانی آرام پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و مشتاقانه با انتقادات و پیشنهاد های شما برخورد میکنند .

شما در هر نقطه ای از ایران زندگی میکنید در صورتی که یخچال شما با ایرادی مواجه شد کافیست بدون نگرانی با شماره 02643214000 تماس بگیرید تا مستقیما به واحد خدمات پس از فروش ار شرکت متصل گردید و سپس با شرح مشکل پیش آمده کارشناسان فنی این شرکت خدمت شما شرفیاب شوند .

حداکثر بازه زمانی برای ارجاع کارشناس فنی جهت تعمیرات 48 ساعت میباشد در صورتی که این بازه زمانی افزایش پیدا کند شما میتوانید با تماس دوباره با شرکت این مورد را گزارش داده تا سریعا شرکت هیمالیا پیگیر این موضوع گردد .

کارشناسان فنی تمام سعی خود را بر تعمیر مورد در محل قرار میدهند مگر اینکه برد یخچال یا المنت آن دچار نقص شده باشد ، در صورتی که مورد غیر قابل تعمیر باشد قطعه برای شما کاملا تعویض میگردد ، در تماس ما با شرکت هیمالیا در رابطه با تعمیرات و ایراتی که بازه یک تا 2 هفته ای برده و خریدار در این مدت بدون یخچال باقی مانده است سوال کردیم ، که آیا در این مدت یخچال امانی در اختیار خریدار قرار میگیرد یا خیر ؟؟؟

کارشناس مربوطه از تامین یخچال جایگزین موقت برای خریدار در مواردی نادر و حاد که بازه زمانی آن بالا بوده خبر داد اما برای مشکلاتی همچون تعویض گاز که زمانی 48 تا 72 ساعته نیاز دارد این خدمت و ارائه یخچال امانی صورت نمیگیرد که امیدواریم برای ارزشمند کردن برند ایرانی و جلب رضایت مشتری این خدمت نیز در دستور کار هیمالیا و دیگر شرکت های تولید کننده یخچال و فریزر قرار بگیرد .
آیومگ شرکت هیمالیا را یک برند ایرانی محبوب ارزیابی میکند و شما را به خرید یک کالای ایرانی باکیفیت دیگر از نوع وطنی ترغیب میکند.

قابلیت هوم بار یخچال فریزر هیمالیا
قابلیت هوم بار یخچال فریزر هیمالیا
جالب است بدانید تمامی قطعات یخچال فریزر هیمالیا براحتی از طریق شرکت قابل خرید میباشد و اگر گارانتی یخچال اعتبار داشته باشد اکثر قطعات شامل گرانتی میگردد و شرکت خود را موظف میداند قطعه مورد نظر را به سراسر ایران ارسال کند . پیگیری سفارش قطعه توسط نمایندگی ها از طریق وبگاه service.himalia.ir و یا تماس تلفنی مستقیم صورت میپذیرد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.