پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

۵۴۲ بازديد
اگر شما هم از جمله کسانی هستید که اینستاگرام را بهترین شبکه اجتماعی برای رساندن پیام خود به دیگران، یا راه‌اندازی و پیشبرد کسب‌وکار اینترنتی خود انتخاب کرده‌اید، حتما از ارزش و اهمیت دیده شدن استوری اینستاگرام در موفقیت صفحه خود باخبرید. راه‌های مختلفی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام صفحه اجتماعی، سرگرمی، تجاری، ورزشی، یا هنری شما وجود دارد که ما در این مقاله بهترین آنها را معرفی می‌کنیم. اما پیش از آن بد نیست کمی درباره این رسانه پرطرفدار اجتماعی و ویژگی‌ها و قابلیت‌های استوری آن بدانیم. روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام  استوری به معنای داستان است، یعنی شما با پدید آوردن و به اشتراک گذاشتن یک استوری، داستان کوتاهی از خود را به اشتراک می‌گذارید که بازتاب‌دهنده ایده‌های اجتماعی، سیاسی، یا تجاری شماست. همان‌طور که می‌دانید زندگی در دنیای دیجیتال بسیاری از ارتباط‌ها و کاروکسب‌ها را اینترنتی کرده و افراد و گروه‌ها و شرکت‌های موفق بسیاری در دنیا بیشترین خدمت‌رسانی یا تجارت و فروش خود را از راه رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. اینستاگرام هم یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که قابلیت به نمایش گذاشتن فیلم و عکس را دارد. به کمک این شبکه اجتماعی میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا توانسته‌اند به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای خود شغل و درآمد ایجاد کنند. پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام هم مانند هر شبکه اجتماعی دیگر باید دیده شوند تا بتوانند در دنیای پر از رقابت دیجیتال امروز دنیا موفق باشند.

بازدید استوری اینستاگرام

فهرست عناوین مقاله
چرا گذاشتن استوری در اینستاگرام مهم است؟
چرا باید به دنبال افزایش بازدید استوری اینستاگرام باشیم؟
15 نکته طلایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما
چرا گذاشتن استوری در اینستاگرام مهم است؟
تجربه نشان داده دنبال کنندگان صفحه‌های اینستاگرامی بیش از آنکه به دنبال دیدن پست‌های ثابت صفحه مورد نظرشان باشند، استوری‌های آنها را می‌بینند که راحت‌تر و بی‌دردسرتر است و گزیده‌ای از آنچه آن صفحه ارائه می‌کند را در دسترس دیگران قرار می‌دهد. استوری اینستاگرام محتوایی شامل نوشته، عکس، یا فیلم است که پس از 24 ساعت از دید بینندگان مخفی می‌شود و توانسته بیشترین بیننده را در پست‌های اینستاگرامی به خود اختصاص دهد. پخش فیلم در استوری اینستاگرام محدودیت‌هایی دارد، اما پخش زنده در آن که بسیار پرطرفدار است، بدون محدودیت است و نقش بالایی در افزایش سین استوری اینستاگرام دارد. پس از این قابلیت اینستاگرام به خوبی می‌توان در بالا بردن تعداد بیننده استوری این شبکه اجتماعی استفاده کرد.

توجه داشته باشید اگر صفحه شما بیش از 10 هزار فالوور داشته باشد، اینستاگرام امکان گذاشتن لینک را در استوری آن برای شما فراهم می‌کند که این کار اثربخشی صفحه شما را به‌مراتب بیشتر می‌کند. در استوری اینستاگرام می‌توان از هشتگ، لوکیشن، استیکر، و موارد دیگر هم استفاده کرد که هر کدام از آنها می‌توانند نقشی در افزایش ویو استوری اینستاگرام شما داشته باشند.

چرا باید به دنبال افزایش بازدید استوری اینستاگرام باشیم؟
همان‌گونه که اشاره شد استوری اینستاگرام نقش بالایی در دیده شدن صفحه شما، و درنتیجه افزایش فالوور، و در پی آن رسیدن به هدف صفحه اینستاگرامی شما را به دنبال دارد. چه هدف شما از صفحه مورد نظرتان اثربخشی اجتماعی باشد، یا تجارت و خریدوفروش، با افزایش بازدید استوری اینستاگرام خود می‌توانید نقش اجتماعی یا درآمد خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. بی‌دلیل نیست که برخی استوری‌های اینستاگرامی به استوری‌های پولساز یا تاپ استوری معروف شده‌اند، زیرا بیشترین بازدیدکننده را در این پلتفرم اجتماعی به خود اختصاص داده‌اند.

