چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

راهنمای خرید بهترین مارک خردکن برقی

بهترین اخبار ایران و جهان

راهنمای خرید بهترین مارک خردکن برقی

۴۸۴ بازديد
برش دادن مواد غذایی یکی از کارهای معمول و رایج در آشپزخانه است. خرد کردن حجم زیادی از مواد غذایی گاهی اوقات علاوه بر دشوار بودن وقت زیادی نیز می‌گیرد. خردکن برقی یک وسیله بسیار کاربردی برای خرد کردن مواد غذایی در آشپزخانه است. این محصول در کمترین زمان ممکن می‌تواند حجم مناسبی از مواد را خرد کند. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم بهترین مارک خردکن برقی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید این محصول را برای آشپزخانه خود دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

خردکن برقی - لیست ابزار

انواع خردکن
خردکن دستی
یکی از متداول‌ترین محصولات موجود در آشپزخانه است. خردکن دستی قیمت ارزانی دارد و استفاده از آن نیز آسان است. خردکن دستی با استفاده از یک شبکه برش مواد غذایی را درون یک محفظه پلاستیکی خرد می‌کند. برای برش سبزیجاتی مانند پیاز، فلفل، هویج، کرفس و قارچ می‌توانید از خردکن دستی استفاده کنید. اگرچه خردکن دستی هنوز هم به نیروی دست برای خرد کردن احتیاج دارد اما بسیار ساده تر و سریعتر از خرد کردن حجم زیادی از سبزیجات با دست است.

خردکن برقی
خردکن برقی یک دستگاه عالی برای آماده سازی غذا در مدت زمان کوتاه است. آنها مقدار کمی از فضای پیشخوان را اشغال می‌کنند و به یک پریز برق احتیاج دارند. این محصولات کوچک هستند و یک تیغه تیز برای خرد کردن مواد غذایی دارند. خردکن برقی می‌تواند حجم متوسطی از مواد را خرد کند و برای خرد کردن مواد غذایی زیاد مناسب نیستند. این دستگاه برای درست کردن انواع سس سالاد، سس مایونز و سایر سس‌ها نیز مناسب هستند.

راهنمای خرید بهترین خردکن برقی
امروزه محصولات متنوع با ویزگی‌های منحصر به فردی در بازار وجود دارد. برای خرید بهترین مارک خردکن برقی بهتر است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

سهولت در استفاده
سهولت در استفاده یکی از موارد مهمی است که برای خرید این دستگاه کاربردی باید در نظر داشته باشید. خردکن‌های برقی در مدت زمان کوتاه مواد غذایی را خرد می‌کنند و زمان آشپزی را کاهش می‌دهند.

اندازه و ظرفیت
خردکن برقی معمولا 1 تا 6 لیوان مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. متداول‌ترین ظرفیت برای خردکن، 3 لیوان است. اما به طور کلی برای خرید بهترین خردکن به باید به حجم مواد غذایی که می‌خواهید در طول روز خرد کنید توجه داشته باشید. اگر در طول روز حجم زیادی از مواد غذایی را خرد می‌کنید بهتر است به سراغ محصولاتی با ظرفیت بالا بروید. تا مجبور نباشید آن‌ها را به صورت دسته بندی خرد کنید. اما اگر فقط برای 1 یا 2 نفر غذا آماده می‌کنید خردکنی با ظرفیت 1 لیوان برای شما کافی است.

به طور کلی خردکن‌های کوچک برای خرد کردن سیر، زنجبیل، گیاهان و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. خردکن‌های بزرگ بهترین انتخاب برای خرد کردن هویج،پیاز، فلفل و کرفس هستند.

نوع تیغه
برای خرید بهترین مارک خردکن برقی نوع تیغه اهمیت زیادی دارد. اکثر تیغه‌ها از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند چرا که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار زیادی دارند. از آنجا که تیغه با بسیاری از مواد غذایی بسیار مرطوب مانند پیاز و گوجه فرنگی در تماس خواهد بود، بهتر است مطمئن شوید که تیغه در برابر زنگ زدگی مقاوم است. استیل ضد زنگ نه تنها در برابر رطوبت مقاوم است بلکه استحکام بالایی دارد و نگهداری آن نیز آسان است.

مزایای استفاده از بهترین خردکن برقی
در دنیای امروز زمان اهمیت زیادی دارد. بهترین خردکن می‌تواند یک دستگاه کاربردی و کاملا مفید در آشپزخانه شما باشد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید در مدت زمان کوتاه هویج، پیاز، کرفس را خرد کنید و یا سس‌های دلخواه خود را آماده کنید.

خردکن‌ها کوچک هستند و به سادگی در آشپزخانه بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند جای می‌گیرند. استفاده از این دستگاه آسان است و به راحتی تمیز می‌شود. علاوه براین این محصولات قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و با کمترین هزینه کار شما را برای آشپزی آسان می‌کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.