چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

ليفت کردن ابرو بدون نیاز به عمل !

بهترین اخبار ایران و جهان

ليفت کردن ابرو بدون نیاز به عمل !

۴۸۹ بازديد
لیفتینگ ابرو بدون عمل جراحی روشی است غیر تهاجمی که به منظور بالا کشیدن و اصلاح خطوط ابرو و همینطور از بین بردن چین و چروک های به وجود آمده ناشی از افزایش سن به کار می رود. پس از لیفت ابرو بدون جراحی انتظار می رود چهره فرد حالتی ملایم تر و شادابتر به خود بگیرد. لیفت ابرو بدون جراحی عوارض و خطرات روش های جراحی لیفت ابرو را به دنبال ندارد و از این نظر روشی ایمن تر به حساب می آید به علاوه اینکه به لحاظ قیمت نیز هزینه لیفت ابرو بدون جراحی به صرفه تر است.



لیفت ابرو با استفاده از با بوتاکس

این روش نسبت به جراحی لیفت ابرو هزینه پایین تری دارد به علاوه اینکه غیر تهاجمی بوده و عوارض جراحی اندوسکوپیک را نیز ندارد. لیفت ابرو بدون جراحی گزینه مناسبی است برای افرادی که فعالیت اجتماعی دارند و یا به سر کار می روند چرا که به زمان کوتاهتری جهت بهبودی نیاز دارد. قیمت لیفت ابرو بدون جراحی عملکرد بوتاکس بدین صورت است که پس از تزریق به نواحی تعیین شده نظیر انتهای ابروها و یا نزدیک دو شقیقه، باعث می شود تا عضله هایی که ابروها را به سمت پایین کشیده اند شل شوند، در نتیجه عضله های مقابل که وظیفه بالا کشیدن ابرو را بر عهده دارند قدرتی دو چندان می گیرند و به راحتی ابرو را به سمت بالا می کشند.



لیفت ابرو با استفاده از تزریق ژل

در این روش ابتدا نواحی تعیین شده با استفاده از کرم بی حس کننده موضعی ، بیحس می شوند و پس از آن تزریق ژل چندین بار و بسته به میزان مورد نیاز جهت لیفت انجام می شود. لیفت ابرو بدون جراحی و از طریق تزریق ژل ممکن است باعث شود تا مدتی پس از تزریق صورت حالت ورم و کبودی جزئی داشته باشد که البته هیچ جای نگرانی نیست چرا که این علائم موقتی و پس از گذشت مدتی کوتاه به مرور برطرف می گردد. به همین دلیل فرد می تواند در کوتاهترین زمان به کارهای روزمره و فعالیت های اجتماعی خود بازگردد.

لیزر روشی دیگر برای لیفت ابرو

لیفت ابرو بدون جراحی و با استفاده از لیزر به رغم مزیت هایی که دارد در بین افراد روشی کمتر شناخته شده است. از جمله مزایای لیفت ابرو با لیزر می توان به این موارد اشاره کرد که دیگر نیازی نیست فرد نگران واکنش بدن به مواد تزریق شده در روش های تزریق ژل و بوتاکس باشد. البته نباید این مسئله را نیز فراموش کرد که لیفت ابرو با لیزر نسبت به روشهای ذکر شده در بالا اندکی تهاجمی تر است و به دلیل اینکه جهت اصلاح افتادگی ابرو و برطرف کردن چین و چروک ها، در ناحیه درمان باعث ایجاد برش می شود احتمال بروز زخم و یا عفونت را نسبت به روشهای دیگر افزایش می دهد به علاوه اینکه خونریزی در این روش کمتر و مدت زمان بهبودی نیز کوتاهتر می باشد.. از این رو گاهی بنا به تشخیص پزشک روشهای لیفت ابرو بدون جراحی با هم ترکیب می شوند تا علاوه بر نتایج موثرتر کمترین میزان آسیب و عارضه را به فرد وارد کنند.



لیفت ابرو با هایفوتراپی

لیفت ابرو بدون جراحی و با استفاده از هایفو تراپی روشی مدرن و جدید برای بالا کشیدن ابرو به شمار می آید. این تکنولوژی با استفاده از متمرکز کردن انرژی اولتراسوند با چگالی زیاد سبب ایجاد گرما به شکل موضعی شده که همین امر سبب می شود پس از تابانیده شدن بر روی پوست ، آن را کشیده و صاف کند. با اینکه این روش جدیدترین روش به حساب می آید اما نسبت به دیگر راههای لیفت ابرو بدون جراحی، هزینه ای به مراتب کمتر دارد. پس از تکمیل روند لیفت با هایفو پوست افتاده بر روی ابروها به سمت بالا کشیده شده و پوست پیشانی نیز صاف می شود. نتیجه آن جوانتر شدن و جذابتر شدن چهره فرد با کمترین میزان عوارض می باشد.



مراقبت های بعد از لیفت ابرو

سعی کنید مراقبت های تجویزی پزشک را بر اساس دستورالعمل ها و مو به مو اجرا کنید.

بعد از لیفت ابرو بدون جراحی می توانید و پس از گذشت فقط چند روز به فعالیت ها و زندگی اجتماعی تان بازگردید.
ابرو

4 تا از جدیدترین و بهترین روش های تقویت ابرو

یکی از ارکان زیبایی صورت داشتن ابروهای پرپشت و سالم است. اما گاهی به دلایلی ممکن است ابروها دچار ریزش شدید و یا کاهش حجم روبرو شوند این دلایل شامل کمبود ویتامین ها و مواد مغذی، شیمی درمانی، بارداری و زایمان، حساسیت دارویی، بالا رفتن سن، تتو، رنگ کردن مداوم و… همگی موجب ریزش ابروها میشود. دراین مقاله4 روش تقویت ابرو را برای شما معرفی کرده ایم ...

1-استفاده از مکمل های غذایی

گاهی اوقات ریزش ابرو و کم پشت شدن آن ناشی از کمبود ویتامین ها و فقر آهن است. استفاده از این مکمل ها میتواند فرایند رشد و تقویت ابرو را بهبود بخشد.

بقیه مطلب را اینجا دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.