این مطلب را هم بخوانید: 30 نکته به شدت مفید و حیاتی برای بهبود صفحه اینستاگرام
افزایش بازدید استوری اینستاگرام
15 نکته طلایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما
1. اولین شرطی که صفحه شما برای افزایش سین استوری اینستاگرام باید داشته باشد، عمومی بودن آن است، یعنی همه مخاطبان این شبکه اجتماعی بتوانند صفحه شما را بدون دادن درخواست فالو ببینند.

2. بهترین راه برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام گذاشتن استوری‌های جذاب و دیدنی است. بدون تردید یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند تا فالوور شما تشویق به دیدن استوری‌های بعدی شما شود، جالب بودن آنها برای اوست. مورد توجه قرار گرفتن استوری اینستاگرام شما می‌تواند تعداد فالوورهای صفحه شما را هم در گذر زمان بیشتر کند. فقط دقت کنید که فیلم و عکسی که به اشتراک می‌گذارید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

3. پخش زنده یا لایو هم یکی از راه‌های افزایش ویو استوری اینستاگرام است. تجربه نشان داده مخاطبان بسیاری به پخش زنده در اینستاگرام علاقه نشان می‌دهند، پس شما هم می‌توانید برای بالا بردن بازدید استوری اینستاگرامتان از این راه استفاده کنید. با پخش زنده در استوری اینستاگرام می‌توانید با مخاطب خود در ارتباط باشید و به‌صورت زنده به پرسش‌های آنها پاسخ دهید یا محصول و خدمت خود را معرفی کنید.

4. یکی دیگر از روش‌های موفق در افزایش بازدید استوری اینستاگرام به کار بردن هشتگ و هشتگ ترند است. شما با استفاده از یک هشتگ پرمخاطب مربوط به پست خود می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان از استوری خود را بیشتر کنید. هشتگ‌ها در دنیای اینترنت این خاصیت را دارند که با کلیک بر روی آنها، همه پست‌های مشابه را در رسانه مورد نظر به نمایش در‌می‌آورند، پس پست شما حتی برای کسانی که دنبال‌کننده شما نیستند، اما بر روی آن هشتگ کلیک می‌کند هم قابل دیدن خواهد بود. توجه داشته باشید بعضی از هشتگ‌ها که به هشتگ ترند معروفند و معمولا زمان کوتاهی مورد توجه قرار می‌گیرند هم می‌توانند در همان مقطع زمانی بسیار موثر باشند. نکته دیگری را هم به خاطر بسپارید که شما می‌توانید درنهایت 10 هشتگ در استوری خود استفاده کنید.

instagram optimization

5. یکی دیگر از بهترین روش‌های جذب مخاطب و افزایش ویو استوری اینستاگرام استفاده از محتوای تولیدی مخاطب است. مثلا اگر شما صفحه تجاری دارید، می‌توانید عکس یا پیام ویدئویی زیبایی از مشتری خود که از محصول شما استفاده کرده و رضایت دارد را استوری کنید. یا اگر صفحه آموزشی دارید فیلم و عکس هنرجویتان را با کار هنری که تولید کرده به معرض دید بگذارید.

6. بازنشر استوری موفق اینستاگرام صفحه‌های دیگر اجتماعی و تبادل متقابل آن هم می‌تواند نقش مهمی در افزایش بازدید استوری اینستاگرام صفحه شما داشته باشد.

7. وارد کردن لوکیشن به استوری هم نقش زیادی در افزایش سین استوری اینستاگرام شما دارد، چرا که بسیاری افراد با جست‌وجوی لوکیشن مورد نظر به صفحه شما وارد می‌شوند.

8. روش دیگر در در افزایش ویو استوری اینستاگرام گذاشتن استوری با برنامه زمانی مدیریت‌شده است که از نظر زمانی نه خیلی نزدیک به هم باشند و نه خیلی با فاصله.

9. راه مهم دیگر در افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما این است که زمان فعالیت افراد هدف خود را در اینستاگرام شناسایی کنید و زمان گذاشتن استوری‌ها را بر اساس آن تنظیم کنید تا بیشترین بیننده را داشته باشد. اگر اکانت شما روی تجاری تنظیم شده باشد، اینستاگرام امکانات خوبی درباره زمان فعالیت فالوورهای شما در اختیارتان می‌گذارد و گزینه insights را در اختیار شما قرار داده تا بیشترین زمان دیده شدن استوری‌ها را به شما نشان دهد. از این راه می‌توانید برای بارگذاری استوری‌های بعدی خود بهترین زمان‌بندی را داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.